אלדד שביט סיכם בעפולה

חילופי מאמנים בהפועל עפולה: אלדד שביט, שאימן בעונה שעברה את הפועל נצרת עילית, סיכם השבוע את תנאיו בקבוצה ויחליף את עודד קוטר. שביט: "מקווה שעפולה תשמש עבורי בית חדש לשנים רבות. נבנה קבוצה חזקה שתתמודד בצמרת." רפי בוסקילה מועמד מוביל לאימון הפועל מגדל העמק. הקבוצה שסגרה את חובות העבר מקווה לצאת לדרך חדשה.

כחודש ימים לאחר שסיימה את אחת העונות היותר טובות שידעה הפועל עפולה בשנים האחרונות, החליטה הנהלת הקבוצה על שינוי בעמדת המאמן. עודד קוטר, שהגיע במהלך העונה במקומו של אילון שווגר, הצליח להמשיך את התקופה הטובה והצעיד את הקבוצה עד למקום השלישי והמכובד. למרות זאת, בהנהלת הקבוצה החליטו כי קוטר לא ימשיך לעמוד על הקווים בעונה הבאה, והשבוע סיכמו עם המאמן אלדד שביט על העסקתו לעונה אחת. שביט מגיע לעפולה לאחר חצי עונה דיי מוצלחת כמאמן ראשי בהפועל נצרת עילית מהלאומית, ואין ספק שהגעתו של המאמן החיפאי היא הצהרת כוונות של עפולה כי ברצונם להמשיך ולהתברג בצמרת הגבוהה. למאמן הצעיר תהיה זו העונה השנייה בלבד על הקווים בתור מאמן ראשי בקבוצה בוגרת ולאחר שש שנים בהן היה במועדון הנצרתי, הוא ינסה להוכיח כי כישורי האימון שלו טובים והוא ראוי לחזור ולאמן ברמות הגבוהות.
המאמן החדש של עפולה התייחס להגעתו לקבוצה מליגה א': "מבחינת תנאים הגעתי למקום שהוא שווה ערך לליגת העל. הגעתי למקום עם אתגר ועם שאיפות ואני מאוד מקווה שעפולה תשמש עבורי בית חדש לשנים רבות, ולא משנה באיזה ליגה."
המאמן, שהגיע מהליגה הלאומית, ינסה להמשיך את המומנטום של העונה שעברה, שהייתה אחת המוצלחות של עפולה בשנים האחרונות. "המטרות זה לבנות קבוצה אטרקטיבית ותוססת שתיצמד לצמרת", התייחס המאמן למטרות, "אנחנו לא יוצאים בהצהרות. נבנה קבוצה חזקה שתתמודד בכל משחק בשביל לנצח. בסך הכל נעשתה בעונה שעברה בעפולה עבודה טובה, ונמשיך להתבסס פחות או יותר על הסגל שהיה בעונה שעברה עם שינויים קוסמטיים בעמדות שונות.
המאמן הטרי של עפולה לא מתכוון לעבוד השנה עם עוזר מאמן, וישתף פעולה אם מאמן כושר שיעבוד צמוד לקבוצה. לשביט כבר ישנה תוכנית מגירה, אך כרגע הוא מעדיף לשמור את הקלפים קרוב לחזה. מי שצפוי להישאר בעפולה הוא השוער שלומי איטח, שמוערך מאוד על ידי המאמן. בעקבות כך צפוי השוער השני ניצן קרוננברג לבקש לעזוב.

 

מסתמן: רפי בוסקילה יאמן את מגדל העמק

 

במגדל העמק עדיין לא החליטו לגבי זהות המאמן לעונה הבאה, אך לפי המסתמן מי שיעמוד על הקווים בעונה הבאה הוא המאמן המקומי רפי בוסקילה, שעדיין מחכה להחזיר תשובה. במידה שבוסקילה ישיב תשובה שלילית, אייל בן ברוך ימונה למאמן.

