כפר קאסם ניצחה את מורשה והגדילה את הפער משעריים

מאמן המוליכה. חיים סירוטקין (תאמר סרסור) מאמן המוליכה. חיים סירוטקין (תאמר סרסור)
הקבוצה של חיים סירוטקין לא באמת התקשתה מול נועלת הטבלה וטיילה בניצחון (1:3) קליל שהגדיל את הפער מהמועדון הרחובותי ל-12 נקודות. סירוטקין: "הוכחנו היום הרבה מחויבות ואופי"

מי שחשב שכפר קאסם תלחץ בעקבות הניצחון של נס ציונה אתמול (ו') קיבל את התשובה כעבור 11 דקות בלבד כאשר הקבוצה של חיים סירוטקין החלה עם ההצגה השבועית.

במשחק שנערך היום (ש') גברה כפר קאסם 1:3 על נועלת הטבלה, מורשה רמת השרון, ולמעשה הגדילה את הפער דווקא משעריים, הקבוצה שבאמת ממנה חוששת כפר קאסם, ל-12 נקודות עד אשר תשלים את משחקה ביום שני מול כפר שלם.

גם בכפר קאסם יודעים כי היריבה שבאמת מסוגלת להלחם על הכרטיס לליגה הלאומית היא עדיין שעריים ולאו דווקא סגנית המוליכה, נס ציונה. סירוטקין הצהיר כי למרות היכולת של שעריים היא עדיין הגורם המאיים על קבוצתו במאבק על העלייה, ובאופן טבעי הצוות המקצועי מסתכל דווקא על הפער שבינם לבין המועדון הרחובותי.

מאמן כפר קאסם, חיים סירוטקין, אמר אחרי הניצחון: "זה היה משחק מאוד חשוב בשבילי כדי לראות את האופי של השחקנים שלי והם הוכיחו היום הרבה מחויבות ואופי. התחלנו את המשחק עם בליץ של 0:3 ואני שמח שהצלחנו לנצח. חשוב לי לנצח כל משחק ובעיקר חשוב לי הגישה של השחקנים וזה לא משנה מול מי אנחנו משחקים".

סירוטקין התייחס גם ליכולתו של כוכב המשחק, סמאח מרעב, והוסיף: "מדובר בשחקן נהדר שעובד כמו שחקן בליגת העל. זה אחד השחקנים הכי כשרוניים שאימנתי בקריירה שלי ואני שמח שהוא נותן את כל כולו ומקבל הרבה אהבה ותמיכה מאיתנו".

כבר אחרי 11 דקות העלה סמאח מרעב את כפר קאסם ליתרון מהיר. בדקה ה-20 אלעד כהן הכפיל את התוצאה וכפר קאסם כבר ב-0:2. בדקה ה-37 מרעב סגר צמד אישי עם שער נוסף לזכות קבוצתו. בדקה ה-45 נתנאל ניסני צימק את התוצאה שנשמרה עד לסיום.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מחויבות מחויבות מחויבות
(נדוש: 21:32 05-12-2015)
המילה מחויבות יצאה כבר מזמן מהתחת , אז לכל המאמנים הענתיקות , תפסיקו עם כל הסיסמאות והחיקיים.
2
תודה לך כפר קאסם
(מחמוד: 22:32 05-12-2015)
אין אתם גדולים מועד בילל רמזי תמשיכו ככה כל הכבוד
4
רק גדורגל
(בדיר: 18:22 07-12-2015)
אני לא מבין את הכותרות שעריים שעריים נו תעלו אותם ליגה וזהו אבל חברה קודפ תנצחו עם כותרות זה לא עובד במגרש כן בהצלחה לכפר קאסם ושאר הקבוצות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?