1:1 בין טבריה לנשר, צמרת הליגה נפתחה

אבלס ורינשטיין (עודד חסין) אבלס ורינשטיין (עודד חסין)
משחק העונה בליגה א' צפון הסתיים בחלוקת נקודות שפתחה את צמרת הטבלה. שלום עקיבא קבע יתרון לטבריינים מהנקודה הלבנה, בוארון כבש את השוויון בשער בכורה

בדרך כלל הציפיות ממשחק עונה הם גדולות ובפועל אוהדי הכדורגל מתאכזבים, הפעם זה היה שונה. עירוני נשר, מצמרת הטבלה, התארחה אצל טבריה, סגניתה, כשכל אחת מהן מחפשת ניצחון כדי לבסס את מעמדה בצמרת. בתום 90 דקות קיבלנו יופי של משחק שסיפק לנו פתיחת סיבוב שני מרתק במיוחד.

טבריה עם שלושה ניצחונות רצופים הצלחה לצמק את פער 11 הנקודות מנשר בשבועות האחרונים כשנתון מעניין מגיע מהחלק האחורי של הקבוצה שלא ספגה שער ב-4 משחקים רצופים.

נשר אחרי שני ההפסדים הרצופים, השכילה במשחק האחרון לנצח את בית שאן והורידה הרבה לחץ לקראת המפגש הזה.

לפני המשחק חנכו בטבריה יציע חדש שיכול להכיל עוד 430 צופים שהתמלא כולו.

הקהל של טבריה (עודד חסין)
החצי הראשון היה שייך לטבריה שהניעה כדור ולא הפסיקה לאיים על שערו של טל בומשטיין. בחלק האחורי של טבריה נאלצו להסתדר ללא אור אלקבץ שנפצע באימון המסכם, מי שהחליף אותו הוא אופיר שמילו שנתן משחק הגנה משובח.

בדקה ה-19 עמיר אבלס הוציא רוחב לעבר אלירן עקיבא שבא מהאגף הימני, האחרון התקדם מעט ומתוך הרחבה שלח בעיטה מדויקת לעברו של בומשטיין שהיה במקום וקלט את הכדור. בדקה ה-26 אבלס הכניס כדור קצת קשתי לעבר עידן שפשה שמהאויר בעט כדור חזק שחלף ליד עמוד שערו של בומשטיין.

בדקה ה-36 שוב אבלס קיבל כדור נהדר מכפיר בן דוד בפינת הרחבה התקדם ושלח כדור חכם לחיבורים של בומשטיין שהתעופף והוציא שער בטוח. 5 דקות לסיום המשחק שלום עקיבא הכניס כדור מצוין מאגף שמאל לתוך הרחבה, לפני כפיר בן דוד ועידן שפשה הצליח בומשטיין לקטוף את הכדור המסוכן.

היה פעיל במיוחד. אבלס (עודד חסין)
בדקה ה-42 קווין רטשטיין ניסה בבעיטה חופשית מ-25 מטרים ולבחון את ערנותו של חיים זיסקינד שהיה במקום כדי לקלוט את הכדור. בדקה ה-44 אלירן עקיבא הכניס כדור רוחב חכם לתוך הרחבה וערן סספורטס הרחיק בשניה האחרונה מרגלו של אלדר שפשה שהיה יכול לכבוש את היתרון של טבריה. 0:0 בהפסקה.

בחצי השני נשר נראתה הרבה יותר טוב, החידודים של אלדד שביט במחצית עשו את שלהם והתוצאות היו על כר הדשא. טבריה אומנם המשיכה עם המשחק הקשוח בחלק האחורי אבל אחרי שער היתרון החבורה של גל שלמה הלכה אחורה והזמינה את שער השוויון כשלא הייתה רחוקה מלהפסיד את המשחק.

מכיר את המגרש כמו את כף ידו. מאור סיסו הפעם מהצד של היריבה (עודד חסין)
בדקה ה-57 בן בן שושן קיבל כדור קצת אלכסוני משערו של זיסקינד התקדם מעט ושלח בעיטה מסוכנת שחלפה ליד עמוד השער. בדקה ה-64 עידן שפשה הוכשל ברחבה שחקני נשר קפצו על שופט, דור ג'ואריס, בטענה כי לא היה פנדל אך האחרון היה החלטי מאוד. שלום עקיבא בעט פנימה, 0:1 טבריה.

עקיבא כובש מהנקודה (עודד חסין)
בדקה ה-68 בן בן שושן בעט את הכדור לעברו של חיים זיסקינד שזינק והדף את הכדור לעברו של עומר בוארון שמזווית קשה השתלט על הכדור החוזר וקבע שוויון, 1:1.

כמה שהוא התגעגע לכבוש. עומר בוארון (עודד חסין)
בדקה ה-77 עומר בוארון הכניס כדור עם העקב לברק דניאל שבעט מבלי לעצור כדור מצוין שחלף ליד שערו של זסקינד והחוצה. בדקה ה-82 שלומי בן עשור קיבל כדור בתוך הרחבה ושלח בעיטה באין מפריע, אך למזלה של טבריה הכדור חלף ליד עמוד השער. 2 דקות לסיום היה זה שוב בן עשור שקיבל כדור בתוך הרחבה, הטעה את מגן טבריה ומצא את עצמו אחד על אחד מול זיסקינד אבל השוער ביציאה גדולה מנע מבן עשור לכבוש את היתרון של נשר.

בסיום שוויון נקודות צודק לאור ההתרחשויות שהיו במהלך המשחק.

מאור סיסו ושלום עקיבא בסיום (עודד חסין)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מחצית שניה אפסים!
(טברייני : 12:55 23-01-2016)
2
טבריה
(גדי: 13:31 23-01-2016)
לא היתרשמתי מנשר,הקבוצה לא מעל הליגה,לדעתי הרצליה הרבה יותר טובה,וטבריה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה,קבוצה שתתמודד עד הסוף,הליגה ארוכה צריך אורך רוח ממשחק למשחק ,יש הרבה נקודות ואני חושב שהניסיון של טבריה תכריע ,נשר משחקת בהרצליה הכל פתוח
3
אמיל ושלומי השקיעו המון כסף וקנו מה שאלדד ביקש. אלדד אם לא תעלה כבר במחזור 25 זה כשלון !!!
4
מה עם בוסקילה חחחחח
(אוהד מגדל העמק : 15:43 23-01-2016)
איפה מאמן בוסקילה חחחח פרשן הוא יכול להיות עלו על הבלוף שלך שנה הבאה תאמן ביפיע חחח בלוף מאמן ליצן שבט בוסקיללללחה חחחחח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?