בית שאן הושפלה, אוהדי הקבוצה התעמתו עם קוז'וק וקראו לחיים לוי להתפטר

אוהדי בית שאן בסיום המשחק אוהדי בית שאן בסיום המשחק
בלאגן שלם בעמק. בית שאן ספגה תבוסה 0:3 מול מעלות/תרשיחא דבר שהרגיז את אוהדי הקבוצה שבמשך דקות ארוכות קראו למאמן לשים את המפתחות ובין היתר הזכירו את שמו של איתן טייב. אמיר אלעלי שוחרר לבקשתו. מראד סיכם, בטבריה מקשים על השחרור

הרוחות בבית שאן סוערות. הקבוצה ספגה היום את אחת ההשפלות הכי גדולות שלה העונה כשירדה מכר הדשא מובסת 0:3 במשחקה מול מעלות/תרשיחא.

בדקות הסיום של המשחק סבלנותם של האוהדים נגמרה ומרביתם החלו לקרוא לעבר המאמן, חיים לוי, להתפטר. יחד עם זאת, רן קוז'וק, שחקנה של בית שאן, התעמת עם אחד האוהדים ביציע שקילל אותו, השחקן סימן לאוהד שישב בשקט ומשם הרוחות התלהטו, דבר שרק הוסיף אש למדורה ועד מהרה הקללות הופנו גם לשחקן עצמו.

עם שריקת הסיום אוהדי הקבוצה נשארו במגרש ודרשו את התפטרותו של חיים לוי לאחר ההפסד המבזה כששמו של איתן טייב נקרא ברחבי האצטדיון. בירידה לחדר ההלבשה האוהדים המתינו לקוז'וק לאחר שזה התעמת איתם וקיללו אותו במשך דקות ארוכות.

אחד האוהדים אמר ל"דאבל פס": שיתביישו להם. כל שבוע הולכים אחריהם והם לא נלחמים. עושים מאיתו צחוק יש מחנות בין שחקנים אחד לא מדבר עם השני וחלק לא באים לאימונים בגלל שלא משלמים להם. לא אכפת להם מאיתנו".

מיד עם סיום המשחק החלו קבוצות הוואטסאפ של אוהדי בית שאן להיות פעילות במיוחד כשהטענה העיקרית היא שרן קוז'וק יהיה חייב ללכת הביתה ובנוסף להחתים את איתן טייב למאמן הקבוצה.

חיים לוי, מאמן הקבוצה, אמר מיד לאחר סיום המשחק: "נראנו גרוע. נכון היו קריאות להתפטר, צריך להתעשת. לא ראיתי מה קרה עם קוז'וק".

אמיר אלעלי, חלוצה של הקבוצה, ביקש להשתחרר ובבית שאן כיבדו את ההחלטה. אורן מנחם, מנכ"ל הקבוצה, אמר: "כעקרון אין לנו תקציב להשאיר את קוז'וק אנחנו רוצים לסיים את ההתקשרות איתו. לבנתיים הוא בקבוצה. האוהדים לא שבעי רצון מהיכולות שלו. אנחנו מגנים כל אלימות, הייתה התלקחות, הבנתי שהוא עשה להם איזה תנועה מסוימת לכיוון האוהדים, זה מה שהספקתי להבין ולשמוע. הייתה התלהטות מהקהל וזה הכל. הכל נראה והכל בסדר. יום ראשון יש ישיבת הנהלה, נקבל החלטות ונעשה שינויים מעמיקים בסגל. חיים לוי נשאר מאמן בבית שאן".

כפי שפורסם לראשונה ב"דאבל פס" מי שכבר סיכם בהפועל בית שאן הוא שלומי מראד, קשרה של עירוני טבריה, שלא היה חלק מסגל הקבוצה היום במשחקה מול מגדל העמק. למרות שמראד כבר סיכם, בטבריה מקשים על שחרורו ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלו.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
זה מה שהולך להיות רפי בוסקילה לבית שאן מתאים לו
2
דיברו עם קוטר ונועם שוהם
(אלישע: 16:26 18-12-2015)
יש שמועה בבבית שאן שעודד קוטר או נועם שהם יחליפו את חיים לוי
3
עודד קוטר או שוהם
(אלישע: 16:28 18-12-2015)
אחד משני המאמנים האלה יחליפו את חיים לוי
4
תום דן
(אוהד: 18:00 18-12-2015)
אתה גורם מתסיס בטבריה,דואג ששחקנים יעזבו את טבריה וילכו לבית שאן,דע לך כל עוד אני במערכת אין סיכוי שתשחק בטבריה,תישאר בעיר השרוכים שם מקומך,טבריה תוך שנתיים תשחק במגרש החדש ותעלה ליגות ,אתה ואביך מכניסים רעל בטבריה תתביישו לכם טבריינים מזוייפים,
5
מגדל העמק
(אוהד מגדל: 18:55 18-12-2015)
כמו שמגדל העמק נראתה היום היא לא קבוצה בליגה א הם בליגה ג 90 דקות שום בעיטה לכיוון השער הכל טעויות בלאגן בקיצר רפי ביי ביי איתן טייב רוצים אותך בחזרה
6
בית שאן היקרה
(יוסי דר : 05:01 19-12-2015)
להחזיר דחוף את איתן ושוקי טייב וכך להציל את הקבוצה היקרה הזאת וזו צריכה להיות העבודה שלכם אוהדים יקרים
7
רפי הביתה סתם בלוך
(אוהד: 09:38 19-12-2015)
השחקנים לא איתך לך הביתה מאמן של בלוף ניראה לאן תלך שחצן צורה של מאמן אין לך יבלוף רוצים את איתן טייב במגדל מגדל בדם
8
מה קורה עם משה כחלון??
(אלון: 10:46 19-12-2015)
למה כחלון לא שותף במשחק?
9
מה הלחץ
(old school: 11:01 19-12-2015)
כולה ליגה א
10
כנסו
(אוהד: 18:21 19-12-2015)
חיים לוי בדרך הביתה יחד עם כל שחקני הרכש שהביא עימו, המועמדים הם- איתן טייב נועם שהם רפי בוסקילה עודד קוטר
11
אתם בבעיה
(מעלותי: 19:40 19-12-2015)
חברים שלי מבית שאן,אם קיבלתם ממעלות 3 אתם בבעיה רצינית כי אני ראיתי כול משחקי הבית של מעלות והרמה נמוכה במיוחד הנעת הכדור שלא קיימת במעלות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?