כנס רכזי הספורט של הליגה למקומות עבודה באילת

פאנל ספורט אטרקטיבי במיוחד פאנל ספורט אטרקטיבי במיוחד
הכנס הארצי השנתי של הפועל מחוז תל אביב בראשות המנכ"ל אקלה (נתן אקשטיין) שהתקיים במלון דן אילת הסתיים היום. בתכנית: פאנל ספורט עם הכוכבים הגדולים הרצאה עם ד״ר מרק רוסנובסקי ומופע בידור של אלי יצפאן

מעטים מקרב הציבור הרחב מודעים להיקף הפעילות העצומה של מחלקת הספורט במקומות העובדה המאורגנת ע"י הפועל מחוז תל אביב.
7,000 ספורטאים המשתתפים בתחרויות הנערכות מידי שבוע ומתאמנים במתקנים משוכללים. מספר המשחקים הוא בלתי נתפס, למעלה מ-10,000 תחרויות שונות בענפי ספורט שונים נערכות מדי שנה. הפועל מחוז תל אביב הוא הארגון השלישי בגודל בארץ לאחר ההתאחדות לכדורגל ואיגוד הכדורסל. הארגון עוסק ב-16 ענפי ספורט קבוצתיים, יחידים, גברים ונשים.
אחד הכנסים המוצלחים  בעשור האחרון. מנכ"ל העמותה אקלה-נתן אקשטיין
ביום ראשון יצא לדרך כנס רכזי הספורט של הליגה למקומות עבודה במלון דן אילת, אירוע מושקע שכולל פאנל ספורט עוצמתי ומרתק בהשתתפות חבר הכנסת, זוהיר בהלול, יחד עם כוכבי ערוץ הספורט, בוני גינצבורג, פיני גרשון, רז זהבי, שמעון אמסלם וגילי לנדאו. יחד עם זאת, נהנו משתתפי הכנס ממופע בידור מצחיק של אלי יצפאן והרצאות מרתקות של ד"ר אסף קובי מומחה לשפת גוף וד"ר בן ציון על המוח הנשי מול המוח הגברי.
אקלה אקשטיין-אקלה יוזם הכנס השנתי המשמש כמנכ"ל העמותה נחשב לדמות אהודה ואהובה בספורט הישראלי.אקלה זכה לשבחים ומחמאות על הארגון וסדר היום העשיר. הכנס הוגדר כאחד הכנסים האטרקטיביים בעשור האחרון.
הרצאה על פציעות ספורט- רופא נבחרת ישראל ד"ר מרק רוסנובסקי

"השורד" - שמעון אמסלם
מנחה הכנס  השדר המיתולוגי וכיום ח"כ זוהיר בהלול



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כן ירבו כאלו
2
לצרף לליגה את
(חילולו פייל בניוו: 15:59 13-01-2016)
בני אילת בכדורגל ואת הפועל אילת בכדורסל אולי שם הם יככבו
3
כייף לרדת לאילת למלון דן
4
אקלה איש יקר וצנוע
(משה: 00:04 14-01-2016)
עושה עבודת קודש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?