ליגות ב': סיכום הסיבוב הראשון

סיכום סיבוב בליגות ב' סיכום סיבוב בליגות ב'
מי קבוצת הסיבוב? מי המפתיעה? מי הכובש המצטיין? מי האכזבה? ומי הקאמבק של הסיבוב. זה הזמן לסכם את הסיבוב הראשון של ליגות ב'

לאחר סיכום הסיבוב בליגאות א', הגיע גם תורן של ליגות ב' לעלות על הגריל.
 

ליגה ב' צפון א'
קבוצת הסיבוב: צעירי כפר כנא
הקבוצה רק עלתה מליגה ג' וכבר היא מוליכה את הטבלה בפער של ארבע נקודות מהמקום השני, והיא היחידה בליגה ללא הפסד. יש לה את ההתקפה הפורייה בליגה (28 שערים) ואת ההגנה השנייה בטיבה (10 שערים). אם הקבוצה שנבנתה על הריסות מכבי כפר כנא המיתולוגית תמשיך כך, היא תחזור במהרה למקומה הטבעי בליגה א'.

מפתיעת הסיבוב: הפועל כאוכב
היא אמנם רק במקום השישי, אבל הקבוצה ששרדה בעונה שעברה במשחקי המבחן, נמצאת בפער של שבע נקודות בלבד מהמקום השני. לכאוכב אמנם אין את ההתקפה הכי טובה, אבל היא ספגה רק תשעה שערים והיא חולקת את המקום הראשון בטבלת הספיגות עם הפועל בועיינה.

מפציץ הסיבוב: מוחמד טאהא
עשרה שערים ב-15 משחקים, זו התפוקה של חלוץ אחווה כפר מנדא. טאהא כבש במחזור הראשון רביעייה ומאז הוסיף עוד שישה שערים. אחריו מדורגים לא פחות משבעה שחקנים עם שמונה שערים כ"א, כך שהדרך לתואר מלך השערים עוד ארוכה.

מאכזבת הסיבוב: אחי עכו
הקבוצה שהייתה חברת קבע בצמרת בשנים האחרונות לא מצליחה להתרומם, והיא מדורגת רק במקום ה-14 שמוליך לפליאוף התחתון. לקבוצה מעכו יש עדיין משחק חסר, אבל הוא יהיה מול קבוצת הצמרת מבועיינה וקשה לראות אותה מנצחת. בכל מקרה, אם לא יחול שיפור, תיאבק עכו עד לסיום בחלק התחתון של הטבלה.

קאמבק הסיבוב: מכבי עכו
הניצחון הראשון של הקבוצה הגיע רק במחזור השביעי, כאשר עכו הייתה שקועה עמוק במקום ה-15 עם שתי נקודות בלבד. מאז השיגה הקבוצה 19 נקודות שהקפיצו אותה עד למקום השביעי, והיא מרחק שבע נקודות בלבד מהמקום השני.

ליגה ב' צפון ב'
קבוצת הסיבוב: הפועל "רובי שפירא" חיפה והפועל אום אל פאחם
היה קשה לבחור, אבל מדובר בשתי תאומות סיאמיות. לשתיהן 11 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד. שתיהן כבשו 33 שערים כ"א (חיפה ספגה רק שבעה שערים לעומת עשרה של א.א. פאחם) ושתיהן חולקות את הפסגה עם 36 נקודות כ"א. קשה לדעת מי מהן תעלה, אבל מה שבטוח, זה יהיה צמוד עד הסוף.

חנא פרהוד. מאמן רובי שפירא (עיר הפועלים)
מפתיעת הסביבוב: מ.ס. דבוריה
הקבוצה שהייתה עם רגל וחצי בליגה ג', ונשארה בסופו של דבר בליגה לאחר משחק ההישרדות, מדורגת כרגע שלישית במרחק של שמונה נקודות משתי המוליכות. היא אמנם סופגת הרבה (22 שערים) אבל גם כבשה 29 שערים שעזרו לה להתמקם בצמרת ולהעניק לה את התואר של מפתיעת הסיבוב.

