"שישי ושערים": גיא צרפתי מחפש ניצחון בכורה, שעריים תיעצר?

בן דיין. קבוצתו רוצה פסגה (רונלדי ברנשטיין) בן דיין. קבוצתו רוצה פסגה (רונלדי ברנשטיין)
העדכונים והחדשות ממשחקי היום בליגות הנמוכות. אשקלון תארח את קרית גת, משחק עונה בליגה ג' וכמובן דיווחים חיים מליגה א'. באולפן: רז זהבי

סוף שבוע סוער בכדורגל הישראלי עומד בפתח ותלווה ע"י התכנית "שישי ושערים" החל מ-13:00 ועד 17:00 ברדיו של ערוץ הספורט. באולפן רז זהבי עם כל השערים, הפרשנויות, הדיווחים וההתפתחויות ממשחקי השישי בליגות הנמוכות.

ב-13:00 ייצאו לדרך משחקי ליגה א'. בדרום ישחקו היום כל הקבוצות המובילות. שעריים, כפר קאסם ונס ציונה, כשלכולן מאזן נקודות זהה בצמרת. שעריים שרשמה ניצחון 8 ברציפות, תארח את בית"ר כפר סבא, כפר קאסם יוצאת למרמורק ונס ציונה מול הוד השרון בחוץ. גם בליגה א' צפון העניינים חמים, עירוני נשר אמנם במקום הראשון, אבל לא ניצחה כבר שני משחקים ברציפות ויוצאת למשחק חוץ קשה מול אסי גלבוע. הפועל הרצליה תשחק מול נועלת הטבלה, מג'דל כרום. בית שאן, המסובכת בתחתית, תארח את הפועל איכסל וקרית אתא את מגדל העמק.

להאזנה לחצו כאן!

אגב, התכנית תלווה את כל משחקי ליגה א' דרום וצפון, וכמו כן גם את משחק העונה במסגרת ליגה ג' מחוז מרכז באצטדיון טדי, בו תארח בית"ר נורדיה את עירוני גדרה.

ב-14:30 ייצאו לדרך משחקי הליגה הלאומית. בדרבי הדרומי, הפועל אשקלון תארח את מכבי קרית גת המתאוששת שהתחזקה משמעותית בחלון ההעברות. ב-15:00 ייפתחו יתר המשחקים בלאומית, כשבמוקד הפועל פ"ת תארח את הפועל קטמון. המלאבסים לא ניצחו מאז שגיא צרפתי מונה למאמן (2 משחקים רצופים).

בית"ר ת"א/רמלה, עם עמיר תורג'מן בהופעת בכורה על הקווים, תשחק מול האחרונה נצרת עלית. עפולה תארח את מכבי הרצליה, הפועל ר"ג את אחי נצרת, שצירפה לשורותיה את אנס דאבור מהפועל חיפה. שישי ושערים, יהיה חם במיוחד!

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?