הדרבי הירושלמי של קטמון

ניצחון גדול לקבוצת האוהדים (דף הפייסבוק של הפועל קטמון) ניצחון גדול לקבוצת האוהדים (דף הפייסבוק של הפועל קטמון)
קבוצת האוהדים הנחילה הפסד 0:2 לירושלים בדרבי והותירה אותה במעמקי התחתית. אבירם ברוכיאן ורז שטיין כבשו את שני השערים במשחק. מאמן ירושלים, חיים בן דוד, עשוי לשלם את המחיר

המשחק המרכזי של המחזור ה-15 בליגה הלאומית היה ללא ספק הדרבי הירושלמי החם בין הפועל ירושלים להפועל קטמון, שהסתיים בניצחון גדול לקבוצת האוהדים 0:2. כ-2,000 צופים הגיעו לאצטדיון טדי למשחק שהפגיש שתי קבוצות שמלבד יוקרה עירונית, חיפשו ניצחון שיעניק להן מעט אוויר לנשימה וריחוק מהחלק התחתון של הטבלה.

קטמון, שהגיעה עם מאמנה הטרי פרדי דוד, קיוותה לחבר ניצחון שני רצוף לאחר ה-2:4 על עפולה במחזור הקודם ואילו ירושלים ידעה שהפסד עלול לסבך אותה במעמקי התחתית ולהוריד אותה למקום האחרון בטבלה. לאורך השנים, שתי הקבוצות הוכיחו שלא משנה היכן הן ממוקמות, מפגש בינהן תמיד יוצר מתח ועניין, וכך גם הפעם. בפן הפיקנטרי, יכולנו למצוא שניים ששיתפו פעולה בעבר בבית"ר ירושלים, והפעם החברים הטובים אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן שיחקו כל אחד במדי ירושלמית אחרת. מחנות האוהדים זכו להפרדה מוחלטת כאשר אוהדי הפועל ירושלים התמקמו ביציע המערבי, ואילו אוהדי קטמון ביציע הצפון מזרחי.

הפועל ירושלים פתחה טוב יותר את המשחק עם שלוש הזדמנויות טובות לכבוש ב-15 הדקות הראשונות. גם קטמון הגיעה להזדמנות מצויינת כאשר אבירם ברוכיאן החמיץ מארבעה מטרים. משחק שקול בין שתי הקבוצות הוריד את הקבוצות למחצית נטולת שערים.

במחצית השנייה הפועל ירושלים נעלמה מהמשחק והשליטה עברה לרגליי קטמון. הקהל בטדי המתין עד הדקה ה-80 לשער במשחק, ואי אפשר להגיד שלא היה שווה לחכות. אבירם ברוכיאן, מי אם הוא לא, הניף את רגל ימין ומ-20 מטרים קבע 0:1 גדול לקטמונים.

עמוק בתוך תוספת הזמן רז שטיין חתם את תוצאת המשחק עם שער שני וקבע ניצחון בכורה לפרדי דוד בדרבי הגדול של עיר הבירה. חגיגה אדומה של הקטמונים.

פרדי דוד, מאמנה של קטמון: "פתיחה חלומית"

"מבחינתי מדובר בפתיחה חלומית. אבל הקרדיט כולו לשחקנים", אמר המאמן המנצח, פרדי דוד, והוסיף: "השתדלתי לתת להם מהשקט והניסיון שלי במשחקי הדרבי ואני שמח שעשינו את זה". לגבי המטרות בהמשך העונה אמר דוד: "המטרה היא לנסות ולהכנס לפלייאוף העליון. לא יהיה קל, הקבוצות שוות ברמתן והליגה די שיוויונית".

עם שריקת הסיום, התפתחה מהומה קלה בספסל של קטמון, שהחל בחגיגות מוחצנות, דבר שהקהל של ירושלים לא אהב לראות. אוהדי ירושלים שישבו מאחוריהם החלו להתנפל ולנוע לכיוון אנשי הספסל וניסו למנוע מהם להביע את שמחתם.

