על הגל: 0:1 לטבריה על צור שלום

שחקני טבריה בסיום (עודד חסין) שחקני טבריה בסיום (עודד חסין)
אחרי הנצחון בשבוע שעבר נגד הרצליה, בטבריה רצו להמשיך הם המומנטום ולחבר ניצחון שלישי מול הפתעת הליגה מצור שלום. צוות המאמנים, גל שלמה ומשה ויצמן, עמלו במהלך כל השבוע, והכינו את השחקנים על הצד הטוב. בטבריה ידעו שניצחון נגד צור שלום יקרב אותה לעבר המקום הראשון

בעירוני טבריה הגיעו למשחק עם סגל כמעט מלא, כאשר מי שנעדר בשורותיה היה הקפטן, כפיר בן דוד, שלא הגיע בעקבות מות סבו.

טבריה הציגה במשחק את המחצית הראשונה הכי טובה שלה העונה, כאשר הקבוצה שלטה על המתרחש במגרש ושחקניה הגיעו ראשונים לכל כדור במשחק הקרבה נהדר.

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (עודד חסין)
מנגד, צור שלום הראתה עקשנות לכל אורך המשחק אך הקבוצה לא הגיעה למצבים ממשים מול השער של טבריה.

בדקה ה-5 אלדר שפשה הרים כדור לתוך הרחבה, ושלום עקיבא השתלט על הכדור אך הבעיטה שלו חלפה מעל שערו של ברקוביץ.

בדקה ה-8 שלומי ברגיק מסר כדור מצוין לעידן שפשה, והאחרון עצר את הכדור ומעשרים מטרים בעט כדור שחלף ליד עמוד השער של ברקוביץ.

שפשה (עודד חסין)
בדקה ה-32 שלום עקיבא הרים כדור ללא כתובת, עדן בן חמו השתלט על הכדור וניסה להרחיקו אך אלדר שפשה גנב את הכדור, בעט לעבר בשער וסחט הדיפה מברקוביץ. על הכדור החוזר השתלט עמיר אבלס שהוכשל בתוך הרחבה על ידי הגנת צור שלום. למרות טענותיהם של שחקני צור שלום השופט הורה על הנקודה הלבנה, ושלום עקיבא בעט את הכדור לפינה הימנית וקבע 0:1 לטבריה.

שלום עקיבא כובש (עודד חסין)
בדקה ה-39 בר אבגי הורחק באדום ישיר לאחר שדחף את עדן בן חמו, והשאיר את טבריה בעשרה שחקנים.

במחצית השנייה אמנם צור שלום החזיקה יותר בכדור, אבל טבריה הייתה יוצר מסוכנת כאשר אלדר שפשה הביך מספר פעמים את הגנת צור שלום מאגף ימין, ורק חוסר ריכוז מנע ממנו לכבוש שער נוסף.

בדקה ה-51 שלום עקיבא הרים כדור בחצי גובה לאלדר שפשה שספק בעט ספק מסר, ושלומי ברגיק ניסה לדחוק את הכדור לעבר השער אך ברקוביץ היה במקום בכדי לקלוט את הכדור.

בתוך תוספת הזמן אופיר שמילוביץ יכל לסגור עניין. האחרון יצא להתקפה מתפרצת, רץ עם הכדור יותר חצי מגרש אך שהגיע למצב של אחד על אחד מול ברקוביץ, הוא ניסה לתת להקפיץ מעל השוער במקום לחפש את המסירה והשוער קלט את הכדור.

בסיום, טבריה מנצחת 0:1 קטן וזו תוצאה שמקרבת אותה עד למרחק של שתי נקודות מהמוליכה מנשר. בעוד שבועיים יפגשו טבריה ונשר למשחק על שש נקודות.

אוהדי טבריה. יכולים להיות מרוצים (עודד חסין)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עבודה צריכה להעשות בשקט!!!
(אוהד עירוני טבריה: 05:00 11-01-2016)
בית שאן מלחמה!!!
2
טבריה גדולים על הליגה הזאת
(חייבים לעלות: 06:14 11-01-2016)
3
עירוני טבריה
(צופה לעתיד: 07:22 11-01-2016)
כל הכבוד על הנצחון ואני חוזר על המנגינה קבוצה שרוצה לעלות ורק מהמקום הראשון חייבת חלוץ ברמה גבוהה ביותר שלא יספרו שאין בשוק. ולעצמם המשחק צור שלום צריכה לומר תודה שזה נגמר כך בגלל ההרחקה המטופשת של בר איבגי טבריה שלטה במשחק לכל אורך המשחק ועם מספר הח
4
עירוני טבריה
(טברייני לשעבר: 00:21 18-01-2016)
יהטהיהטבטבעבאבאבאבאבאבאבא. ימים יגידו ..... ימים יגידו..... "

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?