אשדוד רוצה רבע גמר, חן עזריאל: "אין עדיפות לבני יהודה"

הקרב על הגביע (צילום: וואלה) הקרב על הגביע (צילום: וואלה)
ארבע נציגות מהליגה הלאומית יערכו מחר (ג') הופעה בשמינית גמר גביע המדינה. מ.ס אשדוד ובית"ר ת"א/רמלה יקוו להפתיע את קבוצות ליגת העל, בזמן שהפועל אשקלון והפועל רמת גן ייפגשו בינהן על טהרת הליגה הלאומית

משחקי שמינית גמר גביע המדינה ייצאו מחר (ג') לדרך ויכללו בתוכם לא מעט נציגות מהליגה הלאומית.

מ.ס אשדוד, הפועל אשקלון, הפועל רמת גן, בית"ר ת"א/רמלה והפועל ראשל"צ(תשחק ביום ה'), יקוו להשיג את הכרטיס לשלב הבא במפעל המרגש, כאשר הגעה לרבע הגמר תחשב עבור כל אחת מהקבוצות להישג גדול.
 
מ.ס אשדוד, שתעשה אתנחתא קלה ממאבקי העלייה לליגת העל, תתמקד במטרה שלפניה ותקווה להמשיך ולהתקדם במפעל השני בחשיבותו לאחר שכזכור, עשתה דרך יפה גם בגביע הטוטו והגיעה עד הגמר.
 
משוכה לא פשוטה כלל תחכה לקבוצה מעיר הנמל, שתארח מחר (ג', 19:00) את בני יהודה מליגת העל, לאחר שבשלבים המוקדמים חלפה על פניי יריבות נוחות יותר בדמותן של אחי נצרת(0:2) ועירוני קריית אתא(1:2). 
 
הפעם מבינים באשדוד שלהבדיל מהמפגשים הקודמים, הם מגיעים כאנדרדוג מובהק למשחק וזאת למרות העובדה כי המשחק ייערך בביתם. 
 
חלוץ הקבוצה, חן עזריאל, שבר שתיקה ואמר לקראת המפגש: "רוב משחקי הגביע בדרך כלל צמודים, זה מפעל מרגש שתמיד מספק הפתעות ומשחקים מעניינים. אנחנו קבוצה עם סגל ששווה ליגת העל ואני לא חושב שיש לאחת הקבוצות עדיפות במשחק הקרוב. במשחק אחד הכל יכול להיות".

החלום האישי של חן עזריאל הוא לעבור שלב ולפגוש את מכבי חיפה?
"כרגע המטרה שלי היא אך ורק לנצח מחר ולעבור שלב. מכבי חיפה היא כבר היסטוריה מבחינתי ואני מתרכז רק באשדוד. לא חושב על היריבה בשלב הבא".
 
ספר קצת מה קורה איתך באופן אישי, נראה שאתה סוף סוף חוזר לעסוק בכדורגל ופחות בכותרות אחרות.
"עברתי תקופה לא פשוטה ברמה האישית. הייתי פצוע מספר חודשים, עשיתי שיקום טוב מאוד והרבה קרדיט מגיע לאשדוד שנתנו לי את הזמן והשקט לחזור לעצמי. אני נמצא כרגע בכושר טוב אבל עדיין לא בשיא כושרי. תמיד התעסקתי רק בכדורגל, יש דברים שלא היו בשליטתי והחיים מובילים אותך לשם, כרגע אני עסוק אך ורק בהצלחה של אשדוד ושלי".

אם נסתכל על הליגה, אתם כרגע במקום השני ואשדוד היא מהמועמדות הבכירות לעלות, אפשר להגיד שאם תפספסו את זה זה יהיה כישלון?
"הליגה השנה מאוד צפופה ומעניינת. כל משחק עבורנו הוא חשוב מאוד. אנחנו נעשה הכל כדי לעלות לליגת העל כי באמת שהסגל שלנו מחייב".
 