בצד המפסיד צפויים להסיק מסקנות מההפסד בדרבי ולא מן הנמנע שמאמן הקבוצה חיים בן דוד ישלם את המחיר על רצף הכישלונות מתחילת העונה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הפועל יזמי קטמון
(Dan: 10:50 12-12-2015)
קבוצת היזמים מקטמון ניצחה בקושי את הפועל י-ם, כמה שנאה יש לכם לסמל האמיתי? מאמין שעם שחקני חיזוק בינואר בנדה יוציא את קבוצת הסמל האדום מהתחתית כפי שעשה בשנה שעברה. נאמנות זה להפועל
2
איזה חגיגות מוחצנות?
(הפועל מקטמון: 08:00 12-12-2015)
לא היו חגיגות מוחצנות...יש אנשים שמחפשים לשפוך את הכעסים שלהם על האחרים.אבקש לציין:הפועל של האוהדים.
3
תודה לך הפועל קטמון ירושלים
(לב אדום מקטמון: 08:19 12-12-2015)
תודה על המלחמה תודה על הניצחון שלחתם אותנו לסופ"ש רגוע ומתוק
4
תודה לך הפועל קטמון ירושלים
(לב אדום מקטמון: 08:20 12-12-2015)
תודה על המלחמה תודה על הניצחון תודה ששלחתם אותנו רגועים ושמחם לסופ"ש מתוק
5
ביתר קטמון אפסים
(יורם: 11:40 12-12-2015)
איך אפשר לאהוב קבוצת יזמים, משפחה וסמל לא מחליפים בכסף. לפני שנתיים הייתם יהירים וחשבם על אליפות הלאומית ופליאוף עליון ואז ירדתם ליגה...! נאמנים לסמל האמיתי של הפועל ולבנדה האדום, כי אין לנו קבוצה אחרת. אגב- התבקשתם לתרום 350 שקל ליזמים לרכישת המאמן
6
אכלתם 2 ולא בפעם הראשונה בדרבי שאתם אוכלים. תמשיכו לחלל בחליל של ססי ותגיעו רחוק 15 שנים של שוטטות בון ליגה א ללאומית לא הספיקו לכם לתפוס שססי הרס את הפועל ולכן קמה קטמון. תמשיכו לשלם לו כל שבת
7
מלחמת דוד בגולית
(עודד: 15:46 12-12-2015)
הפועל ירושלים עם תקציב נמוך ותנאים קשים תשרוד ותישאר בליגה. ואתם קבוצת היזמים תמשיכו לטייל בלאומית. בנדה עובד מכל הלב בהפועל ואת פרדי דוד הבאתם באלפי דולרים לחודש. ואוהדי קטמון מתבקשים לממן את משכורת המאמן החדש. אתם הבנתם את זה.. יעני ישראבלוף
8
יזם מקטמון
(בוח: 17:51 12-12-2015)
מה הבעיה שאני משלם למאמן החדש? אני הרי אחד מ-718 בעלים של הקבוצה, ברור שאני אשלם!
9
ילדים "יזמים"
(יזם בן יזם: 18:17 12-12-2015)
טוב, אז אגרר אחרי ההודעות הממורמרות של אוהד סאסי (אחד מאיזה 5 שעוד נותרו) -- כיף לי להיות "יזם". כיף לי להיות שותף. כיף לי לשבת (איזה לשבת - לעמוד!) ביציע שבכל משחק נתון יש בו יותר ילדים מאשר כל אוהדי הקבוצה השניה. המסורת ממשיכה להיבנות! סאסי שלום.
10
ליזם מקטמון
(אפרים: 20:39 12-12-2015)
האמת אתה צודק, שווה להשקיע במוצר שאתה אוהב ונהנה. מאחל לך הצלחה ולקבוצתך. מאוכזב מהנהלת הפועל וגיל רז. לא נשאר לנו יותר לב וסמל
11
איזה כיף!!!
(שי: 16:57 13-12-2015)
להיות אוהד/בעלים/יזם של הפועל קטמון!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?