במידה ולחמן יעזוב עפולה תפנה לפליקס נעים

אייל לחמן (ערוץ הספורט) אייל לחמן (ערוץ הספורט)
פרסום ראשון: לחמן יגיע בעוד כשעה לפגישה המכרעת בעפולה עם רשימת קניות הכוללת את ספואן זועבי מסכנין, נבו מזרחי מנתניה ומאור שקד ממכבי פתח תקווה. איש הרדיו שלומי ברטלר מונה לדובר המועדון

"אם אתה לא רוצה להיות בעפולה- וולקאם" את הדברים האלה מאמן הכדורגל אייל לחמן אמור לשמוע בעוד כשעה קלה מהנהלת הפועל עפולה בפגישה מכרעת שתתקיים בין הצדדים אשר תקבע את עתידו של לחמן במועדון.

בימים האחרונים מסתובב לחמן בתחושה שהוא הפך לכאורה לבדיחה תקשורתית. הוא הביא את זה על עצמו. בתחילה סגר לחמן גם בהפועל עפולה וגם בהפועל ירושלים. לאחר מכן העדיף את עפולה. לאחר שצפה במשחק מול אשקלון הודיע שהוא לא מעוניין להמשיך וחזר בו. אתמול (א׳) לאחר שחרורו של גיא דיין הוא שוב הודיע על כך שהוא לא מעוניין להמשיך בעפולה ומקורביו אף דאגו ששמו יוזכר בערב כמועמד להפועל כפר סבא.

הצרה שהתנהלותו של לחמן הפכה את הנהלת עפולה ואת הקבוצה לאחת מהבדיחות הגדולות ביותר בכדורגל הישראלי. בעפולה החליטו לקחת 24 שעות בכדי לעשות סדר בבלגן. גורמים בכירים בעירייה ביקשו מיו"ר דני אסולין לקחת את העניינים בידיים ולחזור ולהיות האיש הקובע והמחליט במועדון, זאת לאחר שבחודשים האחרונים אסולין פינה את הזירה התקשורתית והספורטיבית לנשיא המועדון ששי יעקב. במהלך הפגישה יביא אסולין ללחמן את עמדתו החד משמעית: "אם לא הייתי רוצה אותך, לא היית דורך בעפולה". זאת מאחר ולחמן מספר למקורביו ומפיץ שהיושב ראש לא רוצה אותו במועדון. בנוסף יובהר ללחמן חד משמעית, בלי תנאים מוקדמים ובלי התפתלויות.

בשעות הלילה כבר הוכנה בעפולה תוכנית מגירה. במידה ולחמן יעזוב, תפנה עפולה לפליקס נעים שפוטר מהפועל כפר סבא. אגב, עפולה תשחק במסגרת גביע המדינה מול הפועל כפר סבא. יחד עם זאת ולמרות משבר האמון בין לחמן להנהלה סיכויים רבים לכך שלחמן יישאר מאמן הקבוצה. זאת מאחר ולחמן יגיע בעוד כשעה עם רשימת דרישות ריאלית ביותר לחיזוק אותו הוא דורש. הרשימה של לחמן כוללת בין היתר ספואן זועבי מסכנין אותו אימן לחמן בראשון לציון, נבו מזרחי ממכבי נתניה, מור שקד וחוזז ממכבי פתח תקווה וזה מצטרף לחלוץ אוגו שעל צירופו לעפולה כבר סוכם עם קריית שמונה. מובן גם שזאת תהיה דרישתו של לחמן וכלל לא בטוח שהשחקנים האלה ירצו לבחור בעפולה כתחנה הבאה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רוצים את פליקס נעים
(חיים מעפולה: 14:50 04-01-2016)
2
אחלה נחמן טוב שנישאר אצלנו. ומספר 1
(ניר מעפולה: 15:29 04-01-2016)
אתה מנייק
4
לחמן לך הביתה בלי טובות
(עפולאי: 21:32 04-01-2016)
5
בושה
6
בנאדם רע ומאמן בינוני
7
דני אסולין אתה סמרטוט של ששי
(עפולאי: 14:46 05-01-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?