סינדרלה בהתהוות? בני יצ'אלאל רוצה להפתיע את הכח רמת גן בגביע

כבדה. העיקר להנות מהמשחק כבדה. העיקר להנות מהמשחק
הקבוצה הצנועה מרחובות תפגוש את הכח עמידר רמת גן במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה. כזכור, בסיבוב הקודם הביסו בני יצ'אלאל את כפר שלהם שהייתה אז בכשר פנטסטי ועלו על חשבונם לסיבוב ז'. כבדה: "תמיד ניהיה האנדרדוג"

מבחינת המועדון הרחובותי אפשר לחלק את העונה עד כה לשתיים. מצד אחד עד כה חווה הקבוצה עונה בינונית כאשר היא לאחר שלושה הפסדים רצופים בליגה. ומצד שני, בני יצ'אלאל משחקים עד כה נהדר בגביע, ולאחר הניצחון בסיבוב האחרון מול כפר שלם, לא מן הנמנע שמתפתחת לנו כאן סינדרלה מליגה ב'.

אם נשפוט לפי המשחקים האחרונים של יצ'אלאל, כנראה שלא נופתע אם הקבוצה תודח לאחר תבוסה כואבת. אבל בגביע כמו שאנחנו יודעים, הכל יכול לקרות ואולי זו נקודת המפנה שתוציא את המועדון לדרך חדשה.

לפני המשחק הקרוב נגד הכח רמת גן, דיברנו עם כוכב הקבוצה, זיו כבדה, על היכולת בתקופה האחרונה ועל משחק הגביע הקרוב.

אתם אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה, איך בקבוצה משנים את החשיבה ומתכוננים למשחק?

"הפסדנו שלושה משחקים בליגה ואנחנו וזה הכניס אותנו למומנטום לא טוב. שיחקנו נגד הקבוצות החזקות בליגה, וקיבלנו גולים שלא מחוייבים למציאות. אנחנו עם הפנים קדימה לקראת משחק הגביע, ואני מקווה שיהיה משחק מתוק".

הניצחון על כפר שלם היה הפתעה בשביל כולם, אפשר לומר שהקבוצה תפקדה בשלמות, איך משחזרים את היכולת הזו?

"נגד כפר שלם הייתי פצוע אבל הקבוצה נתנה תצוגה מדהימה, ביטלנו את כפר שלם שהיא קבוצה מצויינת בליגה א' ובאותה תקופה היא הייתה במקום השני. השחקנים לא יוצא מן הכלל נתנו הצגה מדהימה, פשוט היה כיף לראות את המשחק מהיציע".

במידה ותנצחו, אפשר כבר להכתיר אתכם כסינדרלה? אחרי הכל הכח רמת גן היא קבוצה חזקה שרק בשנה שעברה שיחקה בלאומית.
"אנחנו לוקחים את הגביע כמשהו חוויתי, כמשהו מתוק וזה בנתיים עובד לא רע. תמיד ניהיה האנדרדוג וגם הפעם נבוא ככה, הכח קבוצה מצויינת. אנחנו לא באים עם הלחץ של הליגה וגם משחקים בבית, זה יהיה המשחק השני שלנו השבוע וזה לא קל. אנחנו באים להנות".

איך אתם מתכוננים למשחק? הרי אחרי הכל שיחקתם בשישי וכמעט אין זמן להתאושש.
"היה לנו משחק קשה בשישי בדימונה, אתמול המאמנים קצת הורידו מהלחץ של האימונים לקראת הגביע כדי ששחקנים יוכלו להתאושש. ההכנה היא יותר מנטאלית, הגביע זה הנאה. המשחק הוא בשביל השחקנים הצעירים".

במידה ובני יצ'אלאל ינצחו את הכח רמת גן, זו תיהיה הקבוצה השנייה שהודחה על ידם מליגה א' דרום. במידה ויעברו שלב,  לא מן הנמנע שכבדה יפגוש בסיבוב הבא את הפועל חיפה או את הפועל באר שבע, קבוצות שבהם העביר הקשר את תקופתו היפה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?