הגרלה קשה לנבחרת ישראל

חניכיו של בני לם הוגרלו הערב בבית 4 הכולל את הנבחרות פורטוגל, אנגליה, אסטוניה וכמובן, ישראל. כזכור, תמריא נבחרת ישראל לטורניר מוקדמות המונדיאל בעיר ביביון (סמוך לוונציה) באיטליה בין התאריכים ה – 11-17.2010.

הכר את הנבחרות:


פורטוגל – אלופת העולם לשנת 2001 ,סגנית אלופת העולם 1999,2002,2005 ומקום שלישי בשני הטורנירים האחרונים ובשנים 2003-2004 מהווה חברה של קבע בשלבים האחרונים של אליפויות עולם ואירופה ומי שתיערך הקיץ את אליפות אירופה (אליה כזכור העפילה לאחרונה נבחרת ישראל דרג B).
הכוכב הגדול ביותר של פורטוגל הוא השחקן מדג'ר (תמונה באדיבות BSWW) המשחק בליגה המקצוענית באיטליה.
המפגש עם פורטוגל יהיה המפגש הראשון אי פעם של שתי הנבחרות.

 

אנגליה- הקבוצה האנגלית היא פרויקט מיוחד שהוקם באיי וייט דרומית לעיר הנמל פורסמוט' והשחקנים המשחקים בשורות הנבחרת הולכים יחד זמן רב בחסות התאחדות הכדורגל האנגלית
אנגליה הייתה זו שחנכה את מפעל החופים בישראל במשחק בו כבש אלון מזרחי את שער המספרת הנדיר בדקה הראשונה בדרך לניצחון 6:5 כאשר איציק זוהר מוסיף עוד צמד משלו.

 

אסטוניה- נחשבת לנבחרת החלשה בבית, המפגש היחיד מול קבוצה אסטונית הייתה ליהלומי נתניה בגמר ליגת האלופות אז הביסו יהלומי נתניה את אלופת אסטוניה בסיבוב המוקדם 10:4.

 

מדג'ר, כוכב נבחרת פורטוגל (בשחור). הגרלה קשה לנבחרת.

 

חשוב להדגיש כי 2 הנבחרות הראשונות בכל בית ושתי הקבוצות שיסיימו עם המאזן הטוב במקום השלישי יעברו לשלב שמינית הגמר בו תוגרלנה 7 הראשונות והשנייה הטובה ביותר בהגרלה נגד 6 הנבחרות שסיימו במקום השני והשתיים בעלות ההישג הטוב ביותר במקום השלישי.

בשלב רבע הגמר כל 4 המנצחות יזכו בכרטיס למונדיאל ו-4 המפסידות ישחקו בבית התנחומים על הכרטיס החמישי שמוענק ליבשת.

מאמן נבחרת כדורגל החופים בני לם אמר בתגובה להגרלה: "מדובר בהגרלה קשה, אנחנו מכירים את כל הנבחרות שהוגרלנו נגדן בבית שלנו, אבל אני מאמין שעם עבודה קשה והרבה נחישות אפשר לעשות את זה".
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
די עם השטויות
(רן: 08:50 22-06-2010)
חוץ מפורטוגל שאר הנבחרות אין להם מושג. אז ישראל בטוח יעלו ואז צחי אילוז ובני לם יגידו שעשו הישג מדהים. חרטה ברטה
2
בתגובה לאחד
(עאלק מומחה: 12:34 22-06-2010)
תגיד רן מה כואב לך? פורטוגל אחת מ - 3 נבחרות טובות בעולם בבית יחד עם אנגליה שהעפילה לשמינית גמר בשנה שעברה,אז למה לזלזל למה?
3
לפי דעתי, הגרלה סבירה
(לא מסכים : 17:48 22-06-2010)
אמנם פורטוגל נחשבת לאחת מ-3 הקבוצות הטובות באירופה, אבל זה לא כל כך משנה מי נקבל בדרג הראשון, אלא מי נקבל בדרג השני ולדעתי, אנגליה נחשבת להגרלה סבירה מהדרג השני.
4
ל2
(רן: 18:07 22-06-2010)
בכלל לא מזלזל אמרתי שפורטוגל טובים. אבל אנגליה חלשים ואסטוניה אין להם מושג. ותראה שזה בדיוק מה שיקרה אנחנו נעלה ובני לם יגיד שעשינו היסטוריה והישג חסר תקדים... וכל החרטה. אנגלים שיכורים מתים ואסטונים אין להם מה לאכול. נגד פורטוגל תראה את ההבדל הגדול

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?