ויינשטיין: "ההשפלה מול נס ציונה בסיבוב הראשון מהדהדת לנו בראש"

רוצה לשכוח מההשפלה בסיבוב הראשון. ויינשטיין (לירן דורף) רוצה לשכוח מההשפלה בסיבוב הראשון. ויינשטיין (לירן דורף)
ההפסד של הוד השרון לכפר קאסם עורר סערה לא בגלל התוצאה אלא בעיקר בגלל החילופים המוקדמים של ויינשטיין שאמר: "רצינו לעבוד לפי תכנית משחק ספציפית וזה לא עבד. אני אחראי"

אחד ההפסדים הכואבים ביותר של סוף השבוע האחרון היה הפסדה של הפועל הוד השרון למועדון ספורט כפר קאסם בתוצאה 1:3.

ההפסד הוא לא היה חלק המשמעותי במשחק הזה אלא בעיקר החילופים ותכנית המשחק של מאמן הוד השרון, רונן ויינשטיין, שביצע שניים כאלה כבר בדקה ה-23 כאשר כפר קאסם כבר הובילה 0:2. ההחלטה של המאמן גררה אחריה לא מעט ביקורת מאחר וזו לא הפעם הראשונה שזה קרה (חילוף כפול בדקה ה-15 מול בית"ר כפר סבא).

בשיחה עם "דאבל פס" סיפר המאמן את התחושות שלו סביב המשחקים האחרונים. ויינשטיין: "בנינו תוכנית משחק לכפר קאסם שלא עבדה. החלטתי לתת במשחק הזה הזדמנות לשחקנים שלא שיחקו העונה והתוכנית הזאת נכשלה. אני אחראי והחלטתי לבצע שינויים".

זה כבר פעם שנייה שזה קורה לכם.
"נכון זה משהו לא ברור. אין לי הסבר לכך, כנראה שיש לנו בעיה בתחילת המשחק ונצטרך לעבוד על זה. חשבתי שהשחקנים ייראו אחרת".

לא מוקדם מדי לקבל החלטות כאלה במשחק?
"אני לא חושב כי כאשר אני רואה שזה לא עובד וחושש שיקרה משהו גרוע יותר ולכן החלטתי על שינוי מיידי".

במהלך מועד ההעברות האחרון עשיתם את ההחתמות המעניינות ביותר כאשר צירפתם את ידין זריס, גיא רוזנבלום וליאור ברטקובסקי, הם אלה שיוסיפו להוד השרון?
"נכון שהחתמתו שחקנים מצוינים לליגה הזאת. אין ספק שעל הנייר מדובר ברכש מיוחד והמטרה להיות בפליייאוף העליון. מצד שני מדובר בשחקנים שלא שיחקו מספר חודשים וכאן זה המבחן שלנו. אם נצליח להכניס את השחקנים האלה לכושר אז נוכל לחלום גבוה ואם לא זה יהיה אכזבה קשה עבורנו".

בשישי אתם נפגשים מול נס ציונה שהביסו אותכם בסיבוב הראשון בתוצאה 0:7. לקראת שישי אתם חושבים על זה?
"זה תמיד מהדהד לנו בראש וגם אחרי שניצחנו שלושה משחקים ברציפות וגם כאשר עברנו משחקים נוספים, זה תמיד מהדהד לנו בראש. אנחנו רוצים להוכיח שזה היה חד פעמי ולהוכיח שאנחנו קבוצה לא מספיק טובה מאף קבוצה בליגה גם לא בצמרת הגבוהה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אל תיתן לשחקנים שבאו ישר לפתוח
(הוד השרון: 14:03 03-02-2016)
2
התוצאות המוזרות בהתאם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?