מסתמן: אשקלון תעניק את הקרדיט לשוער המשנה עד לסיום העונה

חדריאן. ייקבל את הקרדיט בהרכב חדריאן. ייקבל את הקרדיט בהרכב
באשקלון לא יחפשו מחליף לגליל בן שנן, שנותח אמש (א') בהצלחה. בקבוצה גיששו בימים האחרונים אצל מספר שוערים, אך נכון לעכשיו המגמה היא להעניק את אפודת השוער הראשון לשוער הבית, ליאור חדריאן

שוער הפועל אשקלון, גליל בן שנן, ששבר את קרסולו במשחק הליגה ביום שישי האחרון, נותח אמש (א') בהצלחה וכפי שפורסם לראשונה ב"דאבל פס", גמר את העונה.

באשקלון החלו בימים האחרונים בסריקות אחר מחליף שיעמוד בין הקורות של הקבוצה הדרומית ולמעשה ישלים את החסר. מספר שמות הועלו כמועמדים אפשריים להצטרף, בינהם, רן קדוש מבני סכנין, אוהד לויטה ממכבי חיפה, צחי גיגי ממכבי פ"ת ועוד, לנוכח העובדה כי המאמן יובל נעים היה רוצה לראות בין הקורות שוער מנוסה שיקרין שקט על החלק האחורי.

למרות זאת, ל"דאבל פס" נודע כי ההחלטה שמתגבשת ביממה האחרונה, היא דווקא להעניק את ההזדמנות לשוער המשנה של הקבוצה, ליאור חדריאן עד לסיום העונה ולא לחפש שוער בשדות זרים. העלויות הכרוכות בהבאתו של שוער אחר הכריעו בנושא, ובקבוצה יעדיפו לחזק את הקבוצה בעמדות נחוצות יותר.

חדריאן בן ה-24, יפתח כבר במחזור הקרוב מול מכבי הרצליה, ועבורו תהיה זו הזדמנות פז להוכיח כי מקומו בהרכב הפותח. השוער הצעיר גדל במחלקת הנוער של הקבוצה, ובחמש השנים האחרונות שימש כשוער מחליף במועדון האם שלו. עונת 2012/13 הייתה עונת החישול שלו, אז שותף בשבעה משחקי ליגה בראשית העונה, לאחריהם הוחלף במהרה ע"י השוער בוז'אן פאבלוביץ'. בעונה שעברה הוא פתח רק בשלושת המשחקים האחרונים של העונה, כשהעלייה של אשקלון ללאומית כבר הייתה מובטחת. 

בסביבתו של השוער מספרים כי חדריאן דרוך לקבל על עצמו את המשימה, וכי הלחץ שהופעל ע"י אוהדי הקבוצה, שצמאים לראות קידום של שחקני בית בקבוצה הבוגרת, עשה את שלו, כאשר אלה הביעו על גביי הרשתות החברתיות את רצונם לראות את חדריאן תופס את המקום בשער הקבוצה. בנוסף, הקהל לא שכח את תרומתו של גליל בן שנן בשלוש השנים האחרונות ויביע את הערכתו לשוער במשחק הקרוב עם שלט מיוחד שהוכן לכבודו. 

מי שבוודאי יברך על הצבתו של חדריאן כשוער הראשון הוא ראש העיר איתמר שמעוני, שהצהיר לא פעם כי הציפייה שלו היא לראות מספר רב של שחקני בית משתלבים בהרכב הקבוצה, דבר שלא בא לידי ביטוי עד כה העונה. בסגל הקבוצה, נמצאים ארבעה שחקנים מקומיים בלבד, טל מכלוף, מאי מזל, גיא גלולה והשוער חדריאן, כאשר אף אחד מהם לא זוכה למקום של קבע בהרכב הראשון. לאור האילוץ האחרון, אשקלון תרשום ייצוג מקומי יחיד באחד עשר כשחדריאן כאמור, צפוי לקבל את המושכות עד לסיום העונה.



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?