נבחרת המחזור ה-17 בליגה א' דרום

נבחרת המחזור נבחרת המחזור
אחרי הדרמות בצמרת הליגה בין המשולש נס ציונה, שעריים וכפר קאסם קבלו את 11 השחקנים שבלטו במגרשי ליגה א' דרום. וגם: מאמן המחזור

המחזור ה-17 הגיעה לסיומו בליגה א', ולאחר הדרמות שנרשמו בפסגת הטבלה הגיע הזמן לבחור את 11 השחקנים שבלטו מעל כולם ברחבי המגרשים.

והשבוע בנבחרת, החלוץ של מפסיק למצוא את הרשת מאז שהגיע, בלם שהתחפש בשבועות האחרונים לכובש מתמיד, וגם: צמד המאמנים שהשיגו את התוצאה הטובה ביותר.

גל אנגלשטיין (הפועל מחנה יהודה) השוער של שרון מרציאנו ממשיך לשמור על כושר מצוין ועצם העובדה שקבוצתו ספגה הכי פחות בליגה זה לא מעט בזכותו.

שוב בין הקורות בנבחרת. אנגלשטיין (קובי רוזן)
ניסן ספיר (הפועל מחנה יהודה) מה עוד אפשר לבקש ממגן שגם שומר על רשת נקייה לקבוצתו ומצד שני כובש שער ניצחון דרמטי לקבוצתו.

עומר חזום (הסקציה נס ציונה) הבלם הנהדר של אוהד בוזגלו היה אחד המצטיינים בניצחון הקבוצה על כפר שלם גם בזכות שער נהדר שלו.

עומר חזום (עודד קרני)
אבירם אוחנה (הפועל מרמורק) בלם צעיר שמשתפר ממשחק למשחק והפך להיות אחד השחקנים בקבוצה של שלומי עמר שכבר רשם ניצחון שני ברציפות.

יוגב בן סימון (מכבי שעריים) המגן המנוסה חזר לפני חודש להרכב הראשון ושומר על יציבות בלתי רגילה שגם נותנת שקט גדול לשעריים.

קובי כהן (מכבי עמישב פתח תקווה) גם לפני המשחק מול שיכון המזרח היה מדובר באחד הקשרים הטובים בליגה אבל במשחק הזה הראה כהן גם כושר מנהיגות.

קובי כהן (שקד מורג)
אליאור משלי (מכבי עמישב פתח תקווה) אחד התגליות של העונה שנתן תפוקה גם בתקופה של דורון ממן וגם כעת אצל יאיר אסייג היה במשחק נהדר מול שיכון המזרח.

עידן גמליאל (הפועל בקעת הירדן) משחק נהדר של הקשר עם שני בישולים נהדרים.

גיל יצחק (מכבי שעריים) מה עוד לא נאמר על הלהיט הגדול של הליגה?

סאמח מרעב (מ.ס כפר קאסם) כאשר הוא טוב והוא כובש, קבוצתו מנצחת ובגדול.

ירדן סויסה (הפועל בקעת הירדן)
צמד שערים לחלוץ הצעיר של בקעה שהיה אחראי לניצחון הגדול באילת.

ירדן סויסה (משמאל) (פרנסיסקו דיסטסיו)
הנבחרת המלאה:

נבחרת המחוז הדרומי
מאמן המחזור: רון מרקוס ויאיר אסייג (הפועל בקעת הירדן ומכבי עמישב פתח תקווה)
ניצחונות גדולים לשני המאמנים במיוחד לאסייג במאבקי התחתית. גם שלושת המאמנים של המשולש בצמרת השיגו ניצחונות. מחמאות גם לשרון מרציאנו שהצליח להשיג ניצחון יוקרתי על אזור.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?