צניחה חופשית: הפסד שלישי ברציפות למגדל העמק

שחקני מגדל העמק. יכולת חלשה במיוחד (עדי מלול) שחקני מגדל העמק. יכולת חלשה במיוחד (עדי מלול)
הקבוצה של רפי בוסקילה הפסידה פעם נוספת, הפעם בבית לצור שלום בתוצאה 0:2. כל המחמאות לקובי דנינו, מאמנה של האורחת. במגדל העמק חייבים לעשות חשבון נפש עם עצמם

הפועל מגדל העמק שפתחה את הליגה בסערה נכנסה לכדור שלג שגדל משבוע לשבוע. הקבוצה של רפי בוסקילה רשמה אתמול (ו') את ההפסד השלישי ברציפות, הפעם בבית למכבי צור שלום.

שחקני מגדל העמק הציגו יכולת חלשה במיוחד, המשך ישיר לחצי הראשון מול הפועל הרצליה. משחק לא ברור, קישור מבולגן, חוסר מחץ מוחלט בחלק הקדמי ואולי החסרון הגדול ביותר - לחימה והקרבה. מי שנכח במשחקים של מגדל העמק בתחילת העונה שם לב שהרבה כדורגל אין, מה שכן, הייתה הקרבה של השחקנים שנלחמים על כל כדור. במשחק של צור שלום הכל היה נראה קל, שחקניו של קובי דנינו יכלו לעשות מה שהם רוצים על המגרש מבלי שאף אחד יפריע להם.

שוב מגדל העמק ספגה שער מוקדם ונזכרה להתעורר בחצי השני כשתקפה את השער של ברקוביץ' בניסיון לחפש את שער השוויון, אך באופן מופלא הצליח הבלם הוותיק, דני אסולין, לייצב את הגנת צור שלום ולהגיע ראשון לכל כדור שניסה לחדור לרחבה.

יו"ר מגדל העמק. הנרי איפרגן (עדי מלול)
מנגד, בעקבות האירועים שהתרחשו במגדל העמק בשבוע האחרון, החליט המאמן, רפי בוסקילה, לבצע מהפכה בהרכב. לידור כהן שהיה מעורב בתקרית מול הרצליה פתח את המשחק על הספסל, מג'די חלאיילה, שוערה הראשון של הקבוצה, איבד את חולצת ההרכב הראשון לשלומי אזולאי, מאיר גבאי, שהגיע השבוע, פתח בחלק האחורי, אסף מלול חזר להרכב הראשון ונירן רוטשטיין הוסט שוב לעמדת הקשר.

שלומי אזולאי (עדי מלול)
מאיר גבאי. הרכש החדש של מגדל העמק (עדי מלול)
בצד של צור שלום נאלץ המאמן, קובי דנינו, להסתדר ללא שגיא חייט ועדן יניב הפצועים. אי אפשר להתעלם ממה שהמאמן המצוין עושה בקבוצה הצנועה מצור שלום. מי שהייתה מועמדת ודאית לירידה בעונה שעברה וניצלה בדקה ה-90 הפכה להיות אחת הקבוצות הלוהטות של הליגה. דנינו בנה קבוצה צעירה, תוססת, בשילוב שחקנים עם ניסיון, ופגע בול ברכש שמחזיר לו בענק.

דנינו (עדי מלול)
מחזיר לו בענק. שרון לוי (בשחור) (עדי מלול)
המשחק נפתח דווקא עם הזדמנות של מגדל העמק. בדקה ה-14 קרן של צור שלום הפכה למתפרצת של מגדל העמק. כדור ארוך ומדויק של בן סימון השאיר את נירן רוטשטיין במצב של אחד על אחד מול ברקוביץ', הקשר התמהמה במצב בעיטה מצוין, בסופו של דבר החליט למסור ליותם כהן, הגנת צור שלום הצליחה לצאת מהמצב.

רוטשטיין עם מצב מצוין (עדי מלול)
בדקה ה-27 אופק מלול שלח כדור עומק נהדר ליותם כהן, דני אסולין פתח מבערים כדי לעצור את הקשר שבחר באפשרות הבעיטה ושלח כדור שחלף מעל המשקוף.

שתי דקות מאוחר יותר הגיע השער של האורחים. כדור הוגבה לרחבה מהאגף, תום פאר, בלמה של מגדל העמק, החליק ופספס כדור שכבר היה ברגלו, קרן נהנה מהטעות של פאר ומול אזולאי שלח את הכדור פנימה, 0:1.

