תיקו שכולו הפסד: 1:1 בין "יניב" חולון למרחבים

חולון חוגגים את שער היתרון (אלי שמואלי) חולון חוגגים את שער היתרון (אלי שמואלי)
אחרי הניצחון החשוב בשבוע שעברה על בני יצאלאל, רצו ביניב חולון להמשיך את המומנטום ולחזור עם ניצחון חוץ ממרחבים. חולון הופיעה למשחק במרחבים עם ההרכב החזק שלה אך ללא יניב עמיאל המורחק. לא מעט אוהדים הגיעו מחולון כדי לתמוך בקבוצה. אדם בוכריס סיפק סיום דרמתי למשחק

יניב חולון הגיעה למשחק ללא המגן המוכשר, יניב עמיאל, שהורחק באדום בשבוע שעבר. מנגד, מרחבים הגיעו לאחר שבמחזור האחרון הביסו את יבנה 2:5, ומבחינת הקבוצה ניצחון על חולון יהווה קפיצה לחלק העליון של הטבלה.

המשחק נפתח בצורה שקולה עם מעט הזדמנויות ליד השערים, אך אף קבוצה לא הצליחה לסכן את שער יריבתה.

בדקה ה-15 הזדמנות ליניב חולון. בני שרקט הרים כדור לתוך הרחבה, עידן כהן התרומם מעל הגנת מרחבים וניסה לכבוש בבעיטת מספרת אך הכדור חלף מעל המשקוף.

בדקה ה-21 אדם בוכריס הרים כדור לרחבת יניב חולון לאייל דיין, והאחרון בעט טוב אך הכדור עבר סנטימטרים ליד הקורה של שער חולון.

בדקה ה-29 בני שרקט חטף את הכדור והכניס כדור עומק לרחבת מרחבים, אדיר שערבני הגיע למסירה ובנגיעה הכניע את השוער וקבע 0:1 ליניב חולון.

השער הנהדר של חולון (אלי שמואלי)
בדקה ה-34 הגנת מרחבים הרחיקה לא טוב, שי כחלון השתלט על הכדור, פרץ מימין והרים לרחבת מרחבים. אדיר שערבני השתלט על המסירה, בעט לשער אך למזלם של הגנת מרחבים הכדור עבר ליד הקורה.

בדקה ה-43 קרן לזכות מרחבים. אייל דיין הרים את כדור לרחבת חולון, ובסיום הערבוביה תמיר פור היה במקום, הרחיק את הכדור קו השער ומנע שיווין.

בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, שי כחלון שלח כדור עומק לחן מלכה שמול השוער בעט ליד הקורה והחמיץ הזדמנות מצויינת להכפיל את היתרון.

אדיר שערבני. שער יפייפה (אלי שמואלי)
המחצית השנייה נפתחת בשליטה מוחלטת של מרחבים שהתמקמה בתוך רחבת חולון וחיפשה את השיוויון. מנגד, חולון יצאה להתקפות מתפרצות כאשר היא התגוננה ברוב שלבי המחצית.

בדקה ה-56 הזדמנות למרחבים. יבגני רפפורט שלח כדור לרחבה לכיוונו של אדם בוכריס אך האחרון בעט חלש ופיספס את המסגרת.

בדקה ה-70 הזדמנות מצוינת למרחבים להשוות את התוצאה. סהר דוידיאן קיבל מסירה משמואל, מסר לאדם בוכריס בתיבת החמש והאחרון בעט מזווית קשה אך שוער חולון, דניאל שערי, הציל את קבוצתו עם זינוק אדיר.

בדקה ה-83 עוד הזדמנות ענקית למרחבים. סהר דוידיאן הכניס כדור לאדם בוכריס, שמצא את עצמו לבד מול השוער אך שוב הוא נעצר אצל שערי.

שחקני מרחבים מחפשים את השער (אלי שמואלי)
בדקה ה-88 פגיעה ללא כדור של שחקן מרחבים בתמיר פור נעלמת מעיניו של השופט שלא שרק. בעקבות ההתעלמות, שחקני מרחבים המשיכו לשחק ובין שחקני חולון למארחים התפתחה מהומה.

בדקה ה-90 סער דוידיאן מסר כדור לאדם בוכריס ששוב מצא את שערי במקום. מרחבים המשיכה ללחוץ עד לסיום ובתוך תוספת הזמן, סער דוידיאן הכניס כדור לרחבה, אדם בוכריס השתלט על הכדור והפעם מול דניאל שערי הוא לא התבלבל וקבע 1:1 דרמתי בין הקבוצות

שחקני מרחבים חוגגים שיוויון דרמתי (אלי שמואלי)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שלומי שלמה תתפטר
(זבולון : 19:00 12-12-2015)
הבאת כל מה שזז יאללה תניח את המפתחות יא בונקריסט
2
לא נורא נעלה מהפליאוף
(חולוניה: 08:27 13-12-2015)
3
4
מאמן פחדן-תתפטר
(משה: 09:13 13-12-2015)
מאמן פחדן הביא שמות וחבורה של זקנים שבקושי זזים.לא מבצע חילופים ולא משנה הרכב -בכל המחציות השניות הקבוצות היריבות שולטות במשחק. חייב להתפטר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?