מפציץ הסיבוב: טאהא זובידאת
13 שערים של חלוץ הפועל אום אל פאחם עזרו לקבוצתו להיות פקטור משמעותי בקרב על המקום הראשון מול החיפאים. נכון לעכשיו זובידאת מוביל בפער של שלושה שערים על שאר השחקנים, אבל הדרך עוד ארוכה.

זובידאת
מאכזבת הסיבוב: הפועל דלית אל כרמל
אף אחד לא האמין שהקבוצה מהכרמל תדורג רק במקום ה-13 לאחר סיום הסיבוב הראשון. הקבוצה שבעונה שעברה הגיעה לפליאוף העליון, עוברת עונה לא טובה עד כה ורק סיבוב שני מוצלח יחזיר אותה לעבר הצמרת.

קאמבק הסיבוב: מכבי אום אל פאחם
אז נכון, לא מדובר באיזה קאמבק מהאגדות במהלך העונה הנוכחית, אבל לאחר שלא ניצחה שנתיים שלמות, גם שבעה ניצחונות בחצי עונה נראה כמו משהו שלא מובן מאליו. גם את העונה הנוכחית הצהובים מוואדי ערה פתחו לא טוב, אבל כרגע הם מדורגים במקום השביעי כאשר פליאוף עליון היא בהחלט לא מילה גסה

ליגה ב' דרום א'

קבוצת הסיבוב: מ.ס. בני יפו
לאחר מספר שנים שבהן דגדגה את הצמרת, סוף-סוף יש לקבוצה הצנועה מיפו קצת נחת. החבורה של אלי משען מדורגת במקום הראשון, כאשר הפער בינה למקום השני עומד כבר על שש נקודות. בקצב הזה, כרגע לא נראה מי שיעצור את היפואים בדרך לדרבי עם מכבי יפו בעונה הבאה בליגה א'.

מפתיעת הסיבוב: הפועל רמת ישראל
בדומה להפועל כאוכב מצפון א', הקבוצה ממרכז תל אביב מדורגת רק במקום השישי אבל מדובר בהפתעה גדולה. לאחר גל עזיבות של שחקנים מובילים בקיץ, וכשהם כמעט ללא תמיכה ותקציב, אף אחד לא נתן הרבה סיכוי לרמת ישראל להישאר בליגה אבל האדומים של שי כהן התעלו על עצמם והם במרחק נגיעה מהפליאוף העליון.

מפציץ הסיבוב: יוסי מזרחי
הקשר/חלוץ של בית"ר ר"ג מוליך את טבלת הכיבושים עם עשרה שערים עד כה, כשמאחוריו נושפים בעורפו מספר שחקנים עם תשעה שערים. מזרחי יודע שהדרך עוד ארוכה לתואר הכובש המצטיין של העונה.

מזרחי (מימין) (אלי שמואלי)
מאכזבת הסיבוב: הפועל קריית אונו
הקבוצה של אודי כבודי נבנתה בקיץ בכדי להתמודד על העלייה, אבל לאחר חצי עונה מצאה את עצמה הקבוצה מהבקעה רק במקום ה-14, ועם יתרון שתי נקודות בלבד מהמקום האחרון. אז נכון, קשה להאמין שגם קאמבק ענק יחזיר את הקבוצה למאבקי הצמרת, אבל מקום טוב באמצע בהחלט יספיק לאחר פתיחת עונה גרועה שכזו.

קאמבק הסיבוב: לזרוס חולון
בדומה לעונה שעברה, בה פתחה הקבוצה עם שבעה הפסדים רצופים וסיימה במרכז הטבלה, גם העונה פתחו החולונים עם תוצאות חלשות אך לאחר הסיבוב הראשון מדורגת הקבוצה של יוסי גורדנה במקום התשיעי עם 21 נקודות. למרות שתי תבוסות בשני המחזורים האחרונים, לזרוס נמצאת בעמדה מצויינת לקראת המאבקים על הפליאוף העליון.

