סיכום ליגות ב'-ג': נפתח הסיבוב השני

שחקני קרית אונו שחקני קרית אונו
בני יפו נעצרו בפתח תקווה, מועדון ספורט טירה ממשיכה לנצח, קריית אונו חוזרת ומביסה את רמת גן.בצפון א'-המובילה -כפר כנא הגדילה את הפער משפרעם, צפון ב' נמשך המאבק בין אום אל פאחם ורובי שפירא על ראשות הטבלה. להלן סיכום סוף השבוע האחרון

הסיבוב השני נפתח בליגות ב' ו-ג' נפתח ביום שישי האחרון. כמו בסיום הסיבוב הראשון גם המחזור קיבלנו לא מעט הפתעות, שערים מרהיבים, מורחקים ודרמות. להלן הסיכום המלא.

ליגות ב' צפון א'
מובילת הטבלה מכפר כנא הגדילה את הפער ל7 נקודות לאחר שניצחה 1:0 קטן בנחף.את הפתעת המחזור עשתה אלהנדה נצרת כאשר גברה על הפועל שפרעם עם שלל הכוכבים 1:0עם שער בשניות הסיום מכבי עכו גברה על בית"ר נהריה בתוצאה 3:1 יקי ויצמן דקה 17 דין כהן מנהריה השווה זמנית ,מחצית שניה הררי,ודין לזרא השלימו נצחון של עכו. ניצחון גדול גם לשכנה אחי עכו שהביסה בביתה את כפר מנדא בתוצאה 1:5 מצמד שערים של מוחמד אבוריא ואגאן דאהוד. צעירי כפר קנא ממשיכה לנצח והפעם את בני נחף בתוצאה 0:1. ההפתעה הגדולה הייתה כאשר אלהנדה נצרת גברה על הפועל שפרעם המתחדשת בתוצאה 0:1.

ליגה ב' צפון ב'
שתי המוליכות ממשיכות לנצח. המחזור הזה ייזכר בעיקר בגלל מספר רב של מורחקים בשלל המגרשים. רובי שפירא ניצחה בפרדס חנה בתוצאה 1:2 מראדונה והרכש הטרי אורן עידו כבשו לאדומים ולירון מוסבט צימק למקומיים בדקה ה90 מהנקודה הלבנה, לא פחות משלושה מורחקים במשחק. מור דהן ואורן עידו הורחקו אצל החיפאים ואלירן קורצינר הורחק מפרדס חנה. בני זלפה ועירוני יפיע נפרדו בתיקו 2:2 כאשר חבשי בילאל מזלפה ואחמד חטיב מיפיע יצאו בכרטיס אדום. צעירי טוראען ניצחו את רמות מנשה 0:4 כאשר האורחים נשארו בעשרה שחקנים לאחר ההרחקה של שרון לוי. הפועל אום אל פאחם גברה על מכבי סולם 1:2, כפר קרע ניצחה את מכבי אום אל פאחם ואילו אחי איכסל גברה על הפועל דליית אל כרמל בתוצאה 1:3 בעזרתו של סעידה פאהד שכבש שני שערים.

אלירן קוריצוני (בכחול) שהורחק בשורות פרדס חנה מול רובי שפירא
ליגה ב' דרום א'
ההפתעה הגדולה של סוף השבוע הייתה כאשר המובילה מיפו לא הצליחה לנצח את בית"ר פ"ת וסיימה בתיקו 1:1. ליפו כבש מהנקודה הלבנה יעקב כהן צדק בדקה 9 ויקיר יהונתן השווה בדקה ה55 פאדי אמסיס מיפו הורחק בדקה ה90 . ניצחון גדול למועדון ספורט טירה על הפועל נחלת יהודה בתוצאה 1:2 כשעבד טיטי הותיק כובש את שער הנצחון והפער בצמרת צומק לארבע נקודות. עוד תוצאות מעניינות: כפר יונה ניצחה במשחק סוער את רמת ישראל בתוצאה 1:2 כאשר שני שחקני רמת ישראל קסתה וגה ואברהם רקטשוילי הורחקו,פרדסיה הביסה במשחק חוץ את צעירי טייבה בתוצאה 1:4.

