אשקלון אישרה ליובל נעים לעזוב למכבי נתניה

נעים. יעזוב את אשקלון? נעים. יעזוב את אשקלון?
באשקלון נתנו אור ירוק ליובל נעים לנהל מו"מ עם מכבי נתניה אך נכון לעכשיו פערים גדולים בין הצדדים. שחרורו של נעים עשוי לחסוך לאשקלון מאות אלפי שקלים

 "כשהספינה טובעת, העכברים בורחים", כך כמאמר הקלישאה. הפועל אשקלון קיבלה הבוקר פניה רשמית ממכבי נתניה בבקשה לשחרר את המאמן יובל נעים.

הקבוצה הדרומית עוברת בשבוע האחרון את המשבר הקשה ביותר מאז עברה לידי העירייה, ועשוייה לאבד את מה שראש העיר איתמר שמעוני, עמל עליו בשנה וחצי האחרונות.

בימים כתיקונם מי שהיה אחראי לבחון את הנושאים הללו הוא ראש העיר, איתמר שמעוני, העוסק הבלעדי בהחלטות משמעותיות כמו פיטורי מאמן או שחרורים כאלה ואחרים.

כרגע, בשל המצב הנוכחי, יו"ר הקבוצה, איתן קסנטיני הוא האיש היחיד במערכת שלקח על עצמו את ההחלטה הגורלית, זאת בייעוץ עם המנהל המקצועי אבי נמני.

באשקלון נתנו אור ירוק ליובל נעים לנהל משא ומתן עם מכבי נתניה וזאת בשל המצב הכלכלי וחוסר הוודאות סביב עתיד הקבוצה. במועדון יחסכו מאות אלפי שקלים עם עזיבתו של נעים, במה שאמור להקל על קופת המועדון.

למרות המגמה לשחררו, גורם בקבוצה סיפר ל"דאבל פס": "לא ייתכן שכשראש העיר במעצר והספינה טובעת, יובל נעים רק מחפש דרך מילוט. זה לא מקובל עלינו, גם ככה יש חוסר וודאות בקבוצה ולא יודעים מה יהיה איתה. מבחינת יובל קל מאוד לקחת את הרגליים וללכת".

נעים מצידו, היה מעוניין לעשות את המעבר בכדי להבטיח את עתידו הכלכלי. המאמן אמנם הצהיר בעבר לא פעם כי היה רוצה להמשיך שנים ארוכות באשקלון, אך בשל המציאות החדשה שנוצרה ניכר כי חוזה לעונה הבאה עשוי לפתות את המאמן לחזור לליגת העל.

ל'דאבל פס' נודע כי קיימת מחלוקת בין נעים ליו"ר נתניה, דורון אוסידון באשר לעוזר המאמן, אלי לוי, אותו היה רוצה המאמן לראות מגיע יחד איתו. בנוסף, ראוי לציין כי מלבד נעים, בנתניה פנו גם למאמן אלי כהן, שפוטר לאחרונה מבני סכנין ונראה כי אחד מהשניים ימונה כבר ביממה הקרובה למאמן הקבוצה.

בנושא אחר, יו"ר אשקלון איתן קסנטיני כמו גם עוזר המאמן, אלי לוי יעמדו היום לוועדת משמעת בהתאחדות לכדורגל בעקבות האירועים הקשים מהמשחק מול מכבי הרצליה. כזכור, השניים היו מעורבים בעימות מכוער עם אוהדי הקבוצה והיו קרובים להתעמת עמם פיזית. שופט המשחק ציין זאת בדו"ח השיפוט ואנשי אשקלון צפויים לספוג קנס כספי כבד.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יובל מלך
(סאסי : 15:53 13-01-2016)
יובל מאמן הכי טוב שהיה באשקלון
2
בדם
(אילן בנדה : 00:01 14-01-2016)
יובל אם אתה בתנינה תעשה תמהלחך ואני הגב שלך מוכן להיות צמוד אלייך כי אתה מאמן גבר אני מוכן להיות צמוד אלייך אתה תשאר את נתניה בליגה 0504348525

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?