ליגה ב' דרום ב'
קבוצת הסיבוב: מ.ס. דימונה ומ.ס. ב"ש
בדומה לצפון ב', גם כאן היה קשה לבחור וגם כאן מדובר בשתי קבוצות שרק נקודה אחת מפרידה ביניהן. דימונה פתחה את העונה עם 11 ניצחונות רצופים ובתקופה האחרונה נעצרה מעט. לעומתה, לב"ש יש כבר שני הפסדים, אבל במחזור הקרוב היא יוצאת למשחק העונה מול דימונה. יהיה חם.

אוהד כחילה. מאמן מ.ס. דימונה (אלי שמואלי)
מפתיעת הסיבוב: מכבי שגב שלום
העולה החדשה לא חלמה על המקום החמישי בתום הסיבוב, אבל הקבוצה של רושדי סובח הציגה כדורגל מהנה ותוצאות מצוינות, ולכן היא מקבלת את תואר הפתעת הסיבוב.

מפציץ הסיבוב: ליאור עדיקה
12 שערים של חלוץ בית"ר מעלה אדומים מציבים אותו בפסגת טבלת מלך השערים, והוא ביתרון של שני שערים מהמקום השני. גם כאן, כמו שנכתב במחוזות הקודמים, הדרך עוד ארוכה.

מאכזבת הסיבוב: מכבי באר שבע
היורדת מליגה א' ממשיכה את העונה הרעה מאשתקד וממוקמת רק במקום ה-14, והיא במרחק של שלוש נקודות מהמקום האחרון. אז נכון שהרבה שחקנים עזבו ואפקט הירידה משפיע ככל הנראה, אך אף אחד לא ציפה מהצהובים של בירת הנגב להיאבק בתחתית.

קאמבק הסיבוב: עירוני מודיעין
לאחר פתיחת עונה מנומנמת, הקבוצה של דניאל רודיטי התייצבה והיא ממוקמת לאחר חצי עונה במקום הרביעי ובמרחק של שתי נקודות מיניב חולון. במודיעין סופרים כבר ארבעה ניצחונות רצופים ואם הקצב יימשך כך, אז גם המובילות יצטרכו לדאוג למעמדן בצמרת.

אוהדי מודיעין (לירן דורף)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קרית אונו במקום לפני אחרון
(איתי זלוף: 19:19 20-01-2016)
קבלו תיקון : קרית אונו של אודי חמודי במקום ה 15 מתוך 16 עם 13 נקודות מתוך 45 אפשריות, 29% אחוזי הצלחה רק בית דגן שעלתה מליגה ג' מתחתנו וגם זה זמני סה"כ פער של שתי נקודות
2
הקאמבק של לזרוס מאחורנו
(דן ברותחין: 19:43 20-01-2016)
אבל יש עוד תקווה לעלייה לליגה א' וזה בזכות ההחתמה של יובל עופרי בן ה 37 מלך השערים של קרית אונו, כבש שני שערים העונה כאשר האחרון חדר לרשת ב - 02/11/2015 אין מילים בפי להביע את תדהמתי
3
סיכומו של דבר
(ינואר השחור: 20:06 20-01-2016)
"קבוצת הסיבוב" בני יפו לא מאמינה לטבלה שמצאה אותה אשמה במקום הראשון ולכן דרבי ביפו לא יהיה. "הפתעת הסיבוב" רמת ישראל בצלילה והיא תסיים בתחתית. "מפציץ הסיבוב" יוסי מזרחי ליקט את רוב שעריו בפנדלים ועל זה לא יוכל לבנות וביתר ר"ג תסיים עמוק בתחתית
4
עד כמה אתם צבועים
(טירה בלב : 08:53 21-01-2016)
מוזר, ומאוד מעניין, איך מ.ס טירה הקבוצה שמדורגת במקום השני ועם סגל מקומי, ומאמן צעיר בן 28, לא נמצאת כאן, זה מראה עד כמה התקשורת כאן רק אינטרסנטית ודואגת לחברים, שיהיה לכולם בהצלחה
5
יאללה מודיעין מלחמה!!
(ultras modiin UM14: 17:07 21-01-2016)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?