לחץ על כפר קאסם כבר אמרנו? 1:3 לנס ציונה של שיכון

שחקני נס ציונה (שקד מורג) שחקני נס ציונה (שקד מורג)
הקבוצה של אוהד בוזגלו רשמה ניצחון יקר שצמצם את הפער מכפר קאסם לשתי נקודות בלבד. חזום, תרועה ושרון כבשו לחבורה בכתום, פליקר צימק. שיפוט חלש מאוד של תומר צוקרמן

במזג אויר קשה עם רוחות חזקות ואובך כבד נפגשו במגרש בשיכון המזרח הקבוצה המקומית מאמצע הטבלה נגד נס ציונה מהצמרת הגבוהה. למרות התנאים הקשים, הציגו שתי הקבוצות משחק כדורגל התקפי, קצבי ופתוח עם הרבה אירועים ומצבים.

בסיום המשחק חניכיו של אוהד בוזגלו חזרו הביתה עם 3 נקודות חשובות לאחר ניצחון 1:3 מרשים. החניכים של עופר בכר היו שותפים למשחק מצוין, אך נשארו ללא נקודות. ראוי לציין כי שתי החלטות שיפוט שגויות השפיעו על תוצאת המשחק.

המארחת משיכון סופרת משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. קבוצתו של בכר שנמצאת במרכז הטבלה תצטרך לנצל את הפגרה להתארגנות, להפקת לקחים ולצאת לסיבוב השני מוכנה בכדי שתוכל לחזור למסלול הניצחונות כדי להגיע לצמרת ולא להסתבך מחדש בקרבות התחתית בליגה השוויונית וההפכפכה.

האורחת מנס ציונה רשמה משחק שישי ברציפות ללא הפסד. במשחק אתמול (ו׳) הוכיחה שוב נס ציונה כי היא משחקת כדורגל תכליתי, הצליחה לכבוש 3 שערים, צמצמה את המרחק מהמקום הראשון ל-2 נקודות לפחות עד משחק ההשלמה של כפר קאסם באזור והכתומים בהחלט נראים טוב. למכבי נתניה מליגת העל יש בהחלט סיבה לדאגה לקראת משחק הגביע ביניהם השבוע. אם נס ציונה תהיה הסינדרלה של הגביע, זו לא תהיה הפתעה גדולה.

במחצית הראשונה נהנתה נס ציונה מרוח גבית. בפתיחת המשחק היא שלטה וניסתה לייצר מצבים ליד שער השיכון שאצלה באותם דקות בלט הבלם המצוין רועי אליהו. ההזדמנות הטובה של נס ציונה הייתה בדקה ה-16 כשמאור אסור הרים כדור מקו האמצע לראשו של עומר חזום שנגח לקורה.

החל מדקה זו התאזן המשחק כשגם הקבוצה המקומית החלה לתקוף את שער האורחת בניצוחם של גיל סטאר, ירין אבליאב ואסמלש טקלה. המשחק היה קצבי, הכדור עבר במהירות מרחבה לרחבה אך ההגנות משתי הקבוצות עמדו היטב. 0:0 בהפסקה.

המחצית השניה הייתה סיפור שונה וכל האירועים המשמעותיים נרשמו בה. בדקה ה-48 כדור קרן לנס ציונה הוגבה על ידי מאור אסור שהרים לראשו של עומר חזום שנגח מקרוב כדור חזק מאוד לרשת, 0:1 לנס ציונה.

חזום מפציץ מקרוב (שקד מורג)
חולפות שתי דקות ונס ציונה הדהימה את השיכון כאשר כדור שהוגבה לרחבה נהדף לדניאל תרועה שהיה כ-20 מטר מהשער, האחרון עצר את הכדור ושלח בעיטה שטוחה חדה ומדויקת שנעצרה רק ברשת של עומרי בן דוד, 0:2 לאורחת.

השני של נס ציונה (שקד מורג)
עוד 4 דקות חלפו להן ושיכון המזרח נשארה בעשרה שחקנים. גיא קלמנטה נפל ברחבה לאחר תיקול עם יותם פנסו, השופט, תומר צוקרמן, קבע כי קלמנטה ניסה להתחזות ושלף לו את הצהוב השני והאדום, החלטה מחמירה מאוד של השופט. אמנם התיקול של פנסו היה נקי ולא היה פנדל אבל לא היה מקום להוציא את הכרטיס הצהוב.

