גרוס עלול לשבת ביציע - מסרב לחתום על סעיף אותו דורש ברקוביץ' להכניס לחוזהו

ברקוביץ' וגרוס ברקוביץ' וגרוס
פרסום ראשון: אייל ברקוביץ', הבעלים של ראשל"צ, מעוניין להחתים כבר בשלב זה את גיא גרוס, הבלם המצטיין של הקבוצה על חוזה לעונה הבאה. נכון לרגע זה הבלם מסרב לחתום על סעיף לפיו במידה ותהיה הצעה מליגת העל יימכר ב-400 אלף ש"ח. הבעלים בתגובה מאיים לשלוח את גרוס ליציע עד לסיום העונה

היחסים בין אייל ברקוביץ' לבלם גיא גרוס שוב עלו על שרטון. לאחר השעיית השחקן ממשחק הגביע מול מכבי ת"א, מגיע הסיפור הגדול הבא.

גרוס בן ה-23 נחשב לכשרון ופוטנציאל גדול, עליו בונים בראשל"צ כאחד שאמור להכניס לא מעט כסף לקופת המועדון. במועדון מעיר היין מעוניינים לשמר את הבלם, שקיבל לאחרונה הצעה מאייל ברקוביץ' להאריך את חוזהו לעונה הבאה עם סעיף שחרור לליגת העל שעומד על לא פחות מ-400 אלף ש"ח.

בסביבת השחקן טוענים כי סעיף השחרור מופרז מידי, וכי השחקן מסרב בתוקף לחתום על החוזה, זאת למרות התעקשותו הקדחתנית של ברקוביץ'.

עוד נטען בסביבתו כי ברקוביץ' למעשה מחייב את הבלם לחתום על החוזה וכלל לא מוכן להיכנס איתו לכדי משא ומתן. יתרה מכך, ל"דאבל פס" נודע כי ברקוביץ' אף איים על השחקן שאם לא יחתום על החוזה בהקדם, הוא יזכה להתייבש ביציע ולא יראה דשא עד לסיום העונה. דוגמא ראשונה לכך קיבלנו כבר במשחק הליגה האחרון מול הפועל פ"ת, בו גרוס כלל לא התלבש. 

גורם המייצג את גרוס אמר: "זו התנהגות שערורייתית של ברקוביץ'. לא ייתכן שהוא יימנע מגיא לשחק רק כי הוא לא מוכן לחתום על סעיף השחרור. הוא שחקן חשוב לקבוצה והוכיח את עצמו, צריך לתת לו קצת יותר קרדיט ואת האפשרות להתקדם".
 
כזכור, משבר האמון בין השניים החל כבר לפני שבועיים, כאשר הבלם קיבל כרטיס צהוב שני במכוון במשחק הליגה מול מ.ס אשדוד, וזאת בכדי להיות זמין למשחק הגביע מול מכבי ת"א. למרות שאת ההנחייה לעשות זאת קיבל מהמאמן אופיר חיים, ברקוביץ' לא התרצה, וכעונש החליט להשעות את השחקן ממשחק הגביע.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ולניק
(גל: 21:51 03-02-2016)
פשוט בושה מה שעושים לשחקני כדורגל.....מחזיקים שחקנים בביצים ופוגעים להם בקריירה רק בגלל שהם לא מגיעים להבנות...ברקוביץ צריך להתבייש ולתת לילד לשחק ולהתקדם ולהצליח בלי הפרעות של אנשים רעים
2
קומבינה
(דוד : 22:29 03-02-2016)
השחקן בכלל גדל בהוד השרון ועבר בקומבינה לכפר סבא , יש הסכם שהוד השרון צריכים לקבל עליו כסף בקרוב ברקוביץ יקבל טלפון ,
3
עוד מעט חצי קבוצה תעזוב אותו
(ברקוביץ התחלק על השכל : 01:12 04-02-2016)
יש לו בטחון גבוהה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?