ממגן ימני לשוער: הכירו את טל "נאצ'ו" בומשטיין

דור העתיד של השוערים בארץ. בומשטיין (קובי פורטל) דור העתיד של השוערים בארץ. בומשטיין (קובי פורטל)
בתחילת העונה הרבה גבות הורמו כאשר הוחלט להחתים בנשר את השוער הצעיר (20) לאחר עזיבתו של גד עמוס. מסתבר שהאחרון ענה למבקרים ובגדול. שני שערים מתוך 12 משחקים בלבד שמו את האחרון כשחקן מרכזי בהגנה של אלדד שביט

את דרכו בין הקורות החל בומשטיין כשהיה בן 10 בנוער של מכבי חיפה לאחר שבמקרה נאלץ להחליף את חברו בשער בעקבות שבר בידו: "התחלתי בכלל כמגן ימני, השוער של הקבוצה שבר את היד, החלפתי אותו לתקופה, המאמן, משה שושן, ביקש שפשוט אשאר בשער ומאז השאר היסטוריה" כך החל בומשטיין את השיחה.

לאחר שסיים את שנותיו בנוער החיפאי החליט השוער כי הוא מעוניין להמשיך לצבור ניסיון: "אחרי שסיימתי בנוער בחיפה אני ואלדד שביט נפגשנו, הייתה שיחה טובה בינינו שלאחריה החלטתי לחתום בנשר. גם עם אמיל וחיים בהנהלה הכל התנהל כמו שצריך, הם גרמו לי להרגיש בנוח".

השוער הצעיר נכנס לנעליים די גדולות שהותיר אחריו גד עמוס, שוערה של נשר בעונה החולפת, כאשר לא מעט אנשים הרימו גבה לגבי הגעתו לקבוצה בתור שוער ללא ניסיון: "לא התייחסתי למה שאנשים חושבים עליי, היה לי חשוב שאלדד והמועדון מאחורי הם גרמו לי להרגיש מאוד בנוח".

פרט לעובדה כי הוא שוער ללא ניסיון וצעיר, סתר השוער את הטענות כי העובדה שאינו ניחן בגובה רב משפיעה עליו כשאמר:  לא מרגיש שהגובה זה משהו שפוגע בי, אני עובד מאוד קשה על היכולות האתלטיות בכדי לכפר על בעיית הגובה".

השוער הצעיר בפעולה (שלומי גבאי)
את העונה הנוכחית, החל בומשטיין בצורה פנומנלית, כאשר הוא ספג לשערו שני שערים בלבד מתחילת העונה לאחר 12 משחקים בכל המסגרות, ולמעשה בידיו הוליך את נשר למקום הראשון בטבלת ליגה א' צפון. "זה לא רק בזכותי, זה בזכות ההגנה וכל הקבוצה המצוינת שלנו" אמר בומשטיין והוסיף: "כמובן שזו הרגשה מדהימה לספוג רק שני שערים, התפקיד שלי הוא להמשיך לשמור על שער נקי, אני ממשיך לעבוד קשה בעיקר על הצד המנטלי".

בנוסף פירט השוער על כל עניין ההתרגשות והמתח מהמצב בו הקבוצה מובילה את הליגה וכמובן על היכולת ברמה האישית כשהסביר: "כל המתחים של מקום ראשון אני די רגיל אליהם מהנוער של מכבי חיפה. נכון שזה לא אותו הדבר, לכן אני צריך להוכיח את עצמי בכל משחק שאני עולה. מנגד, כל משחק אני עולה עם התרגשות אבל שוב כמו שאמרתי אני חייב להתרכז ולהביא את עצמי לידי ביטוי".

כמו כל שחקן, גם לבומשטיין יש את מי שלמעשה נותן את הקרדיט לסיטואציה בה הוא נמצא כאשר הוא מדבר על מאמנו אלדד שביט ועל מאמן השוערים אריק שמואלי, שלו חלק גדול בהצלחה שלו. "אלדד מדבר איתי המון ומשרה עלי כמו שאמרתי תחושת ביטחון שזה מצרך חשוב מאוד לשוער. בנוגע לאריק יש לנו מערכת יחסים צמודה מאוד הוא עוזר לי ומלמד אותי המון מגיע לשניהם קרדיט ענק".

שמואלי עצמו אמר על השוער הצעיר: "מתחילת העונה היינו שקטים לגביו. בחור משכמו ומעלה עם יכולות אדירות. נהנה איתו מכל רגע הוא עובד בצורה פנטסטית מאמין שהוא יגיע לגדולות. אולם, חייבים לזכור שחובת ההוכחה עוד עליו וזהו עוד חלק מוקדם של העונה".

יש לו חלק בלתי נפרד מההצלחה של השוער. אריק שמואלי (קובי פורטל)
גם מאמן הקבוצה אלדד שביט פיזר מחמאות אבל שמר על דריכות: "טל, מוכשר ורציני כרגע הוא רוכש ניסיון אני מאמין גדול ביכולות שלו להתקדם גבוהה. בנתיים חובת ההוכחה עליו ואני מקווה שימשיך להציג את היכולת הטובה גם בהמשך העונה".

במידה והשוער הנהדר ישמור על יציבות והיכולת הנוכחית עד סוף העונה, לא מן הנמנע שנראה אותו בליגה גבוהה יותר: "אני רוצה להתקדם ולסיים את העונה הזו בצורה הכי טובה שיש, השמיים הם הגבול עבורי צריך להוכיח את עצמי" סיכם השוער.

בחדר ההלבשה מכנים אותו "נאצ'ו", למה אתם שואלים? "מגיל קטן כולם קוראים לי נאצ'ו. הייתה סדרת ילדים ומגיל 6 זה נתפס השם הזה וזה עובר בכל מקום שאני מגיע אליו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שוער עבר
(נאצ'י נאצ': 11:56 09-12-2015)
כמי שראה כמעט את כל משחקי נשר רואים בבירור כמה משקיע בך מאמן הכושר שלא הזכרת אפילו במילה,תתביש.כל הכבוד לאלדד לאריק ולשחקנים לבובליל לא צריך.
2
השוער מספר 1
(נשרקה בדם: 15:47 09-12-2015)
3
בהצלחה נשר! הלוחמים בכחול!
(שימי מבן דור: 06:14 10-12-2015)
4
נאצו - לא לשכוח גם את עידן יונה. שגם....
(אחד שמבין....: 16:10 10-12-2015)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?