לא רוצה לקחת: הרצליה פיספסה את הפסגה

רמה רמה"ש חוגגת (לירן דורף)
לאומית: משחק ליגה שלישי ללא ניצחון למכבי הרצליה, שספגה הפסד ביתי 2:0 לרמה"ש ואיבדה הזדמנות לעלות לראש הטבלה. עפולה ולחמן ממשיכים להתדרדר עם הפסד 3:2 לקבוצה המאוחדת והפועל אשקלון חזרה עם שלוש נקודות מנצרת עילית המתרסקת

המחזור ה-20 בליגה הלאומית הושלם הערב (ב'), כאשר שלושת קבוצות החוץ של היום רשמו ניצחונות חשובים.

מכבי הרצליה פיספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון והפסידה בבית 2:0 לרמה"ש וליאור זאדה, בית"ר ת"א/רמלה חזרה מבירת העמק עם שלוש נקודות חשובות והפועל אשקלון חזרה לנצח אחרי 0:1 על נצרת עילית, שממשיכה לשקוע. 

מכבי הרצליה - עירוני רמת השרון 2:0

למכבי הרצליה הייתה הזדמנות נוספת להעפיל היום לפסגת הליגה הלאומית על ידי ניצחון, אך כמו בשני המשחקים האחרונים, לא השכילה לעשות זאת.

החבורה של חיים שאבו הגיעה בתקופה פחות טובה ומי שניצלה זאת היתה האקסית של המאמן, שמבחינתה עשתה את העבודה.

יוסי שבחון היה הראשון לעלות את רמה"ש על הלוח בדקה ה-63 וקבע 1:0. חמש דקות מאוחר יותר רמה"ש הכפילה את היתרון כאשר בן בן יאיר, שעלה כמחליף, כבש שער נאה.

הקבוצה של ליאור זאדה רושמת ניצחון ליגה ראשון מזה חודשיים ועולה למקום השישי בטבלה והרצליה לעומת זאת, שוב בועטת בדלי ומפספסת הזדמנות לפתוח פער מיריבותיה לצמרת.    

הפועל עפולה - בית"ר ת"א/רמלה 3:2
בית"ר ת"א/רמלה ממשיכה ביכולת הנהדרת שלה מהחודש האחרון ומשיגה ניצחון חוץ יקר בעפולה. הקבוצה המאוחדת שמרה על המומנטום החיובי ממשחקי הגביע והליגה, והגיעה נחושה להשיג שלוש נקודות נוספות.

זה התחיל מצויין מבחינתה, כאשר יונתן כהן ניצל בדקה השישית כדור עונשין שנפסק לזכותה והעלה את בית"ר ליתרון. מתן חוזז כבש את השני בדקה ה-41, ורגע לפני שריקת השופט להפסקה, החלוץ המצטיין, רותם שמול כבש את העשירי שלו העונה, והוריד את הקבוצות עם יתרון מבטיח לבית"ר.

את המחצית השנייה פתחה עפולה עם זיק של תקווה כאשר ארבע דקות בתוך המחצית השנייה היא ראתה את דניאל שוורצבוים מבית"ר מורחק בכרטיס אדום.

הקבוצה מבירת העמק, שניסתה לחזור למשחק ולנצל את היתרון המספרי, הצליחה לכבוש פעמיים בזכות שערים של יובל שוואט בדקה ה-64 ואור אליהו בדקה ה-88, אך זה לא הספיק לה. בתוספת הזמן היא גם נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של סליו קפאי.

הקבוצה המאוחדת משיגה ניצחון חוץ גדול ועולה למקום התשיעי בטבלה. עפולה מנגד, רושמת הפסד שני ברציפות וממשיכה להסתבך בתחתית.

הפועל נצרת עילית - הפועל אשקלון 1:0
נצרת עילית חזרה לקרקע לאחר היכולת הנהדרת במשחק הגביע מול הפועל ת"א ושבה להלחם על חייה בליגה הלאומית.

מהמקום האחרון, החבורה של עופר טלקר הייתה חייבת לקחת את הנקודות במשחק, אך נכנעה להפועל אשקלון משער של ירדן אבוחצירה כבר בדקה ה-15, שלמעשה קבע את תוצאת המשחק.

לשחקנים של אשקלון הובטח כי משכורות חודש דצמבר ישולמו לכל המאוחר מחר, דבר שנתן לשחקנים את הדרייב לנצח על כר הדשא.

אשקלון מטפסת למקום השמיני בטבלה ובורחת מעט מהחלק התחתון ואילו נצרת עילית, למרות החיזוקים של הקבוצה בימים האחרונים, נותרת במקום האחרון, רושמת משחק עשירי ללא ניצחון ועושה בבטחה את הדרך לליגה השלישית.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
דני אסולין תתפטר הרסת את הקבוצה
(אוהדי עפולה: 23:19 18-01-2016)
תתבייש לך תעזוב אותנו את הורס את הכדורגל בעיר תעוף מהקבוצה
2
זה שערוריה שהוא ממשיך לתת לאסולין ולקלוד גיסו לנהל את הכדורגל בעיר , מספיק הכניס את הבת שלו לעבוד בעירייה . מתי נתעורר עד לאן זה יגיע עד שנרד ליגה א'
3
דני אסולין אתה המנחוס של הקבוצה
(לדני אסולין: 23:45 18-01-2016)
אף אחד לא רוצה אותך בקבוצה לך ותעזוב אותנו בשקט. רצית ליגת על קודם תשלם לשחקנים את החובות שלך שהבטחת להם בגביע תתפטרררררר ותן את המפתחות לששי
4
דני אסולין מוריד את עפולה לליגה א!
(עפולה אמפריה: 07:42 19-01-2016)
לך הביתה הרסת את כל מה שאלקבץ בנה!
5
דני אסולין יוריד את עפולה לליגה א
(חבל על עפולה: 07:49 19-01-2016)
הבעיה בעפולה היא אך ורק דני אסולין היו"ר "הבילתי מעורער" שריסק את עפולה במשך 30 שנה ... אלקבץ ידע למה להעיף אותך מהקבוצה לך הביתה איש קטן אתה הורס את הקבוצה
6
דני אסולין אתה בושה
(אבי אלקבץ לראשות העיר: 07:52 19-01-2016)
הרסת את הקבוצה
7
דני אסולין כנס
(עפולאית: 08:13 19-01-2016)
למה שנהר מורד לא חתם? אמרת לו להשתפשף בליגה א ושתחזיר אותו אתה שקרן החזרת את הקבוצה 30 שנה אחורה דני אסולין הביתה!
8
דני אסולין מפחד מששי
(עמוס מהגבעה: 08:19 19-01-2016)
דני אסולין אתה מפחד מששי ??? צא לתקשורת לאן נעלמת??
9
יוסי כהן תפסיק להגיב
(חלאס: 08:22 19-01-2016)
כואב לך שאתה לא בקבוצה נמאסת
10
יוסי כהן אתה איש אלקבץ חלאס כבר
(דש לאלקבץ: 14:35 19-01-2016)
כואב לך לראות את אסולין?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?