ליגות ב' ו-ג' – סיכום סופ"ש והשלמה

נפרדו כידידים. שחקני הפועל ומכבי א.א. פאחם (דאפר מחאמיד) נפרדו כידידים. שחקני הפועל ומכבי א.א. פאחם (דאפר מחאמיד)
רובי שפירא פתחה פער בצפון ב', דימונה הפסידה במודיעין, בני יפו ממשיכה לנצח. בליגה ג': איבוד נקודות ראשונות לבני ערערה במחוז יזרעאל

ליגות ב' ו-ג' שוחקו במהלך סוף ואמצע השבוע וזה הזמן לעשות קצת סדר.

בליגה ב' צפון א' ממשיכה צעירי כפר כנא להוליך את הטבלה לאחר עוד ניצחון, הפעם 0:1 בדרבי על בית"ר כפר כנא מהתחתית. הדולקת בעקבותיה, הפועל בועיינה, גברה 1:2 על בית"ר נהריה והרחיקה אותה ממאבקי העלייה. הפועל שפרעם ירדה למקום השלישי לאחר 1:1 ביתי עם אחי עכו. מכבי עכו כבר רביעית למרות 2:2 ביתי עם הפועל כאוכב. בתחתית הכל צפוף לאחר שכפר מנדא הפסידה 1:0 לנחף ובני סמיע הפתיעה בחיפה 0:2 את בית"ר המקומית. במשחק נוסף גברה אלנהדה נצרת 0:2 בחוץ על ביר אל מכסור.

בצפון ב' ספגה הפועל אום אל פאחם מהלומה קשה במאבק הצמרת לאחר שהפסידה 2:0 בדרבי למכבי. המרוויחה הגדולה היא רובי שפירא חיפה שניצחה 1:4 בדבוריה, פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה ועל הדרך גם הרחיקה את המפסידה 13 נקודות מהמקום הראשון. סנדלה גלבוע פספסה הזדמנות לטפס למקום השלישית לאחר שנכנעה 2:1 לאחי איכסל. גם בני כפר קרע (0:0 עם בני בקה) ורמות מנשה (1:1 עם יפיע) פספסו הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה. הפועל דלית אל כרמל התפוצצה עם 0:3 על מכבי סולם ובמשחקים נוספים בני זלפה גברה 1:2 על עין מאהל ואילו פרדס חנה וטורעאן נפרדו בתיקו 0:0.

בדרום א' בני יפו ממשיכה להוליך בבטחה לאחר 0:2 ביתי על צפרירים חולון ופתחה פער של שבע נקודות בפסגה בעקבות ה-1:2 של טירה בכפר קאסם. רו"ח ת"א לא השכילה לשמור על הבית ונכנעה 2:0 ללזרוס חולון שעלתה למקום השביעי. רמת ישראל במגמת ירידה לאחר שחזרה מפרדסייה עם הפסד 0:2. אור יהודה כבר חמישית וזה קרה לאחר ניצחון 1:2 בחוץ על צעירי טייבה שהסתבכה בתחתית. קרית אונו שוב לא ניצחה לאחר שסיימה רק ב-2:2 בחוץ עם נחלת יהודה. כפר יונה עדיין לא מלהיבה אבל מול בית"ר פ"ת היא ידעה לשמור על הבית לאחר 1:4 קליל. במשחק תחתית נפרדו בית דגן ובית"ר ר"ג בתיקו 1:1.

בדרום ב' לא הספיקה דימונה לחגוג את פער ארבע הנקודות ממ.ס. ב"ש וכבר הפער צומק שוב לנקודה לאחר שהדימונאים חזרו ממודיעין עם הפסד 1:2. מ.ס. ב"ש ניצלה זאת ועם 1:8 ענק על בית שמש המשתפרת צימקה שוב את הפער לנקודה בלבד. יניב חולון ממשיכה לגמגם ולאחר 0:0 ביתי עם קרית מלאכי איבדה את המקום השלישי למעלה אדומים שגברה 1:3 בדרבי על גבעת זאב. בני יצ'לאל ממשיכה להשתפר והפעם התפוצצה עם 0:7 גדול על שגב שלום שממשיכה לצנוח. בדרבי התחתית של רהט השיגה הפועל 0:2 חשוב על צעירי אבל למרות זאת היא עדיין במקום האחרונה, בעיקר בגלל העובדה שבית"ר יבנה הפתיעה 1:2 את נתיבות. במשחק נוסף נפרדו הפועל מרחבים ומכבי ב"ש המאכזבות בתיקו 1:1.

