כפר קאסם תארח את משחקיה במושבה עד לסיום העונה

אצטדיון המושבה (ערוץ הספורט) אצטדיון המושבה (ערוץ הספורט)
פרסום ראשון: למעלה מחודש ימים דרשו ראשי כפר קאסם להעביר את משחקם הביתי מוינטר לאצטדיון המושבה, ואתמול הגיע האישור המיוחל מהתאחדות לכדורגל: "ההבדל בין וינטר למושבה זה כמו ההבדל בין ליגה א' לליגה הספרדית"

משנה מגרש, משנה מזל. ההתאחדות לכדורגל אישרה אתמול (ג') למועדון ספורט כפר קאסם להעביר את מגרשם הביתי מאצטדיון וינטר לאצטדיון מושבה.

כבר לפני חודש ימים פנתה כפר קאסם לראשונה להתאחדות לכדורגל וטענה על הליקויים הגדולים בוינטר וזאת בעיקר בשל משטח דשא לא ראוי למשחק כדורגל. בכפר קאסם אמרו כי עצם העובדה שראשי הכח רמת גן, שנחשבים לבעלי המגרש, החליטו שלא לעשות שזרוע חורף וזאת בשל בעיות כספיות, גרם להריסה מוחלטת של כר הדשא שהפך להיות חום במקום ירוק.

בכפר קאסם פנו לאנשי הכח וביקשו לעשות השזרוע כפי שמקובל ברוב המגרשים בישראל, אבל בהכוח סירבו ואנשי כפר קאסם פנו להתאחדות לכדורגל. תחילה בהתאחדות סירבו ואמרו כי אם כפר קאסם לא תשחק שם, גם הכח צריכה לעזוב את האצטדיון. שבועיים לאחר מכן המשיכו אנשי כפר קאסם לבוא בטענות ובקשות כלפי ההתאחדות עד שאתמול הוציאה ההתאחדות את האישור המיוחל אבל חריג.

בכפר קאסם הסבירו את הפנייה: "כבר במשך שבועות רבים דווקא המגרש הביתי שלנו פוגע בנו כאשר הקבוצה שלנו מאוד טכנית ואי אפשר לפתח משחק כדורגל במגרש כזה. ראוי לציין כי שילמנו לא מעט כסף עבור האצטדיון בוינטר וציפינו שנקבל את היחס המתאים או לפחות את התנאים המתאימים. אנחנו שמחים שקיבלנו את האישור לעבור למושבה ומקווים לחזור למשחק הטוב שלנו כבר בשישי הקרוב".

המשחק הראשון של כפר קאסם במגרשם הביתי החדש יהיה ביום שישי מול הפועל הוד השרון. 

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד לכפר קאסם
(סוף סוף: 08:18 27-01-2016)
אתם פשוט מעלים את ליגה א' רמה !!.. שתצליחו בע"ה
2
מצחיקים
(אני : 08:51 27-01-2016)
כשניצחתם הדשא היה בסדר, עכשיו הוא הפך לבעיה, גמרתם את הסוס, לא יעזור לכם שום דבר.
3
יש חוק ואם הם הצהירו שישחקו בוינטר כמגרש הביתי שלהם אז תכבדו את החוק היבש אבל אם בשביל כמה ג׳ובות שוחד מ קאסם אתם מכופפים כמה חוקים אז בבקשה תהיו בריאים בגלל דברים כאלו שאתם עושים הכדורגל נראה ככה
4
יש מגרש נחמד, איפה וואליד באדיר כשצריך אותו.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?