ליגה א': שעריים ונשר עם ניצחונות, כפר קאסם מעדה

שחקני נשר חוגגים בסיום המשחק (עדי מלול) שחקני נשר חוגגים בסיום המשחק (עדי מלול)
הדרמות בליגה א' ממשיכות גם השבוע. מכבי שעריים הצליחה לחבר ניצחון שני רצוף כשהמוליכה, כפר קאסם, נעצרה אחרי תיקו מול עמישב, כפר שלם עם ניצחון ענק על הבקעה. נשר לא התקשתה מול מגדל העמק, מעלות עם ניצחון בכורה

משחקי יום שישי הגיעו לסיומם כאשר גולת הכותרת שייכת לניצחון של שעריים ולמעידה של כפר קאסם. בצפון, נשר עם ניצחון נוסף, שלישי רצוף, הפעם על מגדל העמק שעבורה זה הפסד רביעי רצוף. כרמיאל/צפת חגגה ניצחון חוץ גדול על צור שלום.

מחוז דרום
הפועל אזור - בני אילת 0:3
הפועל אזור ממשיכה במגמת החזרה שלה לליגה. הקבוצה גברה בביתה על בני אילת החלשה בתוצאה 0:3 מצמד שערים של יובל אשכנזי ושער נוסף של עידן חג'ג'. אילת ממשיכה להתרסק והיא בדרך הבטוחה לליגה ב'.

הפועל כפר שלם - הפועל בקעת הירדן 1:3
כפר שלם חזרה לעצמה לאחר ארבעה הפסדים עם ניצחון ביתי 1:3 על הפועל בקעת הירדן. מאור לובין כיכב במשחק עם שני שערים, חן לוי כבש שער נוסף. ארז שמואלי רק צימק לבקעה שעבורה זה הפסד שני רצוף.

הפועל הוד השרון - מכבי שעריים 1:0
הקבוצה של עידן בראון המשיכה את השבוע המוצלח שלה וגברה במשחק חוץ לא פשוט על הפועל הוד השרון בתוצאה 0:1 משער של גל אלקנתי. עבור שעריים זה ניצחון שני רצוף שמעניק לקבוצה הרבה ביטחון לקראת ההמשך.

אבוטבול חוגג עם אלקנתי (רונלדי ברנשטיין)
סקציה נס ציונה - הפועל מורשה רמת השרון 1:4
נס ציונה לא התקשתה מול נועלת הטבלה ושיפרה את מאזן השערים שלה. ניר שרון כבש צמד, אופק בן טולילה ואיתי בן הרוש כבשו שער אחד כל אחד. לירון ג'רבי כבש את השער היחיד למורשה שבדומה לאילת נמצאת גם היא בדהירה לעבר ליגה ב'.

הפועל מחנה יהודה - בית"ר כפר סבא 0:1
חילופי המאמנים לא עזרו לבית"ר כפר סבא שהפסידה במחנה יהודה לקבוצה המקומית בתוצאה 0:1 משער של אלירן מגול.

היציע במחנה היום במשחק
מ.ס שיכון המזרח - מכבי 'קביליו' יפו 0:1
עופר בכר ממשיך לעשות פלאים בשיכון המזרח. הקבוצה שלו ממשיכה להיות הקבוצה החמה של הליגה, הפעם גברה על יפו החלשה בתוצאה 0:1 משער של ירין אבליאב.

הפועל מרמורק - הכח עמידר רמת גן 0:0
מרמורק והכוח רמת גן לא הצליחו לכבוש שערים ונפרדו בתיקו 0:0.

מ.ס כפר קאסם - מכבי עמישב פתח תקווה 1:1
ההפתעה של המחזור הגיעה דווקא מוינטר שם המוליכה כפר קאסם ניצלה מהפסד מביך והצליחה לסיים בתיקו 1:1 מאכזב מול עמישב פתח תקווה. הקבוצה של דורון ממן עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית משער של אליאור משלי ורק 12 דקות לסיום הצליח דור אלקבץ להשאיר נקודה אחת אצל כפר קאסם ששיחקה מול 10 שחקנים החל מהדקה ה-33 כאשר דוד ציקושווילי הורחק.

