הבושה הגדולה: ג'קי בן זקן ניהל את המשחק של אשדוד

בן זקן (ערוץ הספורט) בן זקן (ערוץ הספורט)
כבר ראינו יו"ר שיושב על הספסל, מחליט החלטות מאחורי הקלעים ונותן דחיפה לשחקן או שניים. אבל מה שנראה במשחק של אשדוד מול בית"ר ת"א/רמלה עבר כל גבול

רבות דובר על מעמד המאמן בתקופה האחרונה, אז בסדר ידוע שיושבי ראש מתערבים לפני ואחרי משחק, יודעים מה גם במחצית (אלי טביב) זה בסדר, אבל כשבעלים עומד מאחורי הספסל ומעורב בכל חילוף וחילוף, בכל שינוי מערך או שיטה זה כבר עובר את גבול הטעם הטוב.

כולנו זוכרים את יוסי מזרחי מדבר עם ג'קי בן זקן בזמן משחק בהיותו מאמן אשדוד, כולנו גם יודעים של'גקי הכי חשוב היה שבנו טום ישחק כמגן ימני בקבוצה, אבל ביום שישי ברמלה זה כבר היה "הקש ששבר את גב הגמל".

המאמן (מנהל אצטדיון), רוני אוואט, עמד על הקווים ובכל פעולה שהוא רוצה לעשות הוא התייעץ עם שמואל בוכריס (האיש של בן זקן כבר שנים במערכת). בוכריס זז מטר לגדר שואל את בן זקן ואוואט מקבל תשובה.

זה החל בהבאתו של ניבאלדו, בלם בן 37, כאשר הבלם עידן מקדש היה מצוין העונה וגם כבש שערים נשלח לספסל. במחצית, לאחר שצוות המוחות התייעצו, הוחלט פתאום לעבור למערך של 3 בלמים, מערך שאותו אשדוד לא שיחקה העונה בכלל ולמגרש הוכנס מקדש שבלעדיו ספגה אשדוד שלושה שערים ממרכז ההגנה.

אבל השיא היה בחילוף השלישי כשאוואט את בוכריס רצו לוותר על שחקן הגנה בכדי להכניס את בנצי מושל, האופציה היחידה הייתה להוציא את טום בן זקן, שתי מילים ואפילו האב הסכים לחילוף.

אם חשבנו שאשדוד היא מועמדת בטוחה לעלות אני בספק גדול. ולא הזכרנו שמאז שאוואט הגיע רועי דיין החלוץ ואדיר טובול שהיה שחקן הרכב ועשה איזה דבר או שניים לאשדוד, נשלחו ליציע ולא יראו דשא יותר.

ולמרות זאת לאשדוד יש את הסגל המוכשר והאיכותי ביותר בליגה הלאומית השאלה אם מישהו יידע לאמן אותו ולהוביל אותו. לכך אני בספק גדול!


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הוא שחקן אפס אין לו מושג בכדורגל ביזיון של התנהלות באשדוד לא פלא שהאוהדים מצביעים ברגלים ולא באים
2
גועל נפש. להעיף כבר לכלא את הנוכל המושחת הזה
3
שקר
(אשדודי: 13:27 10-01-2016)
עמדתי ליד הספסל, ג'קי לא פתח את הפה!! אתם רמאים!!!
4
זה אמן הרשע !!
(אשדודי: 16:17 10-01-2016)
אפילו בתמונה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?