מנכ"ל הפועל אשקלון נחקר בפרשת שמעוני ושוהה במעצר בית

אלמלם במעצר בית לפחות עד יום ראשון (אורי גבאי) אלמלם במעצר בית לפחות עד יום ראשון (אורי גבאי)
פרסום ראשון: דרור אלמלם, מנכ"ל הפועל אשקלון, ישהה במעצר בית לפחות עד יום ראשון הקרוב. אלמלם נחקר אמש (ד') במשך שעות ארוכות בעניין פרשת ראש העיר, איתמר שמעוני, ובחשד כי החברה שבבעלותו "רימקס" שימשה לכאורה כצינור העברת כספים

שמה של הפועל אשקלון ממשיך להשתרבב עם פרשת מעצרו של ראש העיר, איתמר שמעוני והפעם מדובר בתפנית שמשפיעה באופן ישיר על הפועל אשקלון.

אתמול (ד') בבוקר עוכב לחקירה מנכ"ל הפועל אשקלון, דרור אלמלם, בחשד כי העסק שבבעלותו, חברת "רימקס", שימשה לכאורה כצינור העברת כספים לראש העיר ולקבלנים נוספים.

בתום חקירה שנמשכה שעות על גביי שעות, שוחרר אלמלם לביתו והוטל עליו מעצר בית לפחות עד יום ראשון הקרוב.

ההחלטה על מעצר הבית נעשתה על ידי קצין, כאשר ביום ראשון הקרוב תחליט המשטרה האם להמשיך בחקירה, להביאו בפניי שופט או לחלופין להאריך את מעצר הבית.

לראשונה אחרי שנה וחצי בתפקיד, אלמלם לא יהיה נוכח במשחק הליגה מחר (ו') מול מכבי הרצליה ולמעשה לא ברור מי מחברי ההנהלה יישמש כנציג.

בהמשך לפרסום הבלעדי, באשקלון קיימת אווירת נכאים, ועל פי שיחות עם שחקני הקבוצה ניכר כי הראש שלהם נמצא בכל דבר אחר מלבד כדורגל. יתרה מכך, חוסר הוודאות שאופף את המועדון ומטריד את אותם שחקנים, גרם לפניה שלהם אל המאמן יובל נעים וליו"ר איתן קסנטיני, במטרה לקבל הבהרות בנוגע לעתיד הקבוצה.

המאמן והיו"ר ברגעים אלה בישיבה דחופה
למספר שחקנים בכירים נאמר כי ייתכן ויהיו עיכובים במשכורות כבר בעשירי הקרוב, אך יחד עם זאת נטען כי אין לדבר קשר לפרשת שמעוני, אלא לאישורים בירוקרטים שאמורים להגיע ממשרד הפנים על ניהולה התקין של העמותה, שיאפשרו לקבוצה להמשיך ולקבל את התקציב השוטף מהעירייה החל מינואר.

יו"ר הקבוצה, איתן קסנטיני, אישר את הפרטים הבאים: "דרור אלמלם נמצא במעצר בית עד יום ראשון. מדובר במעצר קצין ובתיאום עם המשטרה ולא במעצר של שופט בית המשפט. אנחנו שוכנעים שכבר בימים הקרובים דרור יחזור לפעילות במועדון".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מגיע לכם
(אשקלוני: 13:24 07-01-2016)
איתן קסנטיני חולה כסף שכמוך אתה הבא בתור
2
הפ׳ אשקלון
(ש.ס: 18:03 11-01-2016)
בתור קרית גתי קיויתי שסוף סוף הראה את אחת משתנו מסחקות בליגת על (אבל כשספורט ופוליטיקה ניפגשים יחד ? זה מה שקורה וחבל) בהצלחה בהמשך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?