בכפר קאסם ניסו לפסול את המגרש בוינטר לפני משחק העונה

אנשי כפר קאסם (תאמר סרסור) אנשי כפר קאסם (תאמר סרסור)
פרסום ראשון: וינטר משמש כמגרשה הביתי של כפר קאסם מתחילת העונה, אולם באגודה רצו לארח את משחק העונה מול נס ציונה בגרונדמן ולפיכך פנו להתאחדות והתלוננו על התנאים. בהכוח כועסים וזועמים

רגע לפני משחק העונה מול נס ציונה ולפני אחד המשחקים הגורליים של כפר קאסם בשנים האחרונות בו אולי ייקבע עתיד המועדון, אנשי הקבוצה היו עסוקים במהלך השבוע בכדי לנסות ולפסול את המגרש בוינטר ולפיכך להעביר את המשחק לאצטדיון אחר.

בכפר קאסם פנו לאנשי ההתאחדות לכדורגל וטענו בפניהם כי לא נעשה שזרוע בוינטר וכי כר הדשא צהוב ולכן אינו ראוי לשמש כמגרש תקין לליגה. בהתאחדות לכדורגל בדקו את הנושא ופנו לאנשי הכח רמת גן שמשמשים כבעלי בית באצטדיון ובדקו את הנושא.

בהכח הופתעו מהפנייה, אישרו כי המגרש מעט הוצהב נשאר אך הוא ישר ותקין להמשך המשחקים בליגה א'. בהכח זעמו על הפנייה של כפר קאסם. גורם בכיר מאוד בהכח אמר: "הכח לא ערוכה כספית על מנת לעשות שזרוע נוסף. אין שום בעיה במגרש. הפנייה של כפר קאסם לא מובנת, חצופה וגובלת בכפיות טובה. אפשרנו להם לשחק העונה בוינטר והם ניסו מאחורי גבינו לפגוע בנו בכדי להעביר את ביתיות לאצטדיון אחר. אם לא היינו זקוקים לכסף ומקבלים מהם 7,000 שקל, גם היינו מודיעים להם חד צדדית, לא לשחק יותר בוינטר. אני מאוד מחבב את חיים סירוטקין ולדעתי הוא היה צריך למנוע את המהלך הזה מצד הקבוצה שלו".

מהנהלת כפר קאסם נמסר בתגובה: "אנחנו חושבים שהיה מיותר לעשות מזה עניין ואפילו נושא כזה לא היה צריך לצאת לתקשורת. אנחנו משלמים כסף לוינטר וחושבים שבתמורה אנחנו צריכים לקבל תנאים. פנינו להנהלת וינטר כמה פעמים על מנת שייעשו שזרוע חורף לדשא אך בקשתינו תמיד נדחתה בצירוף כל מיני תרוצים. לא חיפשנו לעשות נזק להכוח רמת גן ואין לנו כוונות לכך ולהפך אנחנו ביחסים טובים מאוד. אנחנו קבוצה טכנית שמשחקת כדורגל יפה ובקשתינו למשטח דשא טוב והיא לגמרי לגיטימית".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
גועל נפש של מגרש!
(גיא: 22:21 16-12-2015)
לוקחים 7000₪ וחוסכים על שזרוע! המגרש תת רמה!
3
איזה טקטיקה ואיזה שטויות !!
(להכח : 10:45 17-12-2015)
איזה טקטיקה ואיזה שטויות !! לרגע חשבתי הישרדות חחח !! מגרוש גרועעע .. לא מתאים לשיטת המשחק שלנו אבל מתאים לבונקר שלכם !!.. לא רוצים לשחק עליו וזה הכל !
4
תפסיקו להתבכיין ותעשו שזרוע כבר ! המגרש על הפנים !!.. אתם מפילים את האחריות עלינו כאילו בגדנו בכם !.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?