לא עוצרת: מכבי שעריים הביסה את בית"ר כפר סבא 0:3

שחקני שעריים חוגגים ניצחון יקר (רונלדי ברנשטיין) שחקני שעריים חוגגים ניצחון יקר (רונלדי ברנשטיין)
הקבוצה מרחובות רשמה את הניצחון התשיעי ברציפות, הפעם על החניכים של שי מאור. רביבו (צמד) ובן דיין כבשו, בן סימון משעריים ואזולאי מכפ"ס הורחקו

מכבי שעריים הצליחה היום (ו') להשיג את הניצחון התשיעי ברציפות של הקבוצה ולהמשיך במסע המדהים שמובילים ניר קלינגר ועידן בראון.

הפעם, הקבוצה מרחובות הצליחה לחלוף על פני כפר קאסם בטבלה לאחר שאלה סיימו בתיקו 0:0 את המשחק מול הפועל מרמורק, אך עדיין לא עלתה לפסגת הטבלה בעקבות הפרש שערים טוב יותר של נס ציונה שהצליחה גם היא לרשום ניצחון דרמטי במיוחד על הוד השרון.

ההתעקשות של אלדד פרי, הבעלים של שעריים, לצרף את שי רביבו לקבוצה הוכיח את עצמו בגדול כאשר השחקן כבש היום צמד מדהים שעזר לקבוצה להשיג את 3 הנקודות.

המשחק החל עם בליץ של שחקני שעריים, סלים טועמה מסר כדור מצוין לשי רביבו שהשתחרר מצוין ובעט, גל לובטון היה במקום כדי להדוף. שתי דקות מאוחר יותר השער הראשון הגיע, טועמה קיבל כדור במרכז השדה, הכניס כדור מצוין לשי רביבו שלבד מול לובטון גלגל פנימה, 0:1 שעריים.

רביבו חוגג עם החברים (רונלדי ברנשטיין)
בדקה ה-28 שעריים ספגה מכה קשה, חי אטיאס פרץ לרחבה, יוגב בן סימון הכשיל את האחרון בבירור, כפר סבא קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים ובן סימון ראה את הכרטיס האדום, גיא עובדיה לקח את הבעיטה אך דורון רוזנקוביץ' הצליח לזנק לאותה פינה ולהדוף את הכדור.

כשהיא בעשרה שחקנים הצליחה שעריים להכפיל את התוצאה בדקה ה-30. שי אבוטבול שלח כדור מצוין לרחבה, הגנת כפר סבא פשוט נרדמה, דדי בן דיין ניצל את העובדה שהחלק האחורי לא היה מרוכז והמגן הצליח לשלוח את הכדור לרשת, 0:2 בהפסקה.

החצי השני נפתח ובדקה ה-57 היה זה תורה של כפר סבא לספוג הרחקה. ציון אזולאי גלש לרגליו של בן בוטבול, עבירה חריפה מאוד של אזולאי שגרמה לשופט להוציא את האדום הישיר. בדקה ה-75 שעריים סגרה את הסיפור, כדור הוגבה לתוך רחבת כפר סבא, טל בובליל הצליח להוריד לשי רביבו שמ-15 מטרים שלח כדור אדיר לחיבורים, 0:3 בסיום.

שי רביבו, מצטיין המשחק, אמר לאחר הסיום: "הייתי טוב היום אבל כמו שאמרתי בראיונות קודמים זה לא משנה מי מבקיע, המטרה היא לעלות ליגה. אני שמח שלקחנו את 3 הנקודות, כפ"ס היא קבוצה מצוינת ראינו אותה בתור מוקש, שמח שעברנו".

מצטיין המשחק. שי רביבו (שקד מורג)
עידן בראון, מאמנה של שעריים, הוסיף: "התחלנו את המשחק מצוין, שלטנו במגרש, נראינו טוב. קיבלנו את הפנדל שאני חושב שהוא לא היה. היינו טובים ודומיננטים, כפ"ס לא הגיעה למצבים. בחצי השני דיברנו על לא ללכת אחרונה ואני שמח שזה הגיע".

מאמן שעריים. עידן בראון (שקד מורג)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שי רביבו
(ישי שערוק: 14:46 06-02-2016)
אני חושב שלא נותנים מספיק לשחקן הזה להתבטא ויש עניין של אגו ומי יבקיע,לא מפרגנים כדורים לשי רביבו ואין לי מושג למה הוא לבש חולצה 55 עלובה בהופעה שלישית שלו כשבשתיים הראשונות הוא היה 9. בראון, הכוכב שלנו עושה הבעות של יאוש במגרש תתעורר ותן לו לכבוש.
2
שי רביבו שחקן שמרוויח 40 אלף שח בחודש
(פרי הרסת תליגה : 15:39 06-02-2016)
יש כסף אין נשמה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?