 

רפי בוסקילה. עדיין מתלבט (צילום: עמוס קלס)

 

מי יעמוד בשנה הבאה על הקווים במגדל העמק? שאלה זו מטרידה בימים האחרונים את מנוחתם של כל האנשים שקשורים לקבוצה. רוב הקבוצות באזור מינו כבר מאמן ומתחילות לעבוד ולחפש שחקנים לעונה הבאה, ובמגדל העמק נמצאים כנראה עדיין בתרדמת מהפגרה. לאחר שהצליחו לנקות כמעט את כל החובות הכספיים שהעיבו על הקבוצה, במגדל העמק רוצים לצאת לדרך חדשה, והמטרה הראשונית היא קודם כל למנות מאמן שיוכל להצעיד את הקבוצה קדימה בשנים הבאות. לפי המסתמן, מי שצפוי לקבל את משרת המאמן לעונה הקרובה ואולי אף לשנים הבאות הוא המאמן המקומי רפי בוסקילה. בוסקילה הוא המועמד המועדף של הנהלת מגדל העמק, אך הם עדיין מחכים לתשובה סופית של המאמן שעדיין מתלבט מכיוון שעומדות בפניו אופציות נוספות ולאימון ולניהול מחלקות נוער במועדונים אחרים. מכיוון שלא סגר באופן סופי, בוסקילה העדיף לא להתייחס לידיעה.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בע"ה נעשה סוף סוף עליה...
(דני עפולה: 12:44 19-06-2010)
למיטב ידיעתי זו הולכת להיות עונה שיא של עפולה ,, לא הפרט יותר,, שקבוצות יעשו חשבון לפני שהם משקיעים לעונה הבאה... והמבין יבין..!
3
יותר ממה שדליה עשתה בשנה החולפת ...להוציא נקודות באולגה בלתי אפשרי
4
אלדד שביט כנס דחוף.
(עפולאי: 20:02 19-06-2010)
תקשיב ותקשיב טוב,איידן עמוס חייב להיות במערכת ויהי מה. הוא מתוקשר פה בעיר ועדיף שהוא יהיה איתך ולא נגדך.הוא חזק.
6
בן ברוך תותח
(אריק: 09:41 21-06-2010)
מצחיק לראות איך מגדל העמק מתלבטים לגב י בן ברוך ועוד משווים אותו לבוסקילה מה עשה בןסקילה עד היום חוץ מלאמן נבחרות בית ספר בן ברוך לעומתו עשה עליות אימן בכל הליגות הנמוכות ובכולם הצליח אני התאמנתי אצלו אם היו לו קשרים ולשון ארוכה הוא היה מזמן בליגת ע
7
בן ברוך סגור בערערה
(אחד שיודע: 14:05 21-06-2010)
8
תגובה לאריק -6
(התותח: 14:22 21-06-2010)
חחח אריק כמה אתה לא יודע כדורגל. עם כל הכבוד ויש לי הערכה אל אייל בן ברוך אבל איפה הוא אימן עד היום? בבית שאן. לעומת זאת רפי בוסקילה מאמן בליגת על לא ליגה ב' כמו אייל. אין מקום בכלל להשוות
9
מאמן כושר זה עוד לא נקרא מאמן
(תגובה ל8שחקן ממגדל העמק: 22:23 21-06-2010)
מחר תציעו לנו את האפסנאי של הפועל ת"א ותגידן לנו שהוא בא עם דאבל עזבו אותכם משטויות.אני יודע בווראות שההנהלה של מגדל העמק לא רוצה את בוסקילה רק שאבא שלו עשה בלגן ןלכן יקחו אותו.
10
איזה רכש נוצץ
(עפולה: 00:58 23-06-2010)
יאלה בעזרת הש'ם שנה הבאה ליגה לאומית איזה רכש כפיר ליבוביץ חיים סילבס ואורן פלאשש
11
אלדד שביט
(האולטרס: 19:07 23-06-2010)
תקשיב ותקשיב טוב אתה מתעלם מאיידן עמוס וזה מרגיז אותנו,עדיף לך ראש שקט.
12
עפולאי בדם
(מוטי המזרזר: 19:09 23-06-2010)
אלדדי תקשיב זה מוטי המזרזר{אוהד מ"ס 1} מה שאמר 11 הוא צודק,התחל איתנו ברגל ימין אחי עדיף.
13
עמוס די להציף בתגובות
(אחד שמכיר את עמוס: 14:48 24-06-2010)
אני מכיר את עמוס מספיק שנים לדעת שהוא זה שמנהל את הקמפיין להחזיר אותו לעפולה .הוא מבין כי בתוו שחקן הוא גמור אז הוא מחפש דכרים חדשים .עמוס אתה מבין גם שעמי אזולאי ושרון יונה כבר דאגו שלא תהיה שם אז חפש לך משהו אחר.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?