יוסי גורדנה: כישרון מילדות

גורדנה על הקווים בחולון (אלי שמואלי) גורדנה על הקווים בחולון (אלי שמואלי)
יוסי גורדנה נולד וגדל בשכונת התקווה ושיחק בבני יהודה מהילדים עד הבוגרים. השחקן זכה באליפות המדינה בבני יהודה יחד עם משה סיני בשנת 1989

יוסי גורדנה התחיל את דרכו בבוגרים של בני יהודה, כאשר לאחר מכן עבר לשחק בעירוני ראשל"צ שם כבש 50 שערים. כמו כן, גורדנה הספיק לשחק גם בהפועל ב"ש, הפועל לוד, הכח ר"ג, הפועל ר"ג ,קריית גת וצפרירים חולון.

החלוץ המצויין כבש בקריירה 197 שערים בבוגרים, כאשר הכיבוש היפה ביותר היה השער שהבקיע מהקרן ישירות לחיבורים, זהו השער שהעלה את קריית גת לליגת העל.

בגיל 33 פרש גורדנה ממשחק פעיל ועבר לאימון, כיום הוא נחשב למאמן מקצוען ויסודי, כאשר הדריך שחקנים בליגות הבכירות והנמוכות. כמו כן, גורדנה ידוע כמאמן שאוהב לקדם שחקנים צעירים.

את פרק האימון בחייו החל גורדנה בנוער של צפרירים חולון, ולאחר מכן אימן את צפרירים בליגה א' ותחת הדרכתו הקבוצה סיימה במקום הרביעי. לאחר מכן גורדנה אימן את כפר שלם, טירה, קבוצת הנוער של הכח רמת גן ואת קבוצת הנוער של צפרירים חולון.

השנה פתח גורדנה את העונה כמאמן לזרוס חולון, כאשר הוא הגיע בכדי לבנות קבוצה חזקה. אמנם חולון פתחה בצליעה את העונה ולא התחברה, אך ההנהלה נתנה את הגיבוי המלא למאמן והמטרה של הקבוצה כרגע היא להגיע לפלייאוף העליון ולבנות קבוצה חזקה לשנה הבאה.

בנוסף, בתור שחקן בית של בני יהודה, גורדנה רוצה לחזור ולאמן את הקבוצה בעתיד. שנשאל מה יהיה בדרבי הקרוב של חולון, ענה המאמן: "ניצחון 0:1 קטן לנו, ושלוש נקודות מתוקות".

גורדנה בחגיגות האליפות עם בני יהודה


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קרית גת
(דודו: 06:47 01-01-2016)
יוסי גורדנה אחד השחקנים הטובים שנולדו כאן כבר לא מייצרים כאלה יוסי שיהיה לך בהצלחה בכל אשר תעשה ואני בטוח שעוד נשמע עליך מתגעגעים אליך בקרית גת .......
2
מאמן השנה
(יוסי גורדנה : 18:17 01-01-2016)
יוסי גורדנה מאמן ענק שיודע ומבין את המשחק זה מה שאין להרבה מאמנים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?