דהאן: "זאת הייתה חגיגה ספונטנית. זה לא קונצרט"

התפרצו למגרש. אוהדי דימונה (איציק קדוש) התפרצו למגרש. אוהדי דימונה (איציק קדוש)
במועדון ספורט דימונה חגגו בסוף שבוע ניצחון גדול במשחק העונה אבל הרוחות בין המועדונים לא סוערות. בבאר שבע שלחו מכתב חריף לבית הדין על כניסת אוהדים לכר הדשא: "אירועים מסוכנים קרו בסיום המשחק"

משחק העונה בליגה ב' דרום ב' נגמר ביום שישי האחרון כאשר המארחים מדימונה גברו על באר שבע ופתחו פער של ארבע נקודות מהמקום השני.

הסיפור סביב המשחק מגיע לאחר שריקת הסיום. אנשי באר שבע שלחו אתמול (ב') מכתב חריף להתאחדות לכדורגל על אירועים אלימים שלטענתם קרו בסיום המשחק. במכתב שנשלח על ידי מנכ"ל באר שבע, שמעון לנגר, נכתב: "מיד לאחר שריקת הסיום התפרצו עשרות מאוהדי קבוצת דימונה לחגוג עם שחקני הקבוצה את הניצחון במשחק, לכיוון המגרש כאשר על המגרש נמצאים השחקנים ושופטי המשחק אשר נאלצו לעמוד באמצע המגרש חסרי אונים והגנה ומבלי יכולת לגשת לחדר ההלבשה. ברצוני לציין שגם השופטים וגם השחקנים של המועדון שלנו חשו מאוימים ומופקרים לנוכח התפרצות האהודים לתחומי המגרש. כאשר החליטו השופטים לגשת לחדרי ההלבשה נזרק בקבוק מים מכיוון מושב אוהדי דימונה לעבר השופטים ופגע באחד מעוזרי השופט".

בהתאחדות החליטו להעמיד את דימונה גם עקב ההתפרצות של האוהדים וגם בשל הטענה של זריקת הבקבוק לעבר הקוון. בדימונה הופתעו מהטענות ויושב ראש הקבוצה, איציק דהאן, אף הגיע הבוקר למשטרת ישראל וביקש לבדוק את הטענות. במשטרת ישראל הופתעו ושלחו את אישורם כי לטענתם לא היה שום זריקה של בקבוק לכר הדשא.

דהאן: "אין ספק שהופתעתי מהטענות ופניתי למשטרה. במשחק הזה היו לא מעט שוטרים וסדרנים והם לא ראו כלום. ביקשתי את הדו"ח שלהם ואגיע איתו להתאחדות לכדורגל. אכן היו אוהדים ששמחו ורצו לשמוח עם השחקנים אחרי ניצחון שקירב אותנו לעלייה של 20 שנים. זאת הייתה חגיגה ספונטנית וצריך להבין שזה לא קונצרט. לא הייתה שום מהומה אבל עדיין נפיק את הלקחים. צריך לקחת הכול בפרופורציות ושנינו דרומיים כך שאם באר שבע וגם אם אנחנו נעלה ליגה, תהיה שמחה גדולה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מה ששופט לא הצליח לעשות במשחק הוא מנסה לעשות בבית הדין . צריכים לפתוח בחקירה פלילית נגד שופט ואנשי באר שבע חובה לבדוק פירוט שיחות טלפון שלהם . כמו כן כבר בדקו והוכיחו ששופט המשחק שייך למשפחה של בעלים ושל עוזר מאמן של באר שבע
2
ד
(דימונה: 19:44 27-01-2016)
אני רוצה להגיד שאני הייתי בין הפורצים הראשונים האוהדים פרצו אל המגרש לאחר שהשופטים כבר ירדו מכר הדשא והיו על החצץ שמפריד בין הדשא אל חדרי ההלבשה לא תקפנו אף שחקן של באר שבע ולמרות שהייתי שמח להרביץ לאיציק וקנין מה שקרה פה זה חגיגה ענקית עם השחקנים
3
זה לא שיפוט זה שוד לאור יום . אני 30 שנה במגרשים לא ראיתי בחיים שופט כזה . מריח לא טוב אחרי שהוא כל המשחק ניסה לעזור לבאר שבע עכשיו הוא מנסה לעניש את דימונה בבית הדין . פשוט בושה
4
שופט
(אוהד דימונה: 20:17 27-01-2016)
השופט שהיה במשחק של דימונה נגד באר שבע היה מכור לטובת באר שבע וגם שהיה איתם השופט הם לא ניצחו ובגלל שדימונ ניצחה אתם רוצים להוריד נקודות בושה שמה שעושים אחרי שהשופט היה מכור בסיום המשחק האוהדים עלו על הדשא רק כדי לחגוג עם השחקנים אחרי שניצחנו
5
ביזיון
(נאור : 16:58 28-01-2016)
כל מי שהיה במשחק יודע שהשופט שהוא קרוב משפחה של מאמן באר שבע וקרוב לאירגוני פשע בעיר באר שבע ניסו למנוע את הניצחון של דימונה ביו אם זה בהחלטות שיפוט או בהתיחסות שלו לשחקני ואנשי הנהלת דימונה , פשוט ביזיון שנותנים לשופט כזה לשפוט כדורגל , פשוט ביזיון!
6
מה דימונה יאפסים איך קיבלתם 2 חתיכות תוך
(אוהד שרוף עירוני מודיעין: 17:02 29-01-2016)
בשביל שלא תעלו נעשה הכל יפחים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?