מנציחים ומנצחים למען עידו אגוזי ז"ל

עידו אגוזי ז עידו אגוזי ז"ל
בהפועל אורנית ממשיכים לפעול למען הנצחתו של המייסד והבעלים, עידו אגוזי ז"ל, שנהרג לפני כחודש וחצי בתאונת דרכים מצערת. ביום שני יתקיים משחק הנצחה לכבודו. הציבור מוזמן לבוא למשחק ולכבד את המשפחה והמנוח

ביום שני הקרוב ה-14.12.2015 בשעה 18:00 בערב יערך במגרש באורנית טקס הנצחה לעידו אגוזי ז"ל כאשר המגרש המקומי באורנית יקרא על שמו של מייסד הקבוצה.

בטקס יתקיים בנוכחות ראש המועצה, חברי המועצה, אישים מכובדים מרחבי הארץ, חברים קרובים וכמובן משפחתו של עידו.
לאחר הטקס, יערך משחק לזכרו של עידו אגוזי ז"ל בין הפועל אורנית והפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית.

חשוב לציין שהפועל פתח תקווה הייתה הקבוצה האהובה עליו ואף היה בעבר חלק מהמועדון כאשר תרם מזמנו, מכספו ובנוסף היה בחודשים האחרונים במו"מ לרכישת הקבוצה מפ"ת.

בסיום המשחק, יוענק לקבוצה המנצחת גביע לזכרו של עידו אגוזי ז"ל. מבחינת המועדון, המשחק אמור להפוך למסורת שנתית כאשר הגביע ינדוד כל שנה בין המנצחות.

כמו כן, החליטו בשבוע האחרון בהנהלת הקבוצה להחזיר את המאמן המצוין ליאור בן שושן. האחרון, היה חבר קרוב של עידו אגוזי ז"ל ואף שיחק במועדון עד לפני חמש שנים, וזאת לאחר ששיחק באורנית כשמונה שנים בתקופתו של עידו אגוזי ז"ל.

כבר במשחקו הראשון כמאמן אורנית במחזור האחרון, הצליח בן שושן לרשום ניצחון ביתי ראשון העונה כאשר הקבוצה ניצחה 1:2 את מ.ס. נתניה.

ההזמנה לטקס ולמשחק הראווה



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איש מיוחד במינו
(אלי מפרדס כץ: 14:16 13-12-2015)
מי שמכיר ושיחק עם עידו בביתר פרדס כץ והכיר אותו לא יכול לא לאהוב אדם מיוחד כזה שאהב את הכדורגל ועזר ותרם מזמנו כמה שיכל בשביל הקבוצה והמשפחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?