חי באתר: למרות הגשם, "שישי ושערים" בתכנית סוערת

מחזור סוער (ארנון לוי) מחזור סוער (ארנון לוי)
משחקי הלאומית וליגה א' דרום ילוו בשידורים חיים מהמגרשים עם כל הדיווחים, העדכונים, החדשות והאירועים המעניינים. באולפן: רז זהבי

אז למרות הגשמים ומזג האוויר הסוער, "שישי ושערים" עם תכנית סוערת במיוחד תלווה את משחקי הליגה הלאומית וליגה א' דרום לאחר שמשחקי המחוז הצפוני נדחו כולם בעקבות הגשמים.

בלאומית, הרצליה ואשדוד יוכלו להעפיל היום לפסגה לאחר שהמשחק בין הפועל פתח תקווה לאחי נצרת נדחה גם הוא בעקבות מזג האוויר וההצפות באצטדיון גרין. הפועל עפולה יחד עם אייל לחמן תחפש ניצחון נוסף, הפעם על הפועל רמת גן ודני גולן. משחקים נוספים: הפועל רמת השרון - הפועל ירושלים, הפועל אשקלון - מכבי הרצליה, מכבי יבנה - הפועל נצרת עילית, הפועל קטמון - בני לוד והפועל ראשון לציון - מכבי קרית גת.

להאזנה לחצו כאן!

בליגה א' דרום שני משחקים נדחו, בני אילת נאלצה להודיע להתאחדות כי שדה התעופה באילת נסגר והקבוצה לא תוכל להמריא לאזור המרכז. משחק נוסף שנדחה הוא בין אזור לכפר קאסם.

מכבי שעריים תארח את הפועל בקעת הירדן למשחק מעניין במיוחד שבו תנסה הקבוצה של עידן בראון לקחת 3 נקודות ולהפעיל לחץ על כפר קאסם. הוד השרון, המפתיעה של הליגה, תארח את בית"ר כפר סבא. משחקים נוספים: מחנה יהודה - עמישב פ"ת, שיכון המזרח - נס ציונה ומרמורק - יפו.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?