שער של גומז בדקות הסיום הכריע את הדרבי לזכות שעריים

שחקני שעריים חוגגים בדקה ה-90 (שקד מורג) שחקני שעריים חוגגים בדקה ה-90 (שקד מורג)
במשך תשעים דקות לא הצליחה שעריים למצוא את הרשת של מרמורק, אך אז הגיע דויד גומז שכבש בדקה התשעים בבכורה שלו בשעררים וקבע שהדרבי הראשון של רחובות לעונת 2015/16 יהיה צבוע כולו בכחול

באווירה מחשמלת מול 2,700 צופית התקיים אמש (מוצ"ש) בנס ציונה הדרבי הגדול של רחובות בין מכבי שעריים להפועל מרמורק. שער ניצחון דרמתי בדקה ה-90 של דויד גומז, שחקן הרכש שהגיע השבוע מהפועל עפולה, קבע כי הדרבי הראשון העונה של העיר רחובות הוא כחול. מכבי שעריים צימצמה את המרחק מהמובילה כפר קאסם ל-5 נקודות.

מי שחושב שהמלחמה בתימן היא זאת שבין אל קעידה הסונית למורדים החות'ים כנראה אף פעם לא ביקר בדרבי של רחובות בין מכבי שעריים להפועל מרמורק. זו היריבות האמיתית של תימן. הדרבי החם נערך באווירה שהרבה קבוצות מליגת העל יכולות רק לייחל לה.

המשחק התנהל בסדר מופתי וללא אירועי אלימות. מי שהיה ממונה על הסדר הם איציק כהן מטעם ההתאחדות ואופיר בן חיים מנהל האירוע ושחקן העבר מהפועל כפר סבא, וכן משטרת ישראל שאבטחה היטב את הדרבי.

הקהל הכחול עודד נתן עידוד והמריץ את שחקניו. לכל שחקן יש שיר שמוקדש לו וזה כולל את חיים מלכה, סלים טועמה, גל אלקנתי ואפילו עמרי עטיה שלא התלבש למשחק. המשוררים בכחול עדיין לא חיברו שירים לשחקני הרכש החדשים דויד גומז וגיל יצחק, יש להם שבוע קצר לעשות זאת כי כבר ביום רביעי משחק הגביע מול הפועל אשקלון.

הקהל של שעריים (שקד מורג)
גם הקהל האדום הגיע ונתן תצוגת עידוד משכנעת. כ-600 אוהדי מרמורק סיימו את השביתה וחזרו לדחוף את קבוצתם. הקהל עודד את שחקני מרמורק עם שירים ודגלים. בהחלט הקהלים הנפלאים של שתי הקבוצות שווים הרבה יותר מליגה א'.

אוהדי מרמורק (שקד מורג)
מכבי שעריים פתחה עם דויד גומז בהרכב, גיל יצחק פתח על הספסל. מיכאל קירטבה גם כן פתח על הספסל ולא שותף במשחק, עמרי עטיה כאמור לא התלבש.

המחצית הראשונה היתה שיוויונית כשמכבי שעריים החזיקה יותר בכדור אך סבלה מחוסר יצירתיות וחוסר תכליתיות בצד ההתקפי. מרמורק ניסתה לצאת להתקפות מהירות כשהיא מפעילה את שחקניה המסוכנים, איתם שמאי וסהר שבתאי.  בדקה ה-7 ההזדמנות הטובה של שעריים במחצית הראשונה כשאבי מלכה חטף כדור ממאור חלבי כ-20 מטרים מהשער , התקדם מול דין אזולאי, אך השוער הדף את הכדור היטב.

בדקה ה-20 התקפה מהירה של מרמורק יצאה לדרך, איתם שמאי שלח כדור מצוין לרחבת שעריים אך דורון רוזנקוביץ' הקדים במעט את סהר שבתאי והרחיק את הסכנה. ההזדמנות הטובה של מרמורק היתה בדקה ה-36 כשסהר שבתאי הרים כדור נהדר לראשו של איתם שמאי שנגח טוב אך רוזנקוביץ' עצר.

בדקה ה-45 דדי בן דיין בעט כדור שפגע בדרך במאור חלבי וכמעט חדר לשער אך חלף בסמוך לקורה. 0:0 במחצית.

בפתיחת המחצית השניה המשיכה המגמה כששעריים החזיקה בכדור ושלטה במרכז השדה. מרמורק המשיכה להתגונן היטב ולצאת להתקפות מהירות מהאגפים. בדקה ה-48 דור אזולאי בעט כדור אדיר שפגע במשקוף שערה של מרמורק. 4 דקות מאוחר יותר סהר שבתאי ממרמורק בעט כדור טוב שנעצר ע"י רוזנקוביץ'.

אזולאי פגש את המשקוף (שקד מורג)
מכבי שעריים הגבירה את הלחץ וחיפשה בכוח את שער היתרון. ככל שחלפו הדקות מרמורק נלחצה ונכנסה למגננה גדולה יותר. הכחולים לא מצאו פתרון למשחק הלחימה והמחוייבות של האדומים והמאמן עידן בראון החל בחילופים. הראשון שנכנס היה גיל יצחק, חלוץ הרכש שהגיע מבני יהודה. אחריו נכנס בן בוטבול שהיה פעלתן ושיחק היטב בזמן שהיה על המגרש. החילוף המנצח הגיע בדקה ה-81 כשדניאל טסאו נכנס למשחק. הקשר עשה באגף ימין ככל העולה על רוחו, הכניס המון יצירתיות למשחק והחל לייצר מצבי כיבוש לטובת קבוצתו.

