נס-סינדרלה: נס ציונה הדיחה את מכבי נתניה

בוזגלו. טקטיקן מחונן כבר אמרנו? (רפי נחמיאס) בוזגלו. טקטיקן מחונן כבר אמרנו? (רפי נחמיאס)
תצוגת תכלית של נס ציונה הפכה את השנייה בטבלת ליגה א' דרום לסינדרלה הגדולה של סיבוב ח'. הכתומים ניצחו במשחק חוץ (0:1) את מכבי נתניה. בוזגלו: "משחק הרואי של הקבוצה שלנו"

ההפתעה הגדולה בסיבוב ח' של גביע המדינה שייכת למדורגת שנייה בליגה א' דרום, מ.כ. נס ציונה, שהדיחה בצורה דרמטית את מכבי נתניה בתוך תוספת הזמן מנגיחה נהדרת של הקשר, יותר פנסו, שקבע ניצחון ענק לקבוצה של אוהד בוזגלו.

לאורך כל המשחק חסמה נס ציונה לחלוטין את ההתקפות של נתניה, והיא רשמה הופעה טאקטית נדירה תחת בוזגלו.

מאמן נס ציונה, אוהד בוזגלו, אמר בסיום: " נתנו תצוגת תכלית. ניצחנו כאן בחוץ ואין מאושר ממני. הבדלי הליגות מעצימים את גודל ההישג. מבחינת כושר גופני עמדנו בצורה מרשימה. זה אחד הרגעים המאושרים של מאמן. היו דקות של מומנטום של נתניה שידענו שצריך לעבור. אני שמח שעשינו את זה לפני הארכה. הגענו לשלב הזה לאחר שעברנו שלוש קבוצות מליגה א' וכאשר קיבלנו את נתניה, המשכתי להאמין שהכול אפשרי. עשינו עבודה אדירה במהלך הימים האחרונים בכדי ללמוד את נתניה והשחקנים ביצעו את ההוראות בצורה מושלמת. לגבי השלב הבא, אז אשמח לקבל את אסי ואשקלון כי זאת קבוצה מהליגה הלאומית ואני רוצה לנסות ולהעלות עוד שלב".

קפטן הקבוצה, אור הרשקוביץ, אמר בסיום: "קודם כל משחק ענק של כל הקבוצה. הרבה לחימה, נחישות ואמונה שאנחנו יכולים לעשות את זה. זה אושר וכבוד גדול להגיע לשמינית הגמר ונחכה להגרלה ונראה מה צופן העתיד. בינתיים נחגוג ונהנה מההישג הגדול הזה ואחרי זה נחזור למציאות של הליגה שזה המטרה שלנו והמשוכה הבאה היא אזור".

סיום המשחק, חגגו שחקני נס ציונה והצוות המקצועי את הניצחון במסעדת 'גחלים' בנתניה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תודההה
(כתום בנשמה: 00:38 13-01-2016)
תודה לך סקציה תודה לשחקנים על משחק אדיר הירואי משחק מלחמה בלי פשרות אל תעירו אותנו מהחלום תמשיחו ככה אוהבים כתומים בנשמה
2
עד מתי השופטים יהרסו את המשחקים בהחלטות הזויות. עד מתי הם חתנו לבזבז זמן?? הגיע הזמן להביא שופטים מחוץ לארץ הישראלים לא שווים הרבה. עלובי נפש
3
גביע
(נצ: 22:31 16-01-2016)
מתי המשחק נגד סכנין?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?