צרות במכבי קריית גת: מלחמה בין העירייה לעמותה הישנה

יו יו"ר קרית גת, דודו בן לולו (צילום: אבי רוקח)
הקבוצה מהמקום ה-15 בליגה הלאומית, מוצאת את עצמה תחת חוסר וודאות. סירוב עמותת הקבוצה לחתום על אישור ניהול תקין לשנת 2016, מותיר את אנשי העירייה אובדי עצות. היו"ר, בן לולו: "נעצרו תכניות החיזוק לינואר ובעוד שבוע שחקנים עלולים לא לקבל שכר"

מכבי קריית גת סיימה במחזור האחרון את משחק הליגה שלה מול הפועל ראשל"צ בתיקו מאופס, בתוצאה שממשיכה לדרדר את הקבוצה ומותירה אותה מתחת לקו האדום עם סיכוי ממשי לסיים את העונה במקום שמוביל לליגה א'. 

לאור המצב הגרוע אליו נקלעה הקבוצה בתחתית הטבלה, בקבוצה יודעים כי אין מנוס מלחזק אותה בשחקנים שיותירו לה סיכוי להתרומם ויביאו אותה לחוף מבטחים.
 
אלא שהצרות של הקבוצה מהדרום לא מתנקזות רק בהיבט המקצועי, ונראה שמה שמטריד את אנשי קריית גת בשבוע האחרון הן דווקא בעיות אחרות.
 
נכון לעכשיו, עמותת הקבוצה, בראשותם של מימון לסרי ועופר אלקבץ, השיבה בשלילה על הדרישה לחתום על אישור ניהול תקין לשנת 2016, ומסרבת לשתף פעולה עם אנשי העירייה, המחזיקים בקבוצה.
 
כזכור, מלחמת השליטה במועדון הדרומי החלה כבר בתחילת העונה, אז עוד עמד על הפרק איחוד כוחות בין העירייה לבין העמותה הישנה. כשהצדדים הבינו כי הם לא משדרים על אותו גל, פסק בית המשפט כי הגוף שינהל העונה את הקבוצה יהיה עיריית קריית גת, עד אשר תהיינה הכרעה סופית בוויכוח ההיסטורי, למי שייכת הקבוצה. 
 
כעת, כשינואר יצא לדרך ואיתו רצון העירייה לצרף שחקני חיזוק, אנשי העמותה מנסים לחבל בתכניות החיזוק של הקבוצה וכאמור מסרבים לחתום על מסמך שיאשר את המשך התפקוד השוטף בקבוצה.
 
משמעות הדבר היא שקריית גת לא תוכל לקבל כספים משום גורם ויתרה מכך, שכרם של שחקני הקבוצה עלול שלא להיות משולם בעקבות אי תזרים כספים לקופת המועדון.
 
יו"ר קריית גת, דודו בן לולו, שכבר פנה בעניין לבית המשפט, התייחס לנושא: "אני אקצר ואומר שלצערי ללא אותה חתימה, בעוד שבוע ימים לא נוכל לשלם משכורות לשחקנים. כמובן שעצרנו כל תהליך של שחקני חיזוק שאנחנו צריכים כל כך, עד שהתמונה תתבהר. לצערי, עצם ההחלטה פוגעת מקצועית בקבוצה, שממילא נלחמת על חייה. העסק בטיפול של עורכי דין ויועצים משפטיים. בשל היכרותי עם מימון לסרי, חבר העמותה, הרמתי אליו טלפון, למרות התהליך המשפטי וניסיתי לפשר אך הבנתי ממנו שהפערים רחוקים".

עוד הוסיף היו"ר: "מה שהכי חשוב לי כרגע זה שהשחקנים יקבלו את שכרם בזמן. אנחנו מדברים פה על אנשים עם משפחות, משכנתאות וילדים, וזה החשש הכי גדול שלי מהמצב. אני קורא מכאן לאנשי העמותה לתת לנו לעבוד ולנסות להילחם במגרש ולא בבתי משפט".
 
על שחקנים שכבר סוכם עמם כי יגיעו אמר בן לולו: "היו סיכומים עם שחקנים בעל פה, המגמה הייתה לשחרר שחקנים ותמורתם להביא חדשים שהמאמן רצה. הקדמנו ושיחררנו שני שחקנים השבוע, עדי תמיר ואלי זיזוב אבל ששמענו על הסיפור החדש ביקשתי מאמיר בן שמחון וארז בנודיס לעצור הכל כדי לא לסבך את המערכת יותר מידי".

"השחקנים שהיו אמורים להגיע קצת כעסו אבל עדיף שיכעסו עכשיו מאשר בעוד שבוע, כשלא יקבלו משכורות. כואב לי על האוהדים שחיכו לינואר ולחיזוק הרבה זמן, וגם על המאמן שהבטחנו לו שנחזק את הקבוצה וזה מה שדירבן אותו להגיע. מקווה שהכל יסתדר ובכל זאת נצליח להביא 3-4 שחקנים במשבצת שהמאמן ביקש. כרגע ללא חיזוק מתאים הסיכוי להישאר בליגה עוד יותר קטן וכל השיפור שהיה לאחרונה ירד לטמיון". 
 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
די כבר נמאסתם
(איוניר: 20:00 09-01-2016)
כל כך חבל שמלחמות על חשבון האוהדים, לא מעניין אותנו כלום מלבד טובת הקבוצה , ראש העיר מבטיח ולא מקיים ,העמותה דואגת לאינטרסים האישיים ורק אנחנו האוהדים נפגעים די נמאסתם !!!!
2
אלקבץ נמאס ממך!!
(שמעון: 23:21 09-01-2016)
3
עמותה אלק
(מיקי: 17:26 18-01-2016)
עמותה גנבים די נמאסתם מחפשים רק מה לקחת לכיס

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?