גביע המדינה: אשקלון בסיבוב הבא, כאלפיים אוהדים הגיעו למשחק בין חיפה ליפו

ניר נחום כובש (רונלדי ברנשטיין, מכבי שעריים) ניר נחום כובש (רונלדי ברנשטיין, מכבי שעריים)
לאחר שאתמול (ג') שוחקו רוב משחקי הסיבוב של גביע המדינה, הושלם היום (ד') מחזור המשחקים של סיבוב ז'. הפועל אשקלון, מכבי יבנה, מכבי קביליו יפו ורמת השרון עלו לסיבוב הבא והם יצטרפו לעולות מאתמול. בסיבוב הבא יצטרפו קבוצות ליגת העל למעגל המשחקים

סיבוב ז' של גביע המדינה הגיע היום (ד') לסיומו. לאחר ששוחקו אתמול עשרה משחקים ועלו עשר קבוצות לסיבוב הבא, הצטרפו היום ארבע עולות נוספות. בסיבוב הבא יצטרפו קבוצות ליגת העל, והעולות הטריות יחכו להגרלת המשחקים כדי לראות מי תיהיה היריבה הבאה. תצוגת עידוד נפלאה במשחק בין קבוצות האוהדים של 'רובי שפירא' ויפו.

אוהדי 'רובי שפירא' בנשר (דאפר מחמיד)
הפועל הרצליה - עירוני רמת השרון 1:1 (3:0 בפנדלים)
דרבי השרון הפגיש את רמת השרון מהליגה הלאומית מול הפועל הרצליה מליגה א' דרום. קובי חסן העלה את הרצליה ליתרון (19) לאחר עבירה של דוד שוורצמן התוך הרחבה שגם הורחק, אוזור ננמקה השווה (28) ושלח את הקבוצות להארכה. במשך חצי השעה של הארכה הקבוצות לא הצליחו להבקיע שער, המשחק המשיך לבעיטות הכרעה ורמת השרון הצליחה לתרגם את היתרון האיכותי שלה וניצחה 0:3 בדו קרב פנדלים.

הפועל אשקלון - מכבי שעריים 0:2

הקבוצה מהלאומית פגשה את הגלקטיקוס של ליגה א' דרום. אשקלון עלתה ליתרון מהיר לאחר שער של ניר נחום (3) לאחר החטאה של רודי חדד מהנקודה הלבנה, נחום (39) הספיק להכפיל את היתרון לפני הירידה למחצית. במחצית השנייה אשקלון המשיכה לתקוף ואף כמעט כבשה, אך לא הצליחה לנצל את ההזדמנויות. בסיום ניצחון מתוק לקבוצה של יובל נעים.

הפועל 'רובי שפירא' חיפה - מכבי 'קביליו' יפו 1:0
לעינהם של 2,000 אוהדים בנשר, נפגשו קבוצות האוהדים למשחק מרתק שבו כל אחת יכלה לנצח ולעלות. כבר בפתיחה יפו עלתה ליתרון מרגליו של אריאל הדר (6), הפועל רובי שפירא השתלטה על מרכז המרגש וניסתה להשוות אך שחקני יפו ניטרלו את הניסיונות של חיפה. בדקות הסיום חיפה לחצה על השער של יפו אך הגנת יפו סיכלה את ההזדמנויות, בסיום ניצחון ליפו שעולה לסיבוב הבא. מבחינת רובי שפירא, זו הפעם הראשונה שהקבוצה הפסידה במשחק רשמי מאז שהוקמה.

שחקני יפו חוגגים בסיום המשחק (דאפר מחמיד)
מכבי יבנה - עירוני טבריה 0:2
מכבי יבנה פגשה את חניכיו של המאמן, מוריס אוזן, שרצו להפתיע את הקבוצה מהלאומית. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, עלתה יבנה ליתרון מרגליו של רפי עמוס (52) לאחר טעות של השוער. דג'אן באביץ' הכפיל את היתרון (71), ויבנה שמרה על היתרון עד הסיום. יבנה עלתה לסיבוב הבא. מנגד, טבריה תחזור להתמקד בליגה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא מפסיק
(שעריים: 23:36 23-12-2015)
טום מדהלה לא מפסיק לכבוש ביפו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?