מחוז צפון
איחוד בני מג'דל כרום - סקציה מעלות/תרשיחא 1:0
ברכות למעלות. בקרב תחתית סוער הצליחה הקבוצה של ברוך ממן להשיג את ניצחון הבכורה שלה בזכות שער של לא אחר מאילן טל. בסיום המשחק הודיע מאמן מג'דל כרום על התפטרותו, סמיר מנאע, שחזר לקבוצה, סרב לקבל את בקשתו.

שחקני מעלות ומג'דל כרום (מובאדה פרחאת)
עירוני טבריה - הפועל חדרה/גבעת אולגה 1:3
קבוצה נוספת שחגגה סוף סוף ניצחון היא עירוני טבריה. אלמוג אוחיון כבש בדקה התשיעית, שפשה (72) ובן דוד (79) סגרו את הסיפור במחצית השנייה. מאור ג'נח הצליח לצמק 9 דקות לסיום. זוהר יצחק אפילו לא הגיע למגרש כדי לצפות.

מכבי צור שלום - מ.ס כרמיאל/צפת 2:0
ניצחון ענק לחבורה של איציק בוזורגי. כרמיאל שהפסידה בשבוע שעבר להרצליה בביתה התאוששה בניצחון חוץ יקר במיוחד. דוד אמזלג כבש בדקה ה-35. 3 דקות מאוחר יותר קובי שריקי החמיץ פנדל לזכות צור שלום. 2 דקות לסיום אלון בוזורגי הכפיל עם שער משלו.

אמזלג, בוזורגי ונודלמן (שי חדד)
עירוני נשר - הפועל מגדל העמק 1:3
נשר לא עוצרת. הפעם הקבוצה של אלדד שביט ניצחה את מגדל העמק שרשמה הפסד רביעי ברציפות (!). קווין רינשטיין כבש בדקה ה-40 מכדור חופשי שנעצר ברשת, בן בן שושן הכפיל בדקה ה-49. מגדל העמק חזרה למשחק בזכות שער של נדב אברה בדקה ה-56 והייתה קרובה להשיג את השוויון אך בדקה ה-90 קיבלה את השלישי מרגליו של בן שושן. תום בר יוסף הורחק בתוספת הזמן.

יותם כהן במאבק מול שחקני נשר (עדי מלול)
הפועל אסי גלבוע - הפועל באקה אל גרבייה 0:0
אחרי הניצחון על כפר כנא, באקה אל גרבייה חזרה מהמגרש בגלבוע עם נקודה אחת כשסיימה בתיקו מאופס עם הפועל אסי גלבוע.

גלבוע ובאקה נפרדו בתיקו מאופס (וואסים מוואסי)
מכבי דלית אל כרמל/יקנעם - מכבי קרית אתא 0:0
במשחק שלא היה דומה לשום דבר נפרדו שתי הקבוצות בתיקו ללא שערים. עדיף לשתיהן לשכוח מהמשחק הכל כך גרוע שהתרחש במגרש ביקנעם.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כול הכבודדדד
(נשרקה: 17:12 11-12-2015)
2
שמש ממגדל כנס
(המבין מהצפון: 17:22 11-12-2015)
האימפריה ממגדל עם בוסקילה הליצן מתמוטטת . ומקווה שטבריה תעלה על דרך המלך ותנחיל בשבוע הבא הפסד חמישי ברציפות . לראשונה העונה אני נהניתי מטבריה ועוד מאות שנכחו במגרש כל הכבוד ותמשיכו כך
3
עד ששחר לא ילך הביתה לאיל אין סיכוי
(בני אילת. דם: 18:04 11-12-2015)
מתי תבין שאתה הבעיה תופס את המישרה בכוח למה ?למה ? אתה לא מאמן אפילו למקומות עבודה .אתה ביזיון של מאמן
4
אחריי הפסד אחד אמרת שאתה לא היית בונה את הקבוצה כמו שניבנתה , מה יש לך להגיד היום אחריי שניי ניצחונות עם הקבוצה שאמרת שהיית בונה אותה אחרת?
5
אבי
(נרקיס: 18:27 11-12-2015)
בוא תאכל לביבות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?