חמסה: 'קביליו' יפו התפוצצה עם 2:5 על אזור

שחקני יפו עם האוהדים בסיום (שמוליק מזרחי) שחקני יפו עם האוהדים בסיום (שמוליק מזרחי)
אזור עלתה ראשונה ליתרון, אבל מהפך של 'קביליו' יפו בזכות שלושער גדול של נתי ארזואן הפכו את התוצאה והעניקו לקבוצה של מאיר סומך ניצחון 4 העונה. אזור נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים

אחרי שלא ניצחה בשני המחזורים האחרונים בליגה וכשהיא ממוקמת רק במקום ה-12 בליגה, מפלס הלחץ אצל 'קביליו' יפו עלה בשבוע האחרון, והחניכים של מאיר סומך ידעו שכל תוצאה חוץ מניצחון תסבך אותם במאבקי התחתית.

אזור לעומתה הגיעה למשחק הזה כשהיא במומנטום חיובי וידעה שניצחון יקרב אותה לצמרת הטבלה.

כ-200 צופים עשו את דרכם לשכונת התקווה למשחק המסקרן בין שתי הקבוצות במסגרת המחזור ה-12 בליגה א' דרום. המשחק נפתח בקצב מצוין כאשר התקפה רדפה התקפה.

שחקני שתי הקבוצות (שמוליק מזרחי)
בדקה ה-20 ניתנה הירייה הראשונה כאשר רפי סגל העלה את הפועל אזור ליתרון ראשון אחרי מהלך יפה בתוך הרחבה. אזור הייתה שקועה בחגיגות ולא חלפה דקה אחת ונתנאל ארזואן ניצל את הרפיון בהגנת האורחים ומצא את הרשת של למל וקבע שיוויון, 1:1.

המומנטום נשאר אצל המארחים ו-5 דקות אחר כך יחיאל צגאי היטל ברחבה של אזור וקבע מהפך דרמטי, 1:2 לקביליו. צגאי הוותיק רשם את שערו ה-4 העונה בליגה.

למרות שקביליו הכתיבה את הקצב כדור תועה ברחבה שלה מצא את הרגל יובל אשכנזי ומשם לרשת 2:2 מותח בהפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בקצב לא פחות מסחרר ובדקה ה-51, נתי ארזואן החזיר שוב את היתרון ליפו, 2:3.

אזור ניסתה להגיב מהר אבל המשחק שהתנהל בברוטאליות ברובו הביא גם להרחקתו של אייל שן בדקה ה-60 כאשר האחרון ראה את הכרטיס האדום מהשופט אלעד בן דור.

בשלב הזה, יפו השתלטה לגמרי על המשחק ונתי ארוזאן (76) ו-אריאל הדר (80) חתמו את תוצאת המשחק עם 2:5 מרתק ליפו על אזור בתום משחק דרמטי במיוחד.

ניצחון גדול בסיום (שמוליק מזרחי)
"הפנים כבר למשחק הגביע ביום רביעי מול מ.ס חיפה רובי שפירא" סיכם נתי ארזואן השחקן המצטיין שכיכב עם שלושה שערים. אזור כזכור, לא תשחק בסיבוב הבא בגביע המדינה כאשר הודחה בסיבוב ו' ע"י סקציה נס ציונה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מה עושה מאמן חכם(לא חכים) שנשאר עם עשרה שחקנים?
2
כל הכבוד למאמן
(יפואי: 18:43 19-12-2015)
כל הכבוד למאמן
3
יאללה יפו ללאומית
(מוטי: 20:49 19-12-2015)
עוד שטי ניצכונות ועוברים את קאסם ושערים ועולים ללאומית
4
מה המאמן אשם
(fdf: 09:46 20-12-2015)
ששתי שחקנים עם 5 צהובים אחד הורחק ושתיים נפצעו במשחק זה אזור לא ריאל שיש אין סוף שחקנים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?