בדקה ה-87 טסאו פרץ מימין, מסר לטועמה שבעט כדור מצוין שנעצר ע"י דין אזולאי. חלפו 2 דקות ושוב דניאל טסאו הוציא לדרך התקפה מצד ימין, מצא את בן בוטבול שבנגיעה העביר לגיל יצחק שממצב טוב בעט כדור שחלף מעל המשקוף.

בדקה ה-90 שעריים באה על שכרה. שוב דניאל טסאו פרץ באגף ימין, הרים את הראש ושלח כדור רוחב, במקום נוצרה ערבוביה שמתוכה גומז בעט, הכדור הורחק לאחר שעבר את קו השער. הקוון, אבירם יקים, הרים את הדגל וסומן לשופט שהכדור עבר את הקו, האחרון אישר את השער ונתן את האות לחגיגה בכחול. 0:1 בסיום למכבי שעריים בדרבי של רחובות. העיר רחובות כחולה למשך החודשים הבאים.
גומז. איזה בכורה חלומית (שקד מורג)
שעריים תמשיך את המירוץ שלה לכיוון הצמרת מול כפר קאסם, נס ציונה והוד השרון המפתיעה. במרמורק מתכוננים ליום שאחרי היו"ר המיתולוגי חנן עדני כשהתחתית קרובה ובוערת מתמיד.

עידן בראון, מאמן שעריים, סיכם בסיום: "זה מאוד מתוק לנצח בדקה ה-90, הרגשנו שאנחנו שולטים במשחק אבל חסר משהו שהכדור ייכנס ובסופו של דבר זה נכנס לטובתנו. בדרבי של פתח תקווה היה קהל מדהים וגם היום היה קהל מדהים של ליגת העל. אנחנו כרגע מסתכלים רק על עצמנו ואנחנו רוצים להמשיך ולעשות את העבודה שלנו , לא מסתכלים על תוצאות של קבוצות אחרות".

יוגב בן סימון הוסיף: "זו היתה חוויה מטורפת , שיחקתי כבר בדרבי של פתח תקוה אבל כאן היתה אווירה מדהימה של הקהל לא פחות מאשר שם. ניצחון בדקה ה-90 הוא נצחון מתוק, יש לנו איכות מאוד גדולה בהתקפה וכל משחק שלא נספוג בו גול ננצח בסוף. אנחנו נתרכז באיך לשפר את המשחק שלנו ואיך להמשיך להתקדם ולשחק יותר טוב. את התוצאות סופרים בסוף העונה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שעריים נראיית גרוע ככה לא עולים ליגה
2
לא ניתן לשעריים לעלות ליגה !!
(אדום בנשמה: 23:04 19-12-2015)
קבוצה שנואה ומגעילה איך אלדד פרי השקיע שם 5 מיליון ....
3
השחקן שעולה שנתיים רצוף ליגה
4
מרמורק כל המשחק בונקררררר
(שערוקי: 22:38 19-12-2015)
היה ידוע מראש שישחקו בונקר ועל מתפרצות. קבוצה חלשה ביותר מרמורק. יאלללללה שעריייים
5
איזה רכש
(הצבא הכחול: 22:53 19-12-2015)
קודם כל דניאל טסאו לא פסאו טסאו דבר שני השנה עולים ליגה דבר שלישי אלללללללה דויד גומז תודה עפולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6
שעריים ללאומית
(מני: 23:08 19-12-2015)
יאללה אלדד. תודה לך עוד קשר וחלוץ ואנחנו אמפריה. נפגשים בליגת העל בעוד שנתיים
7
שאפו לשעריים
(אחיקם עותמי: 23:11 19-12-2015)
היו טובים יותר והגיע להם אנחנו נשתפר ובדרבי הבא נראה לכם קבוצה אחרת !! שחקנים צעירים ובלי נסיון
8
מרמורק שיחקו בונקר מגעיל
(דני שובבני: 23:16 19-12-2015)
10
פפ
(קירטבה חייב לשחק : 23:22 19-12-2015)
11
שעריים כנסו
(אוהד מהצפון: 00:04 20-12-2015)
האים אפשר לשים בבקשה את שער הניצחון פה באתר כסירטון יוטיוב
12
עצוב
(בללננה: 02:01 20-12-2015)
ללודריק ליוסי אלימלך ולבוקרה היום
13
בושה לשעריים לשחק כך
(אלי : 08:31 20-12-2015)
כל הכוכבים לא זזו במגרש. מרמורק היו יותר טובים בהרבה משחק מגעיל של שעריים מי שהיה במשחק הבין שגנבו גול כך לא משחקת קבוצה של 4 מיליון
14
לקלינגר
(יוסי שעריים: 11:20 20-12-2015)
כל הכבוד רואים שיש שינוי משחק שלישי בלי לספוג שער .בעזרת השם להמשיך כך
15
שעריים
(עמי: 14:28 20-12-2015)
חסר כושר גופני לשעריים !!!!!!!! במידה וישחקו מהר אין מי שיעצור אותם בהצלחה!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?