הדרבי ה'שערוקי' של רחובות

מחכים לזה כל השנה. אוהדי הקבוצות מחכים לזה כל השנה. אוהדי הקבוצות
לא משנה הכסף, לא משנה הסגל וגם לא המיקום, הדרבי של רחובות היה ונשאר חם. בשעריים רוצים לנצח ולהתקרב לכפר קאסם, מרמורק רוצה לתת מתנת פרידה לעדני. גשום או לא, חם בטוח יהיה בנס ציונה

"אנחנו באים לנצח ונוכיח לכולם שאנחנו הקבוצה הבכירה בעיר", כך אמר הבוקר שחקן הפועל מרמורק שנשאר ללא ייחוס, וזאת מכיוון שהנהלת מרמורק אסרה על שחקניה להתראיין עד להודעה החדשה.

למרות חוסר ההצלחה מתחילת העונה והעובדה שמרמורק איבדה הרבה מהזהות שלה, במועדון חוששים מחוסר ההצלחה במשחק הדרבי ואפילו מתבוסה קשה.

במועדון האדום של רחובות מספרים על קבוצה צעירה ולא מנוסה, כאשר מספר הפסדים יכולים לגרור לכדור שלג שיוביל את הקבוצה לליגה ב'.

שחקני הקבוצה רוצים להשיג ניצחון על שעריים ברקע העזיבה הקרבה של האיש המזוהה ביותר עם המועדון, חנן עדני, "המתנה הכי טובה עבור עדני יהיה הניצחון בדרבי" אמר גורם בקבוצה.

למרות הרצון לנצח, מבחינה מקצועית צפויה מרמורק לעלות עם הרכב זהיר כאשר המאמן, שלומי עמר, מעוניין להציב מספר שמירות אישיות על שחקני המפתח בשעריים. עבור עמר מדובר במשחק שיכול להיות המשחקו האחרון, כיוון שבמקרה של תבוסה, הוא יכול למצוא את עצמו בחוץ.

מאמן מרמורק שלומי עמר
השמחה הגדולה של מרמורק צפויה להגיע מחר מהקהל כאשר רוב אוהדי הקבוצה הבטיחו כי יגיעו לעודד במשחק, וזאת לאחר שהפעם האחרונה שאותם אוהדים הגיעו במלוא הטירוף הייתה במשחק הדרבי לפני שנה וחצי.

בצד הכחול של רחובות, במועדון מסתכלים על המשחק כ'צומת דרכים' מקצועית של הקבוצה, כאשר בקבוצה שמחו לשמוע על תוצאת תיקו של כפר קאסם, והם ירצו לסגור את הפער מהמקום הראשון.

בצוות הניהולי והמקצועי של המועדון מדברים רק על הניצחון, ומבינים כי ניצחון רב שערים יוסיף הרבה ביטחון לשחקנים וישמש כקרש קפיצה לקראת המשך העונה.

מאמן הקבוצה, עידן בראון, מתכוון לתת מחר צ'אנס לכל הכוכבים החדשים ישנים כמו המגן דדי בן דיין, סלים טועמה, גיל יצחק ודייויד גומז.

כאלף צופים צפויים להגיע לדרבי הגדול של רחובות, כאשר גם במרמורק וגם בשעריים כבר מתכננים את חגיגות במקרה של ניצחון.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מרמורק לא מפסידים
(דני: 10:13 19-12-2015)
שלומי עמר נשאר המאמן עד סוף העונה.מילה של עדני
2
אוהד שצריך כרטיס תבוא למשחק
3
לשעריים כנסו בבקשה
(אוהד מהצפון: 16:05 19-12-2015)
האים יש מכירת כרטיסים בקופות לפני פתיחת המישחק בבקשה
4
שעריים לא תנצח
(זיו: 16:20 19-12-2015)
מרמורק התאבדו על המגרש
5
אוהד ק .גת
(שמעון . ס: 19:24 19-12-2015)
לדרבי אומרים חוקים משלו והחוקים שלי שעריים מנצחים ?בהצלחה אוהב את שעריים אוהדק.גת
6
שעריים מ"ס 1
(שמואל: 22:19 19-12-2015)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?