קלמטה מורחק. שיפוט לא טוב של צוקרמן (שקד מורג)
גם בעשרה שחקנים השיכון המשיכה לשחק התקפי וגם באה על שכרה. בדקה ה-64 כדור קרן של אסמלש טקלה קפץ מספר פעמים ברחבה, ראשון הגיע יוסי פליקר שמקרוב כבש נגד האקסית, 1:2. השיכון חזרה למשחק.

פליקר עם השער (שקד מורג)
שתי דקות מאוחר יותר החלטת שיפוט קיפחה את שיכון המזרח שהייתה זכאית לפנדל. אסמלש טקלה הרים כדור חופשי לרחבת נס ציונה, ארנון טמיר שהיה קרוב לשער נס ציונה ניסה להגיע לכדור אך הוא נתפס על ידי אור הרשקוביץ שמנע ממנו את ההזדמנות לכבוש שער. השופט הורה להמשיך במקום לשרוק לפנדל.

הרשקוביץ מכשיל. היה מקום לפנדל (שקד מורג)
בדקה ה-68 התקפה מתפרצת לתפארת של נס ציונה הסתיימה בשער. סהר לוי קיבל את הכדור ויצא להתקפה מהירה, הוא הרים את הראש ושלח מסירה נפלאה לניר שרון שלבד מול השוער גלגל את הכדור לפינה ולרשת, 1:3 לנס ציונה.

שרון מגלגל פנימה (שקד מורג)
המשחק המשיך להיות מהיר ומעניין משני הצדדים אבל עד לשריקת הסיום לא נכבשו שערים נוספים.

עופר בכר, מאמן השיכון, סיכם: "אני בדרך כלל לא נוהג לבקר שופטים אבל תפקיד השופט לתת למשחק לזרום ולא להתבלט בו. נפגענו משני החלטות שיפוט שאם הם לא היו אז המשחק היה אופרה אחרת. בעניין המקצועי בחצי הראשון שיחקנו נגד הרוח ועברנו אותו טוב. בפתיחת החצי השני ספגנו שני שערים שאני עד עכשיו לא מבין מאיפה הם באו אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה. אנחנו עכשיו בתקופה פחות טובה אבל אנחנו נרים את הראש ונלך קדימה, נמשיך לשחק התקפי נגד כל קבוצה וכשהכדורים יכנסו הכל יראה אחרת".

עופר בכר. כועס ובצדק (שקד מורג)
אוהד בוזגלו, מאמן נס ציונה, סיכם גם הוא: "היה משחק בתנאים קשים אבל המטרה שלנו הייתה לקחת 3 נקודות ועמדנו בה במגרש קשה מול קבוצה טובה. בתום הסיבוב הראשון אני גאה בקבוצה שבנינו פה השנה, לקחנו שחקנים צעירים מבית, שחקנים צעירים מבחוץ וכמה וותיקים והתלכיד התחבר לנו מצוין. ההגנה ספגה כמעט הכי מעט וההתקפה נכון לכרגע כבשה הכי הרבה. היה לנו קצב צבירת נקודות מדהים והמטרה שתהיה לזה המשכיות בסיבוב השני. אנחנו באים בשלישי למשחק הגביע נגד מכבי נתניה כדי להוכיח שגם בליגה א יש קבוצות טובות ומאומנות ויש בליגה הזאת שחקנים טובים וכדורגל. ננסה להקשות על מכבי נתניה ואם נצליח להפתיע מבחינת התוצאה אז זה יהפוך את העונה הזאת למשהו ממש חלומי".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תענוג של קבוצה היה צריך להיגמר 7
(נס ציוני: 14:56 09-01-2016)
2
בסוף הסיקוק הוא על מאמן ויור שהולך מכות ?? קצת לכבד את האוהדים ושחקנים עם סיקור המשחק
3
נס ציונה קבוצה מצויינת
(אבי: 16:52 09-01-2016)
זה נכון שהשופט אתמול היה חלש אבל בכל מקרה נס ציונה היתה מנצחת אתמול כי היא קבוצה יותר טובה. כתבה יפה.
4
אדון עופר בכר
(מאיר: 23:42 09-01-2016)
תגיד לי מה עם עומר נעים ?איך יכול להיות שהשחקן הכי טוב נגד כפר קאסם לא משותף שבוע אחרי ?תתבייש לך קומבינטור

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?