לראשונה: שחקן זר בליגת החופים

היסטוריה בליגת החופים: לראשונה הוחתם שחקן זר בקבוצה ישראלית. אוליבר (אולי) רומיריג קשר נבחרת גרמניה הוחתם ב"נאפיס" ראש העין. ערן אביב מבעלי הקבוצה: "המאמן, חיים סירוטקין מצא אותו מתאים. אני מאושר שהצלחנו להחתים שחקן איכותי".

שחקנה האיכותי של נבחרת גרמניה אוליבר ("אולי") רומריג ינחת מיד בתום הליגה המקצוענית באיטליה לשחק בשורות "נאפיס" ראש העין.
השחקן שהשתתף במוקדמות אליפות אירופה דרג B בחודש מאי האחרון ואף כבש שער נדיר במספרת אחורית במשחק ההפסד של גרמניה לישראל,( שהסתיים כזכור בהעפלתה של הנבחרת לגמר אליפות אירופה בסוף הקיץ בפורטוגל) יגיע לישראל .
רומריג יקבע בכך היסטוריה ויהפוך לזר הראשון אי פעם שמשחק בליגה הישראלית וזאת לאחר שהקבוצה בפ"ת שיתפה בשנה שעברה שחקן ברזילאי בעל אזרחות ישראלית.
בימים אלה משחק רומריג בליגה המקצוענית באיטליה והוא צפוי להצטרף לסגל ראש העין במחזור האחרון של שלב הבתים ובכל שלבי ההכרעה.
השחקן יליד 1982 מתנשא לגובה 1.80 ושוקל 80 ק"ג משתייך לסגל נבחרת גרמניה הן בכדורגל חופים והן בכדורגל אולמות ("פוטסל") ושיחק בעבר בשורות גרמניה בטורניר היהלומים בישראל ובגביע האתגר.

 


 אוליבר (מספר 11 באדום) מוקף בערן לוי ולירון פרטוק.


ערן אביב,מבעלי "נאפיס" ראש העין: " המאמן חיים סירוטקין עקב אחרי השחקן ומצא אותו מתאים לסגל וביקש את ההנהלה לעשות כל שביכולתה להביא את השחקן. אני מאושר שהצלחנו להחתים את השחקן האיכותי ואני סבור כי הוא יהווה תגבורת משמעותית לסגל השחקנים בכלל ול"צבע" של הליגה בפרט.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא פעם ראשונה
2
תקרא דה...
(1 לא זוכר ולא יודע לקרוא כתבה: 17:35 27-06-2010)
הרי רשום ששנה שעברה שיחק בפ"ת ברזילאי עם אזרחות ישראלית....
3
למס. 1 תלמד לקרוא כתבות
(משה: 20:30 27-06-2010)
שנה שעברה פ"ת הביאו מישהו פועל בניין
4
גרוע הלוואי תיכשל איפה שתלך איזה טעות ביתר כפר סבא עשו שלקחו אותך ירקוב מהיסוד שלך תאכל להם את כל הכסף יאפס סירוטקין
5
סירוטקין זה כישלון מהדהד
(דורון: 02:12 28-06-2010)
שנה שעברה רק הלך מרמלה הם כמעט עלו ליגה והגיע לבאר יעקב ועם כל הפוזה שלו הוריד אותה ליגה.פפשששש איזה הישג וזה מה שמחכה לבית"ר כפ"ס איך לקחו אותו אלוהים גדול,כנראה גם להם מכר אשליות כי בפה הוא חזק חזק מאד אבל רק בפה
6
סירוטקין
(רמלאי: 21:33 28-06-2010)
מאמן חלששששששששששששששששששששששש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?