תמונה אחת שווה אלף מילים

בן שושן יחד עם הקפטנים רואי חי ג'רסי ותובל גולדנברג (אלי שמואלי) בן שושן יחד עם הקפטנים רואי חי ג'רסי ותובל גולדנברג (אלי שמואלי)
בהפועל אורנית ממשיכים להנציח את מייסד הקבוצה, עידו אגוזי ז"ל, שנהרג לפני חודשיים בתאונת דרכים מצערת. מאז פטירתו פועלים רבות במועדון למען הנצחתו

לפני כשבועיים נערך הטקס לכבוד עידו אגוזי ז"ל, כאשר התקיים לזכרו משחק של הקבוצה נגד הפועל פ"ת. כעת המאמן, ליאור בן שושן, שהיה גם שחקן וחבר קרוב של עידו אגוזי ז"ל, נקרא לדגל על מנת לבנות קבוצה חזקה באורנית שתנציח את עידו בכבוד.

השבוע, ביקש המאמן לפתח תמונות של עידו ז"ל בכדי לתלות אותם בחדרי ההלבשה ובמשרדי המועדון. "עידו תמיד יהיה מול עינינו, ונזכור בשביל מי אנחנו משחקים". אמר בן שושן.

היו"ר המסור וממשיך דרכו של עידו אגוזי ז"ל, דודי מסיקה, נענה ללא היסוס לבקשותיו של המאמן, ובנוסף, מנסים לקדם במועדון את הוספת שמו לשם הרשמי של הקבוצה.

שחקני אורנית (אלי שמואלי)
בעוד כחודש, יערך משחק נוסף לזכרו של המנוח, והפעם נגד וותיקי פרדס כץ. ברובד המקצועי, המאמן עובד קשה על מנת לבנות קבוצה חזקה לסיבוב השני של הליגה, כאשר המטרה בעונה הבאה תהיה עליית ליגה.

שבעה שחקנים שוחררו מהמועדון בשבוע האחרון, והגיעו במקומם לא פחות מ- 14 שחקנים חדשים, אשר צריכים להרשים את הצוות המקצועי. במועדון בוחנים את האפשרות של צירוף מאמן שוערים ומעסה לצוות המקצועי.

בן שושן ושמואלי (אלי שמואלי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?