אלופת הסיבוב: דימונה בדרך לליגה א'

משחק הקרבה של שחקני יניב חולון (אלי שמואלי) משחק הקרבה של שחקני יניב חולון (אלי שמואלי)
כ-600 אוהדים הגיעו למפגש הצמרת בעיר הדרומית בכדי לראות את מובילת הטבלה מול יניב חולון מהמקום השלישי. בסיום תיקו מאופס שמשרת את שתי הקבוצות

לדימונה היה חשוב לנצח את חולון בכדי להגדיל את ההפרש בטבלה לקראת הסיבוב השני. מנגד, חולון רוצה לצמק את ההפרש מהמקום השני בכדי להשאיר לה סיכוי לעליה.

האורחת הגיעה בהרכב החזק ביותר שלה כאשר במקום בני שרקט הפצוע, שיחק הרכש החדש מצעירי רהט, סלאמן הוזייל, שעשה עבודה טובה במשחקו הראשון בקבוצה.

בדקה -18 אלירן גבאי הרים למשה אסולין מאגף ימין, והאחרון בעט מהאוויר אך הכדור עבר מעל המשקוף.

בדקה ה-25 כדור חופשי לדימונה כעשרים מטרים מהשער. משה אסולין הרים את הכדור לרחבה, ואלירן גבאי נגח מחמישה מטרים ליד הקורה.

דקה חלפה לה ושוב כדור עונשין לדימונה, הפעם כעשרים וחמישה מטרים מהשער. משה אסולין הרים את כדור לרחבה, אלירן גבאי בעט מקרוב אך שוער חולון, דניאל שערי, הדף. על הכדור חוזר השתלט ליאל זגורי שבעט ברשלנות מעל השער.

אוהדי דימונה (אלי שמואלי)
בדקה -33 אלירן גבאי מסר למשה אסולין, והאחרון בעט היישר לידיו של שערי שהדף והרחיק. על הריבאונד השתלט אלירן גבאי, שמקרוב בעט ליד הקורה.

שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה דימונה הגיעה להזדמנות הטובה שלה במשחק. אלירן אפריאט הכניס כדור עומק מצויין שהשאיר את ליאל זגורי מול שערי אך האחרון עבר את השוער ומול שער ריק בעט החוצה.

בדקה ה-44 משה אסולין בעט משלושלים מטרים אך שערי בזינוק מצויין הדף לקרן. בדקה ה-55 סלאמן הוזייל עבר את השומר ומסר לחן מלכה בעט חלש לידיו של השוער.

בדקה ה-60 כדור חופשי לחולון כעשרים מטרים משערה של דימונה. מוסא בן חיים בעט לעבר השער אך שוער דימונה היה במקום.

בדקה ה-70 דרור טזזו פרץ לרחבה מאגף ימין, עבר את מרציאנו ומסר כדור ליצחק חגי שנגח לעבר השער אך שערי היה במקום.

בדקה ה-80 שי בוזנח פרץ לרחבה מאגף ימין, הרים ליצחק חגי שבעט מצויין אך שערי זינק והדף את הכדור. על הכדור החוזר השתלט דרור טזזו שבעט לשער אך מוסא בן חיים בלם את הכדור.

ההצלה של שערי (אלי שמואלי)
בדקה ה-90 שניר קורוקלר ראה את הכרטיס האדום לאחר שביצע עבירה גסה על סלאמן הוזייל.

ההרחקה בסיום המשחק (אלי שמואלי)



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?