אבי מלכה: "גם אם נאבק נגד הירידה אני נשאר בשעריים"

נשאר בשעריים. מלכה (דניאל סטרבורבדיס) נשאר בשעריים. מלכה (דניאל סטרבורבדיס)
בלעדי: בשיאו של המשבר התפנה אבי מלכה לראיון מיוחד ב"דאבל פס" ובו הוא מדבר בגילוי לב על הכישלון, המספרים והעובדה שאפשר להדביק את הפער מכפר קאסם ולעלות לליגה הלאומית בסיום העונה

אין ספק שהמעבר של אבי מלכה למכבי שעריים זעזע את הליגות הנמוכות. במועדון השקיעו המון זמן והרבה כסף כדי להנחית את החלוץ. צירופו של מלך שערי הליגה בשנים האחרונות היה אמור להוסיף לשעריים כוח מחץ בחלק הקדמי, אך בנתיים מלכה עדיין לא מצליח לשחזר את היכולת שלו משנים קודמות ולמעשה מציג יכולת זהה לזו של קבוצתו.

בראיון בלעדי ל"דאבל פס" התייחס החלוץ לכל המצב שרודף את הקבוצה בשבועות האחרונים, על הכישלון של מכבי שעריים עד עכשיו, על המספרים אליהם התרגל בשנים האחרונות ועל עובדה ששום דבר לא גמור. וכן, התייחסות שלו לאחד הדברים הכי משמעותי, אבי מלכה נשאר חלוץ שעריים.

בפתח דבריו היה חשוב למלכה להבהיר: "גם אם נאבק נגד הירידה אני נשאר בשעריים. אני מתכוון לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה גם העונה וגם בעונה הבאה".

מי שעוקב אחרי הליגות הנמוכות מכיר את השם אבי מלכה הרבה בזכות השנים האחרונות בהן קרע רשתות באופן קבוע. ב-4 השנים האחרונות סיים מלכה פעמים כמלך שערים ופעמיים כסגן. את הקריירה בשעריים החל בצורה הרבה פחות טובה ואחרי שישה משחקים במדי הקבוצה הוא עם שני שערים בלבד.

"אני מתכוון לעזור לקבוצה לעמוד במטרות". מלכה (דניאל סטרבורבדיס)
"התחלתי בצליעה במספרים, אני לא יודע איך להסביר את זה, זה משהו שקשור לכל הקבוצה". לשאלה אם תג המחיר העצום שנקבע ומעלה את רף הציפיות ממנו יכול להשפיע ענה: "אני לא חושב. אני בא מהמקצוע של הכדורגל, אני לא חושב שתג מחיר כזה או אחר אמור לעשות שחקן יותר/פחות טוב. אני מאמין שאני יעמוד במספרים שלי אבל יותר חשוב לי שהקבוצה תעלה על דרך המלך ותחבר ניצחונות".

שעריים ממוקמת במקום ה-9 במרחק של 9 נקודות מהמוליכה מ.ס כפר קאסם. למרות הפער, מלכה בטוח שהכל פתוח: "בתקופה האחרונה נכשלנו הרבה במשחקים, אני יכול להגיד שדווקא אני רואה שיש שינוי גדול מאז שעידן הגיע ונכנס לתפקיד. אני בטוח שהתוצאות שלנו יגיעו בהמשך אם אני מסתכל על שנתיים אחורה אפשר לראות שכפ"ס וקטמון גם לא פתחו בצורה הכי טובה שיש. אני חושב שבליגה א' כל פער ניתן לצמצום בטח בקבוצה שיש לה מטרות. נעשה הכל כדי להתקדם ולעמוד ביעד".

"אני מרגיש מצוין, טוב לי, יש לי גב מכל המערכת ואני מאוד מאושר. מבחינה מקצועית אני מרגיש שהשתפרתי ואני לומד כל הזמן עוד דברים. המטרה היא להמשיך ולהתקדם ולהיות חלק ממשהו טוב ויפה שנבנה בשעריים" סיכם החלוץ.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אין לשעריים קשרים עושי משחק שיבשלו מצבים
(אוהד שעריים ותיק: 00:46 01-12-2015)
שעריים חייבת להביא קשרים עושי משחק שיבשלו מצבי הבקעה לאבי מלכה ולגל אלקנתי , קלינגר צריך להבין שעם שי אבוטבול וטועמה לא נגיע רחוק , הם שחקנים מעבר לשיאם ולא יכולים להתמודד עם השחקנים בליגה א׳ , גם ההגנה של שעריים חלשה ווצריך להביא שחקני הגנה טובים
2
אבי מלכה
(שערוקי שפוי: 22:13 30-11-2015)
תפרגן קצת יותר כשאתה עם הכדור ותסיים גם כמלך הבישולים, בהצלחה נסיך!
3
הנהלה של סמרטוטים
(שייבא: 23:10 30-11-2015)
גולר וצימרמן סתם סכסכנים!!...תתעוררו.אבי מלכה,עומרי עטיה וגל אלקאנתי הם שחקנים של לב !!!..אבי מלכה אנחנו אוהבים אותך!!
4
עוד שהוא היה בליגת העל הוא הביא את אשדוד ללאומית חחח מי שמחתים אותו מוותר על העונה באותו רגע
5
אוהד שעריים
(אבי מלכה: 09:16 01-12-2015)
אבי - כפרה עליך. מי שמבין כדורגל..מבין טוב מאוד שאתה כחלוץ ואלקנתי כקיצוני לא מקבלים מספיק כדורים...רוב אוהדי שעריים השפויים מבינים את זה ויודעים מה אתם שניכם שווים.אל תתייחס לשום שמועה במיוחד מהאתר המזורגג גולר.בהצלחה במשחק הקרוב ויאלללהה שעריים !!!
6
אבי מלכה כנס
(שערוקי: 09:41 01-12-2015)
אדון אבי מלכה הישר היתה אם ארז רק יומיים באימון אז איך אתה מרגיש שינוי. ומ12 נקודות הבאתם רק 2 פששששש איזה שינוי יכול להיות אולי שאתה שחקן ברמה גבוהה לליגה א אבל לפי הכתבה אינטליגנציה של ילד בכיתה ב
7
אבי מלכה השקרן כנס
(כחול בנשמה : 09:49 01-12-2015)
לפחות תיהיה אמיתי בכתבה תגיד למה לא תעזוב את השערים גם הם יהיו במאבקי ירידה כי הכסף שקיבלתה אצלנו מה פראייר כמו אלדד פרי לא תקבל בשום מקום ומענין איזה שינוי עשה המאמן החדש אפשר לחשוב שהתאמנתה אצל בנודיס . ובכלל הנקודות שהבאתה יטמבל
8
אבי מלכה
(המבין מהצפון: 10:24 01-12-2015)
כמה שאתה לא אמין ברגע שתגיע לך הצעה טובה יותר אפילו ב 500 ש׳ תרצה לעזוב אז תפסיק לקשקש ולבלבל את המוח
9
לא הבנתי. מה זאת אומרת "אם"?
(אחד מי יודע: 14:20 01-12-2015)
אתם מתמודדים כבר נגד הירידה! מה, חשבתם לעלות? אתם ח ל ש י ם.
10
שחקן של חוזים
(אילתי: 16:04 01-12-2015)
כולם פה צודקים אל תבלבל את המח אתה רואה רק את עצמך לא 500 שקל יותר שקל יותר אתה עוזב ככה היתה וכה תישאר
12
לקלינגר
(יוסי: 10:29 05-12-2015)
רק הגנת ברזל וקשרים שעוזרים להגנה בחירוף נפש יביא להצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?