מדברים בשבעיות: 0:7 לנורדיה על בת ים

אוהדי נורדיה (אלי שמואלי) אוהדי נורדיה (אלי שמואלי)
זה לא סוד שבית"ר נורדיה היא הקבוצה הדומיננטית ביותר בליגה וככל הנראה היא הקבוצה שתעלה מליגה ג' מרכז. השבוע התארחו הירושלמים בבת ים לעיני קהל גדול והוכיחו פעם נוספת מדוע הם הפייבוריטים לעלות לליגה ב'

במשחק שפתח את המחזור בליגה ג' מרכז אירחה הפועל בת ים את נורדיה ירושלים. 400 אוהדים ירושלמים הגיעו בכדי לעודד את נורדיה, ולמרבה הפתעתם הנהלת בת ים החליטו למכור כרטיס למשחק בסכום של עשרה שקלים כתרומה למועדון.

תרומה נאה למועדון (אלי שמואלי)
מהפתיחה ולאורך כל המשחק, אוהדי נורדיה עודד את שחקן בת ים, פליקס חלפון, שבסיום המשחק ניגש להודות לקהל הירושלמי.

בדקה ה-5 הזדמנות לבת ים לעלות ליתרון כאשר פליקס חלפון שלח כדור לדן אבימן, והאחרון בעט מ16 מטרים אך שוער נורדיה הדף לקרן.

בדקה ה-10 פליקס חלפון השתלט על הכדור, עבר שתי שחקנים, פרץ לרחבה והוכשל מאחור אך השופט הוציא לחלפון כרטיס צהוב על התחזות.

בדקה ה-15 נורדיה יצאה להתקפה. עוז אריאל הרים כדור לרחבה לראשו של אלעד אברמסון שמחמישה מטרים נגח פנימה 0:1 לנורדיה.

בדקה ה-21 רן דידיה הכניס כדור לרחבה, ואלעד אברמסון המשיך עם הראש וקבע 0:2 לנורדיה. בדקה ה-23 איבוד כדור של בת ים הוביל לדאבל פס בין שי ניסים לאלעד אברמסון, והאחרון בעט מתוך הרחבה לפינה השמאלית ופנימה 0:3 נורדיה.

בדקה ה-25 שוב זה היה אלעד אברמסון שמצא את הרשת וקבע 0:4 לנורדיה. רביעייה נהדרת לאברמסון. בדקה ה-29 עוז אריאל פרץ לרחבה והוכשל מאחור. ברוכיאן ניגש לפנדל וקבע 0:5 לנורדיה.

בדקה ה-66 שי ניסים מסר את הכדור לעוז אריאל, והאחרון מול שוער בת ים בעט פנימה. 0:6 נורדיה. בדקה ה-73 אלון בן חיים פרץ לרחבה ומסר לנתנאל שרביט שמול השוער בעט פנימה 0:7 לנורדיה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אלי הגיע הזמן שתפרגן לגדרה אחרי הכל גדרה במקום הראשון מושלמת עם 7 נצחונות כולל על נורדיה שקיבלה 3 ומי תעלה לליגה ב זה אנחנו עוד נראה
2
אני מעדיף אותך על בית"ר
(גיב: 08:35 08-12-2015)
טוב נורדיה תמיד איתך
3
גדרה מקום ראשון
4
אחרי שההתאחדות דאגה לסגור את חבל מודיעין (לאחר פיצוץ משחק ע"י היריבה שלה), מעניין מה הם מכינים לגדרה, שטובה יותר מנורדיה. הכל כדי שנורדיה יעלו ליגה...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?