אמיל יוסיפוב: "לא רואה סרט כזה שאנחנו לא עולים ליגה"

אמיל יוסיפוב (ארנון לוי) אמיל יוסיפוב (ארנון לוי)
בלעדי: לאחר תקופה ארוכה בה בחר שלא לדבר, הבעלים של עירוני נשר, אמיל יוסיפוב מסכם את הסיבוב הראשון של קבוצתו שממוקמת במקום הראשון בפער חמש נקודות מהמקום השני: "יש לנו את השחקנים הכי טובים בליגה"

ב- 31/05/16 יוכל הבעלים של עירוני נשר לחגוג שלושה אירועים במקביל, יום הולדתה של אשתו לעתיד, חתונתו ואם הכל ילך כמתוכנן גם עלייה היסטורית של עירוני נשר לליגה הלאומית. בכדי ששלושת הדברים יתחברו יצטרך יוסיפוב, יחד עם שותפו שלומי פרץ, לגרום לקבוצתו להמשיך להציג את היכולת שהציגה בסיבוב הראשון ובכך להשלים את מה שלא צלח בעונה שעברה.

איך אתה מסכם את הסיבוב הראשון?
"אם היית אומר לי בתחילת העונה שנגמור את הסיבוב הראשון, 5 נקודות מטבריה ו-6 נקודות מהרצליה, הייתי קונה. למרות זאת המצב יכול היה להיות הרבה יותר טוב, יכלנו לסיים את הסיבוב הראשון טוב יותר, אך בעקבות תוצאות של קבוצות אחרות שהצליחו להוציא נקודות זה לא קרה. עם זאת, אנחנו מרוצים מהמיקום והפער, נקווה להמשיך ככה גם בסיבוב השני".

בעונה שעברה הייתם מאוד קרובים לעלייה, מה שונה השנה? הקבוצה טובה יותר?
"כן בעונה שעברה היינו קרובים לעלות אבל זה לא קרה. אפשר לומר שהשנה יש יותר עומק ויותר אפשרויות שמאפשרות לך יותר מרחב עבודה, מצב שבו אפשר לשלב שחקנים כמו שלומי בן עשור מהספסל, שחקן שיכול להיות שחקן הרכב בכל קבוצה בכירה בליגה א', מעיד על אופי שלו ושל השחקנים בנשר. המצב שאין פערים בין הספסל להרכב זה דבר שלא היה בשנה שעברה".

שלומי פרץ (מימין) שותפו של יוסיפוב יחד עם שלומי בן עושר (לירן דורף)
פתחתם את העונה די בגימגום, ומשם התיישרתם.
"לא מסכים איתך, שיחקנו נגד שתי קבוצות מצוינות עם תקציב גדול והיום רואים את המיקום שלהם בטבלה. בנוסף, שני המשחקים היו בחוץ ואנחנו לא שיחקנו בבית וזה השפיע".

כמעט ועברתם את נצרת עילית בגביע, אך מאותו משחק יצרתם רצף של שלושה הפסדים כאשר הרצליה וצור שלום לקחו ממכם נקודות, מה קרה?
"נגד נצרת עילית זה היה משחק גביע טיפוסי. התאכזבתי שלא עברנו אבל אחרי חמש דקות שכחתי מזה כי מה שמעניין אותי זה הליגה בלבד. לגבי האחרות, לא צפינו לנצח כל העונה וידענו שהפסד יגיע מתישהו, אני קונה כל 13 משחקים הפסד. מול  צור שלום לא היה תנאים למשחק כדורגל קיבלנו גול בדקה ה-86, קשה לפתח משחק במגרש כזה, הכל מקרי".

החלטתם לעשות מספר שינויים כאשר צירפתם את עידן דוד ועומר בוארון, מה היו הסיבות לשינויים?
"הרגשנו שלהמשך מאבקי העלייה אנחנו צריכים קאדר גדול. העונה בליגה א' מלווה בהמון פציעות ודברים לא צפויים, חשוב שהסגל שלנו יהיה רחב ככל שניתן עם שחקנים מנוסים ושוברי שיווין. הדיבורים על הבאת השחקנים בעקבות ההפסדים הם קשקושים. אמרתי בתחילת העונה שהקבוצה שתדע לעשות את השינויים הנכונים בזמן הנכון ובמקום הנכון היא זאת שתעלה. אני מאמין בסגל הזה ואיתו נמשיך עד סוף העונה".

שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב חוגגים. ישמחו גם בסוף העונה? (ארנון לוי)
העונה החלק האחורי של נשר יחד עם השוער מציגים יכולת מדהימה.
"החלק ההגנתי והשוער הצעיר, שהרבה הרימו גבה לגביו ובעיניי מוערך מאוד ויש לו הרבה נקודות זכות אצלי, הוכיחו שיש על מי לסמוך אני מאוד רוצה ומקווה שימשיכו ביכולת הזו כי מה שחשוב זו המשכיות. אני סומך עליהם".

אתם במרחק 5 נקודות מטבריה וביום שישי אתם פוגשים אותה למשחק סופר חשוב.
"לא מסתכל על קבוצות יריבות, יש לי שחקנים גברים וצוות מקצועי בראשותו של אלדד שביט המצוין שיודעים לעשות את העבודה. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו באים לנצח כל קבוצה בכל מגרש. אני חושב שכל מי שנמצא במערכת יודע מה אני מצפה ומה המטרות של הקבוצה, חשוב שנשמור על קור רוח".

קיים סיכוי מבחינתך שנשר לא תעלה ליגה העונה?
"לא יכול לראות סרט כזה ולחשוב על מצב שאנחנו לא עולים ליגה. במידה ולא נעלה חס וחלילה זה כישלון, אבל שוב אני מאמין בקבוצה שנעשה את העבודה, יש לנו את השחקנים הכי טובים בליגה ואנחנו בהנהלה נותנים להם שקט תעשייתי וכלכלי הכי טוב שיש בכדי שנעלה לליגה הלאומית. בנוסף, חשוב לנו לעשות נחת לאוהדים שתומכים ובאים לכל משחק, לעיר ולעומד בראשה שתומך בנו וכמובן לנו כולנו".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איך בולגרי כזה
(יפואי: 10:05 19-01-2016)
לא בא להשקיע במכבי יפו?
2
אמיל מה אם מחלקת הנוער ??
(יעקב: 10:33 19-01-2016)
ללא מחלקת נוער חזקה ומושקעת לטווח ארוך יהיה קשה אתם חייבים לשים שם דגש יש שם הרבה ליצנים שפוגעים בכם.
3
יעקב 2 צודק 100 אחוז
(ניסים: 11:35 19-01-2016)
אם לא תהיה מחלקת נוער טובה ובריאה לא יהיה עתיד לא כל שנה יהיו תקציבים ובמחלקת הנוער יש בעיה בוודאות.
4
למספר 2 תעשה שיעורי הבית כי..
(אוהד נשר .: 11:45 19-01-2016)
הבעלים של נשר אמיל ושלומי רכשו את המועדון של אייל ברקוביץ והקימו מחלקת נוער כולל בית ספר לכדורגל ברמה גבוהה מאוד מאמנים מאמני כושר מאמני שוערים תנאים הכל באיכות גבוהה. היום לעירוני נשר יש מחלקת נוער אחרי מכבי חיפה הכי טובה וחזקה בצפון וזה רק חצי שנה.
5
בהצלחה
(שימי מבן דור: 12:07 19-01-2016)
6
נשר הרצליה טבריה וקרית אתא
(מומחה בליגה: 15:05 19-01-2016)
מי שלא עולה אז זה נחשב לרעידת אדמה
7
אמיל
(צופה לעתיד: 15:32 19-01-2016)
בהצלחה לטבריה רק נצחון
8
והרצליה ההנהלה כבר תהרוס באיזה שלב הכל. טבריה לא בנויים לעלות ליגה השנה בהרצליה יש הנהלה של מטומטמים ככה שאני מאמין שנשר עולים השנה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?