אוהדי מרמורק מציגים: הקאמבק

אוהדי מרמורק (קובי רוזן) אוהדי מרמורק (קובי רוזן)
המיקום בטבלה, בעל הבית העשיר אצל השכנה ממול, שינויים בהנהלה, שחקנים בכירים - כל זאת לא משנה לאוהדי מרמורק כאשר רואים את הדרבי מול העיניים. האוהדים האדומים מבטיחים: "אנחנו חוזרים כדי לסגור מעגל"

ה-27 לאוקטובר 2014 ייזכר בהיסטוריה של הפועל מרמורק כאחד הימים השמחים והעצובים ביותר במועדון. אז, באצטדיון בנס ציונה, ניצחה מרמורק בדרבי יוקרתי את שעריים. אוהדי הקבוצה הספיקו לחגוג 10 דקות בלבד כאשר אז התגלה כי יו"ר הקבוצה, חנן עדני, פיטר באופן מיידי שבעה שחקנים בחדר ההלבשה ועוד בטרם הספיקו אוהדי מרמורק לצאת מהאצטדיון, היו אלה דווקא אוהדי מכבי שעריים ששמחו כי ראו את יריבתם העירונית בדרך לפירוק.

אוהדי מרמורק לא טעו בגדול. מאז, המיליארדר, אלדד פרי, חצה את הכביש ובנה קבוצה איכותית בשעריים, אייל גולן עזב את הקבוצה וגם כאשר ניסה לרכוש מחדש נתקע בדלת סגורה ולא פחות מזה, המועדון האדום נראה מדוכדך ומשעמם מתמיד.

אוהדיה הרבים של המועדון הבינו כי ככה זה לא יכול להימשך והתחילו בעימות ממושך מול האיש החזק במועדון, חנן עדני. עיקר העימות הגיע במהלך הקיץ כאשר רוב האוהדים השרופים של המועדון החליטו להחרים כמעט לחלוטין את משחקי הקבוצה ובעיקר לא לרכוש מנויים, דבר שהיה הבולט בתקציב הקבוצה בשנים האחרונות.

אם במהלך השנים האחרונות הצליחה מרמורק למכור כ-300 מנויים בשווי של למעלה ממאה אלף שקלים, השנה מספרים בהנהלת הקבוצה, שהסכום שהתקבל ממכירת מנויים הגיע בקושי ל-10,000 שקלים.

גם עדני שידוע בגישותיו הקיצוניות הבין כי אין דרך חזרה וכי הקבוצה אינה תוכל להמשיך ולהתקיים ללא הקהל והודיע כי יעזוב בסוף חודש דצמבר. ההודעה של עדני הפתיעה רבים אך הביאה לאוהדי מרמורק דרייב חדש, לחזור ולתמוך בקבוצה.

בשבועיים האחרונים נעשו מספר שיחות בין ראשי חוג האוהדים של המועדון לבין יו"ר העמותה החדש, זורי שעובי, ובהן הבטיחו האוהדים כי יחזרו למגרשים מיד כאשר המשחק הראשון שיגיעו יהיה משחק הדרבי מול שעריים. למשחק בשבת הקרובה צפויים להגיע כ-500 אוהדים כאשר כבר כ-300 כרטיסים נמכרו במכירה מוקדמת. אוהדי מרמורק מגדירים את המשחק הקרוב כקאמבק, משמע הם חוזרים לעודד את הקבוצה באופן מלא.

אחד האוהדים השרופים של הקבוצה, אחיקם עותמי, אמר: "אכן היה לנו מספר שיחות עם שעובי שהבטיח כי הקבוצה בדרך לשינוי. חשוב להבין שאין לנו משהו אישי עם עדני אלא עם הדרך ואנחנו רוצים מרמורק חדשה ונקייה. הבטיחו לנו שינוי ולכן אנחנו חוזרים לתמוך בעמותה החדשה תחת שעובי ומקווים שמרמורק בדרך לצאת לדרך חדשה".

במרמורק לא מתכוונים לבצע שום מחאות במהלך המשחק וגם לא מצפים לתוצאה מפתיעה מדי. "אנחנו חוששים מתבוסה כי יחסי הכוחות ברורים. כמעט כל שחקן של שעריים הוא כמו חצי מהתקציב שלנו אם לא יותר אבל לדרבי חוקים משלו" אמרו אוהדי מרמורק.

מצד שני, ישנם גם אוהדי מרמורק שדווקא חושבים כי זה הזמן להראות לאלדד פרי שחצה את הכביש כי מרמורק חזקה הרבה יותר. "אולי לפרי יש כסף אבל לנו יש לב ונוכיח לו במשחק הזה" אמר אחד האוהדים.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אוהד כפר קאסם
(בדיר: 18:34 16-12-2015)
שיהיה לכם בהצלחה
2
בלי כסף אין למרמורק זכות קיום
(מרמורקי שפוי: 20:39 16-12-2015)
אייל גולן אם אתה באמת אוהב את מרמורק ואכיפת לך ממנה אז עכשיו שעדני פורש יש לך דלת פתוחה לבוא ולקנות את מרמורק , שינו זוארץ לא יכול להיות בעל הקבוצה בגלל ניגוד אינטרסים ולך יש את הכסף כי בלי כסף גדול מרמורק לא תשרוד והיא צפויה ללכת לפירוק .
3
מי אמר לכם שאלדד פרי מיליארדר ? אלדד ?
(מגזין פורצ׳ן: 23:04 16-12-2015)
ברשימה שפרסמנו בפברואר השנה מצאנו 9 מיליארדים ישראלים. אלדד פרי בכלל לא הוערך כי לא ידוע שהוא מחזיק עסק או נכסים ברי הערכה. יותר סביר שיש לו עץ שמניב שטרות של 200. שעריים חיים את החלום ולמרבה הצער הם יתעוררו בקרוב.
4
למספר 2 שמתחנן לאיל
(די מספיק : 09:59 17-12-2015)
די. מספיק. תקום כבר או לפחות תשים בירכיות.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?