ליגה ב' דרום ב'
המשחק המרכזי היה ללא ספק משחק העונה בו ניצחה דימונה את מועדון ספורט באר שבע בתוצאה 0:1 מהשער של חגי יצחק. לאחר המשחק הפער בצמרת עלה לארבע נקודות. הניצחון הגדול של השבת שייך לבית שמש שהצליחה להפוך פיגור של 2:0 לניצחון 2:3 מול יניב חולון. מעלה אדומים עשו ניצחון ענק כאשר גברו בשגב שלום על הקבוצה המקומית 2:5 לאחר שהמקומיים הובילו כבר 2:0 גל בכר שחקנה של מעלה אדומים כבש צמד שערים.

הקהל של דימונה (איציק קדוש)
ליגה ג' גליל עליון
ניצחונות גדולים לשתי המובילות: 'ממבע' הגליל והגולן ניצחו במשחק חוץ את בני פקיעין בתוצאה 2:0 ואילו מועדון ספורט ג'וליס ניצחו את הפועל ג'ת ינוח הגלילית בתוצאה 0:7 וזה קרה בזכות שלושער של דנן נבואני וצמד שערים של עלי אבו טאה.

ליגה ג' גליל תחתון
גם בגליל תחתון הפער בצמרת נשמר על שלוש נקודות כאשר גם אחווה עראבה וגם מכבי שפרעם השיגו ניצחונות בסוף השבוע. עראבה ניצחה את בני דיר אל אסד בתוצאה 1:3 ושפרעם את מכבי בסמת טבעון בתוצאה 0:2.

ליגה ג' תל אביב
ניצחון גדול לשמשון תל אביב 0:3 על בית"ר עזרא בזכות צמד שערים של עדי שקרוקה. גם קריית שלום ניצחה בשישי את השקמה רמת גן בתוצאה 0:2. אור יהודה ובית"ר יפו נפרדו בתיקו 1:1.

ליגה ג' דרום
מכבי אשדוד ממשיכה להוביל את הטבחה לאחר ניצחון חשוב על מועדון ספורט באר שבע בתוצאה 1:4. הפועל אדומים אשדוד גברו במשחק חוץ על צעירי אלהושלה בתוצאה 1:3. שדרות מהמקום השני סיימה בתיקו 0:0 מול הפועל ירוחם.

ליגה ג' שרון
שמשון כפר קאסם ממשיכה להוביל את הטבלה לאחר תבוסה 0:5 על מ.ס. נתניה. ההפתעה הגדולה הייתה באריאל שם הקבוצה המקומית שדורגה במקום השני הופתעה על ידי הפועל ג'לג'וליה בתוצאה 2:1. השרון נתניה הביסה בביתה את מועדון ספורט כפר קאסם בתוצאה 1:6.

ליגה ג' יזרעאל
הפועל ערערה בדרך הבטוחה לעליה וגם לאחר 12 משחקים עם מאה אחוזי הצלחה עם ניצחון 0:2 על בני מושרפה. בני מוסמוס ניצחו את אחי ערערה בתוצאה 1:3 ומועדון כדורגל נצרת עילית הביסה את בית"ר אום אל פאחם בתוצאה 0:3.

ליגה ג' שומרון
ניצחונות גדולים להפועל טירת הכרמל על מכבי נווה שאנן בתוצאה 2:6 עם שלושער של החלוץ המצויין שגיא פצ'יחדזה, הפועל ג'סר א זרקא הביסה בביתה את מכבי טירת הכרמל בתוצאה 1:6. פרדס חנה גברה בדרבי הביתריות על חדרה בתוצאה 0:1 וקריית ים סיימה בתיקו 1:1 מול אור עקיבא.

כבש שלושער. שגיא פצ'יחדזה (פייסבוק הפועל טירת הכרמל)



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מה זה
(שחקן בקבוצה: 08:48 26-01-2016)
מה זה המכוער הזה דומה לגועל נפש חה חה חה
2
ברטעה
(אחמד: 17:56 29-01-2016)
למה לא מדברים על ברטעה !! מוזזזזזר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?