קרן חוגג יתרון (עדי מלול)
בדקה ה-38 צור שלום כמעט והכפילה את היתרון. כדור קרן הוגבה לרחבה, ערבובייה במגדל העמק איפשרה לקרן לבעוט מול שער ריק, אך האחרון החליק ומגדל העמק ניצלה. רגע לפני השריקה למחצית שרון לוי הפתיע את אזולאי בבעיטה חופשית אלכסונית מהשער, השוער עמד במבחן בהצלחה והדף. 0:1 במחצית.

כמעט השני של צור שלום (עדי מלול)
עם פתיחת החצי השני בוסקילה ערך חילוף במגדל העמק והוציא את אסף מלול, במקומו נכנס לידור כהן. בדקה ה-55 נירן רוטשטיין, השחקן היחידי במגדל העמק שמגלה יכולת טובה, פרץ באגף, הוציא כדור נהדר ללידור כהן שמקרוב פספס הזדמנות אדירה לשוויון. דנינו הגיב לחילוף של מגדל העמק והכניס את דניאל מקונן במקומו של עומר לוינגר.

כהן עם הניסיון (עדי מלול)
הכדור נשאר מחוץ לרשת (עדי מלול)
בדקה ה-58 נירן רוטשטיין עם בעיטה מצוינת בחן את ערנותו של ברקוביץ' שהדף טוב. שתי דקות מאוחר יותר דנינו ערך חילוף נוסף כשהוציא את יוסי טרכטנברג, במקומו הכניס את הבלם שיר מרן. בדקה ה-61 לידור כהן עם מהלך אישי מצוין השתחרר מלחץ אדיר שכלל 4 שחקני צור שלום, חדר לרחבה ושחרר כדור אלכסוני, ברקוביץ' ירד טוב.

4 דקות מאוחר יותר הזדמנות כפולה למגדל העמק לאחר כדור קרן טוב של נירן רוטשטיין. בניסיון הראשון לידור כהן בעט אך נבלם, הכדור הגיע למאיר גבאי שבניסיון נוסף נבלם פעם נוספת. בדקה ה-67 בוסקילה ערך חילוף נוסף כשהכניס את אסף בוסקילה במקומו של יותם כהן, דנינו הוציא את כובש השער, יובל קרן, והכניס את אושרי טויל.

בדקה ה-71 אלירן אלקובי עם ניסיון מעניין מחוץ לרחבה סחט הדיפה מעולה של שלומי אזולאי. רפי בוסקילה שלח את כל הכלים ההתקפיים שלו ובחילוף האחרון הכניס את החלוץ הצעיר דוד מלכה במקומו של אדיר דנין. בדקה ה-85 כדור קרן הוגבה לרחבה, מאיר גבאי נגח בפעם הראשונה, דוד מלכה נגח בפעם השנייה וגם כבש, אך הדגל הונף והשער נפסל.

חוסר מזל לשחקן הצעיר. דוד מלכה (עדי מלול)
דקתיים לסיום בר שם טוב סחט הדיפה ענקית משלומי אזולאי. שם טוב הגיע למצב של אחד על אחד מול השוער, שלח כדור לפינה, אזולאי עם הצלה ענקית השאיר את מגדל העמק במשחק, לפחות לדקות הסיום. כל הלחץ של שחקני מגדל העמק לא עזר ודווקא עמוק בתוך תוספת הזמן צור שלום השיגה את השני. כדור חופשי נשרק לזכותה, שחקני צור שלום מיהרו להתחיל את המשחק, קובי שריקי קיבל כדור לתוך הרחבה ומול אזולאי גלגל לפינה הרחוקה, 0:2 צור שלום.

קובי שריקי עם השני (עדי מלול)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
בוסקילה לך הביתה
(מגדלי: 16:11 05-12-2015)
3
הרביעי בסדרה
(סויסה: 11:58 06-12-2015)
המקום שלנו 6-8 מעבר לכך בונוס ובשבוע הבא נשר בחוץ וא וא וא וא
4
הפועל בוסקילז העמק
(מגדל: 21:05 06-12-2015)
מאמן בדיחה עצובה הקבוצה משחקת גועל נפש תחילת עונה הכל פוקסים איפה אתה ואיפה איתן טייב מכלום עשה קבוצה ואתה רק צועק כל המשחק לכו קדימה לכו קדימה מה הם עדר כבשים יאללה הביתה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?