מן העבר השני, מדברים בעיקר על נקמה. את התאריך 10 במאי 2014 אוהדי בני יהודה לא יישכחו עוד הרבה זמן. כזכור, 9,000 מהם הגיעו לאצטדיון בלומפילד למחזור האחרון של הפלייאןף התחתון באותה עונה, והזהובים, שידעו שניצחון ישאיר אותם בליגה, אירחו את מ.ס אשדוד שכבר ניצלה ושיחקה רק על הכבוד.

זה נגמר ב-1:1 ששבר לבני יהודה את הלב והוריד אותה לליגה הלאומית. עם המטענים הללו תגיע הקבוצה מהשכונה ותקווה להעפיל לשלב הבא.

שחקני אשדוד, יעלו שלב? (צילום: אשדודנט)
 
הפועל אשקלון – הפועל רמת גן (ג', 19:00)
שתי הקבוצות צמודות מאוד האחת לשנייה בטבלת הליגה הלאומית, אך הפעם ניצחון של אחת מהן יהיה הרבה יותר משלוש נקודות.

אחרי המפגש הבלתי נשכח בינהן בליגה, הקבוצות מגיעות בכושר שיא למפגש הגביע, שישוחק למעשה על טהרת הליגה הלאומית.
 
באשקלון קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק, שם מצפים ללא פחות מ1,000 צופים, למרות מזג האוויר הסוער שאמור להיות. אשקלון, שעברה די בקלילות בסיבוב הקודם את באקה אל גרבייה(3:0), אמורה לעמוד הפעם מול מבחן הרבה יותר רציני.
 
מאמן אשקלון, יובל נעים התראיין אחה"צ לתוכנית 'מגרש פתוח' בערוץ הספורט ואמר לקראת ההתמודדות: "שתי הקבוצות בכושר טוב, במפגש הקודם היה מפגש מותח, הם הובילו עלינו 0:3 במחצית, באותו הרגע הרגשתי מבוייש ורק חיפשתי דלת לברוח מהמגרש. אחר כך חזרנו בצורה יפה מאוד וגם יכולנו לנצח. הפעם אני מקווה שנעשה את זה". 
 
האורדונים יזכו למפגש נוסף מול האקס המיתולוגי, אחרי שבסיבוב הקודם חלפו על פניי יריבה נוספת מהליגה הלאומית, מכבי יבנה, במפגש שהוכרע רק בבעיטות מ-11 מטרים. רמת גן, קבוצת הגביע הטיפוסית, תקווה הפעם לעשות את זה ב-90 דקות עם פחות דפיקות לב, ולהמשיך במומנטום החיובי. 

היו ימים, הפועל רמת גן (צילום: דרור פיקלני)

הפועל רעננה – בית"ר ת"א/רמלה (ג', 19:00)
אצל הקבוצה המאוחדת נרשמה השבוע עצירה מסויימת, עם ההפסד האחרון להפועל ירושלים, בתוצאה מפתיעה, 4:0.

בקבוצה מקווים שהיכולת באותו משחק לא תשליך על משחק הגביע הקרוב, ודווקא במפעל שמאיר פנים העונה לקבוצה של פטריסיו סייג.

למרות יחסי הכוחות הברורים והעובדה כי הם פוגשים את קבוצת הצמרת מליגת העל, בבית"ר מאמינים בשחקנים ובונים על יכולת הכיבוש של החלוץ רותם שמול.

השחקן המצויין היה אחראי על העפלת הקבוצה לשמינית הגמר אחרי צמד שערים שלו בסיבוב ח' מול מכבי הרצליה, ורושם עשרה כיבושים גם במסגרת הליגה. ניצחון במשחק הקרוב ייחשב להישג גדול עבור הקבוצה הצנועה ולהפתעה של ממש.  
 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רמת גן מנצחת את אשקלון
(אלון: 19:02 25-01-2016)
דני גולן מאמן מס 1

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?