ניסטל: "הפנדל שנשרק הוא בדיחה לכדורגל"

שריקי מבאקה באחד הניסיונות (וואסים מוואסי) שריקי מבאקה באחד הניסיונות (וואסים מוואסי)
הדרבי בין הפועל חדרה להפועל באקה אל גרבייה (1:1) היה חם ולוהט כאשר במחצית הראשונה חדרה כבשה ויכלה גם להכפיל אך במחצית השנייה השליטה הייתה של המארחים שיכלו גם לנצח את המשחק

הרבה עניין היה סביב המשחק בין הפועל חדרה להפועל באקה כאשר חלק גדול משחקני באקה היו בעונה שעברה חלק מהקבוצות החדרתיות - הפועל חדרה ומועדון ספורט גבעת אולגה.

גם על הקווים היה קרב ישיר בין שני חברים: צחי אילוז ומומו ניסטל. אילוז החליט להגיע למשחק הזה עם חוליית חוד קטלנית שכללה את בן מיזן, תומר שריקי וגמליאל פרץ. מהצד השני חדרה פתחה עם הרכב דומה כאשר הפעם חזרו להרכב אבירן תורג'מן ואסי גומה כאשר מאור ג'נח פתח על הספסל.

חדרה פתחה טוב יותר את המשחק כאשר שחקניה היו מסוכנים ליד שערו של אריאל טליאס. בדקה ה-23 היה זה החלוץ סהר אזולאי שכבר עבר את השוער אבל בעט לקורה. שש דקות מאוחר יותר זכתה חדרה בכדור חופשי ואסי גומה בבעיטה אדירה מ-27 מטרים בעט אל חיבורי הקורות וקבע 0:1.

גומה אחרי שער היתרון (וואסים מוואסי)
שחקני באקה היו מבולבלים וניסו מיד לחזור למשחק בעיקר דרך הפריצות של סלים עמאש אבל דווקא חדרה הייתה מסוכנת יותר כאשר ארבע דקות לסיום המחצית סהר אזולאי קיבל כדור נהדר מאבי קרמר אבל בעט לגופו של טליאס.

המחצית השנייה הייתה בשליטה של המארחים כאשר שחקני באקה עלו לטירוף והשתלטו לחלוטין על המשחק ואף היו מסוכנים ליד שערו של מייק בעדאש שהיה ביום נפלא. פעם אחת הייתה זו הנגיחה של יותם נגר, בפעם השנייה בעיטה מתוך הרחבה של פרץ ופריצה של בן מיזן, כולם נעצרו על ידי השוער החדרתי.

אבי קרמר מחדרה מנסה לעצור את מיזן (וואסים מוואסי)
ככל שחלפו הדקות והלחץ של אוהדי באקה השפיע גם על שחקני חדרה וגם על צוות השיפוט בראשותו של אבירם מטמון  שהציג שיפוט גרוע ופחדני . 11 דקות לסיום המשחק התקפה נוספת של באקה מסתיימת בנפילתו של המחליף סהר דנן והשופט שרק לפנדל. שחקני חדרה התקשו לקבל את הבשורה ולאחר דקות ארוכות של ויכוחים גמליאל פרץ ניגש לבעוט, בעדאש עצר אבל יוסף עוודי השתלט על הריבאונד וקבע 1:1.

שער השוויון של באקה (וואסים מוואסי)
שחקני חדרה זעמו על ההחלטה וטענו כי עוודי פגע בבעדאש בזמן כיבוש השער, אבל השופט הצביע על קו מחצית המגרש ואישר את השוויון. גם לאחר השער השליטה הייתה של המארחים שיכלו אף לבצע מהפך אבל עצרו פעם אחר פעם אצל מייק בעדאש.

מאמן באקה צחי אילוז אמר בסיום: "לא אהבתי את פתיחת המשחק שלנו, היינו לא מרוכזים ולא לחצנו נכון, למרות זאת הגענו לשני מצבים טובים ומנגד ספגנו ממצב נייח כאשר ידענו שזה הכוח של חדרה ואי אפשר היה לעשות כלום מול בעיטה מושלמת של אסי גומה. במחצית השנייה עשינו חילופים טובים והייתה רק קבוצה אחת על המגרש. שטפנו את המגרש, היינו אגרסיביים והגענו להמון מצבים ורק יום גדול של מייק בעדאש גרם לחלוקת נקודות. זה היה ללא ספק אחת המחצית הטובות שלנו העונה".