הפסד נוסף למוליכה. עירוני מודיעין נגד דימונה (אלי שמואלי)
בליגה ג' גליל עליון ממשיכה בני ממבע להוליך לאחר 0:3 בחוץ על מכבי ירכא. מ.ס. ג'וליס ממשיכה להשקיף מאחור לאחר 1:4 בחוץ על מרום הגליל ועלתה למקום השני לאחר שבני ראמה סיימה רק ב-1:1 עם קבוצת התחתית של הפועל נהריה. במשחקים נוספים: בני בענה-מעלות תרשיחא 4:2, בני פקיעין-בני חורפיש 2:2, הפועל תרשיחא-עראמשה דנון 3:0. במשחק השלמה מהמחזור ה-14 הביסה בני ראמה 1:7 את בני בענה.

בגליל תחתון
התקיימו באמצע השבוע משחקי השלמה מהמחזור ה-12 ובני שעב המפתיעה כבשה את הפסגה לאחר 1:2 גדול על מכבי שפרעם. אחווה עראבה נצמדה לשתיים לאחר 0:4 על בסמת טבעון וחלת אל שריף גברה 2:3 על דיר אל אסד. במחזור ה-15 שהתקיים בסוף השבוע ניצחו שתי המוליכות. שעב הביסה 0:6 את בני אעבלין ושפרעם ניצחה 0:3 את דיר אל אסד. מכבי טמרה גברה גם היא 0:3 על כפר מנדא וכפר מנדא הביסה 0:4 את בסמת טבעון.

בשומרון ממשיכות עירוני ברטעה (2:4 על ג'סר אל זרקה) והפועל טירת הכרמל (0:3 על מכבי עוספיא) להיות צמודות בפסגה. קרית ים עלתה למקום השלישי לאחר 0:1 בחוץ על פרדס חנה. בית"ר חדרה השיגה 2:5 מפתיע על אחווה חיפה המאכזבת, נוה שאנן ניצחה 0:2 את עין סהלה והפועל חליסה ניצחה 1:2 באור עקיבא. במשחק השלמה מהמחזור ה-12 גברה נוה שאנן 0:1 על בית"ר חדרה.

בשרון
איבדה שמשון כפר קאסם שתי נקודות לאחר 0:0 בחוץ עם ג'לג'וליה. מי שניצלה זאת כדי לצמק מעט את הפער בפסגה היא בני ג'ת שגברה 0:3 במשחק הצמרת על אריאל. גם בני קלנסואה בסביבה לאחר 1:4 קליל על בני רעננה. הפועל אורנית והשרון נתניה המאכזבת נפרדו ב-3:3 מרתק, כפר ברא המאכזבת גברה 2:4 על ניבראס כפר קאסם ומ.ס. נתניה ובני טייבה נפרדו ב-2:2.

בת"א
ממשיכה שמשון ת"א להוליך את הטבלה לאחר 1:5 קליל על אור יהודה מהתחתית. קרית שלום שומרת על קשר לאחר 0:3 על פרדס כץ ואילו השקמה חן גם בסביבה לאחר 1:2 בחוץ על אליצור יהוד. בני יהוד רביעית לאחר 0:3 בחוץ על עוצמה חולון, בית"ר יפו גברה 1:2 בדרבי על נוה גולן ושיכון ותיקים גברה 0:2 על בית"ר עזרא. במשחק נוסף גברה אליצור יפו 0:2 על ספרטק ר"ג המתדרדרת.

עדיין קרובים לשמשון. שחקני קרית שלום והשקמה (אלי שמואלי)

במרכז עלתה הפועל גדרה לפסגה לאחר 3:5 על הפועל רמלה תוך שהיא מנצלת את הפסקת המשחק בין נורדיה למצליח (שוער מצליח ניסה לתקוף את השופט). בשישי הקרוב גדרה יוצאת לירושלים כאשר המשחק יתקיים באצטדיון טדי. הפועל בת ים כבר עם ניצחון שני ברציפות לאחר שחזרה מטירת שלום עם 0:2. עירוני לוד גברה 1:4 בדרבי על צעירי ואילו מ.ס. ראשל"צ ממשיכה להפתיע בצמרת לאחר 0:1 על מבשרת ציון.

בדרום לא נערך משחקה של הפועל אדומים אשדוד לאחר שכסייפה לא הופיעה למשחק מולה. סביר להניח שהאשדודים יקבלו ניצחון טכני. מכבי אשדוד ממשיכה להוליך לאחר 1:8 קליל על מ.כ. ערד. מכבי שדרות ממשיכה להיות צמודה אליה לאחר 0:5 על אליצור יהודה. הפועל בני אשדוד שלישית לאחר 1:2 על אלהושלה. מכבי חורה גברה 1:4 על אלסלאם רהט, אשקלון ניצחה 2:3 את אלמחדי ובמשחק נוסף הביסה הפועל ירוחם 0:4 את מכבי דימונה



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?