צחי אילוז בסיום (וואסים מוואסי)
המאמן מהצד השני, מומו ניסטל, סיכם: "היה משחק מעניין אבל התוצאה מאוד מאכזבת. אמרתי לשוער שלנו בפנדל לאן לקפוץ וביקשתי שירוצו לכדור חוזר. יכולנו לנצח 1:0 אבל כרגיל קיבלנו שיוויון מפנדל שהוא בדיחה לכדורגל. מקווה מאוד ליצור כמה ניצחונות ברציפות והמטרה להתחיל כבר בשבוע הבא מול איכסל".

מומ ניסטל ומאור ג'נח (וואסים מוואסי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שיפוט
(אבי שקדי: 12:55 06-02-2016)
לא ייתכן שהאיגוד שולח למשחקים רגישים שכאלו שופט מפוחד ומבוהל,שכל אחד שצפה במשחק יכול היה להבחין בפחד שלו,וידע שהוא רק רוצה לצאת ממנו בשלום.המשחק של באקה היה אגרסיבי ולא זכה שוב ושוב לשריקות של השופט כולל תפיסות שחקני חדרה ברחבה,ומנגד שורק לפנדל גבולי
2
כל הזמן השופט אשם, מייק הציל אתכם וזהו
(בכיינים בכינים : 13:51 06-02-2016)
בלי אסי גומה אין לכם סיכוי לתת גול , לא עברתם את החצי נחצית שנייה
3
תפרגנו למייק שהציל אתכם במקום לבלבל
(למומו ואדון שקדי בכינים קבועים: 13:57 06-02-2016)
4
מעניין כל משחק מול בקה השופט גרוע אהה
(לווסרמן (שופט שופט): 14:05 06-02-2016)
בלי אסי ומצבים נייחים אין להם כלום ומצב ההזדמנויות במשחק עמד על 9-2 לבקה אז עזוב את התירוצים כל הזמן שופט ושופט
5
איך דרבי?
(תומר: 14:46 06-02-2016)
אפשר הסבר איך חדרה ובאקה זה דרבי?
6
חחחחחדרבי אין ולא יהיה כמו אולגה
(אולגה המיוחמת: 16:35 06-02-2016)
אולגה זה שכונה קטנה אולגה זה סינדרלה או לגה זה סיפור מהאגדות. אולגה מעניינת. אולגה בכל משחק שמגיעים יש עניין אם זה ביבריה או בת שאן או נהריה כי זה אולגה. ולא חדרה או עירוני
7
בקה בנויה כימעט ברובה. על בסיס ג.אולגה אז אנחנו רוצים לחזק אותם שיעלו לפלייאוף ובעה' יעלו ללאומית ואני מאמין שזה יקרה בהצלחה בקה
8
הייתי במישחק
(חדרתי: 10:22 07-02-2016)
חוץ מהגול הניפלא של אסי חדרה הגיעה לעוד שני מצבים מצוינים של סהר אזולאי שעם קצת ריכוז היה כובש וגומר את המישחק בראשונה הוא בעט לקורה בשניה הוא בעט לגופו של השוער מחצית שניה באקה שלטה וחדרה חזרה לאחור לשמור על התוצאה הפנדל הוא המצאה של השופט ולא מוצדק
9
מה יהיה
(חדרתי שבוז: 18:24 06-02-2016)
ובעשר משחקים האחרונים שהובלנו שספגנו שיויון השופט גם היה אשם תפסיקו להאשים תמיד אחרים ותתרכזו בעצמכם.
10
השיפוט היה מצוין ללא דופי
11
ישראל
(צופה במשחק : 11:04 07-02-2016)
המשחק היה טעון לחץ משתי הקבוצות בהתחלה לאט לאט השחקנים השתחררו והתחלנו לראות כדורגל השופט היה בסדר לפי דעתי וסלחני רצה לזרום במשחק אחרת אם היה עומד על כל דבר המשחק היה אחרת לכן לפי דעתי השופט היה חכם .השליטה בכדור כמעט 65% לבאקה .
13
צחי יליצן תפסיק להגיב אתה שקוף חחחח
(אילוז הליצן: 14:18 07-02-2016)
14
אולגה אתם היסטוריה
(חדרתי בדם: 17:57 07-02-2016)
אתם לא קיימים נעלמתם היתנדפתם באויר אף אחד לא זוכר שהיתה קבוצה כזו ביכלל עדיף שתשבו בשקט כי אתם לא שייכים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?