שכונת המזרח: עופר בכר זומן לשיחת הבהרה והושעה מתפקידו

עופר בכר עופר בכר
כפי שפורסם לראשונה ב״דאבל פס״ בהנהלת הקבוצה לא אהבו את היכולת בשבועיים האחרונים ובייחוד את ההתפרקות המגמתית במחצית השנייה מול אזור, והחליטו לזמן את המאמן לפגישה דחופה בסיומה סיים המאמן הושעה מתפקידו

מכבי שיכון המזרח רשמה בסוף השבוע את הפסדה החמישי ברציפות, וגרוע מכך, הציגה הגנה רעועה וספגה ארבעה שערים בפעם בשנייה ברציפות.

הקבוצה, שהייתה אחת ההפתעות הנעימות באמצע הסיבוב הראשון, התדרדרה בצורה מפליאה וכיום מדורגת במקום ה-13 בטבלה עם נקודה אחת בלבד מעל המקום שמוביל למבחנים בסיום העונה.

בהנהלת הקבוצה לא התכוונו לעבור לסדר היום על הירידה החדה ביכולת בתקופה האחרונה וזימנו את המאמן עופר בכר לפגישה דחופה, בכדי לשמוע ממנו האם ביכולתו להוציא את העגלה מהבוץ.

מיד בסיום השיחה סיים עופר בכר את תפקידו כמאמן הקבוצה.

במועדון סיפרו כי אחת הסיבות למשבר בתקופה האחרונה היא היחסים בין המאמן לחלק מהשחקנים, ובינהם הקפטן רועי אליהו. כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"דאבל פס", המאמן הגדיל לעשות כאשר החליט ביום חמישי האחרון להוציא את אליהו מחוץ לסגל מול אזור, אך נתקל בסירוב של ההנהלה שלא אהבה את המהלך, ודאגה לכך שאליהו יגיע למגרש וישחק 90 דקות. עופר בכר אמר בתגובה: "שוחחתי היום עם יו"ר הקבוצה ישככר בוריה ואמרתי לו שצריך לבצע זעזוע ואני מעוניין לעזוב את הקבוצה. בוריה לא קיבל את ההתפטרות וביקש ממני לחשוב עד יום שלישי. יששכר בוריה הוא כמו אבא וחבר בשבילי. אני לא נהנה לאחרונה מהיכולת של הקבוצה ולכן ביקשתי לבצע זעזוע. אני לקחתי יומיים לחשוב עם עצמי ולאחר מכן אקבל את ההחלטה. שיכון המזרח היא כמו בית בשבילי ואקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המועדון". בכר הגיב גם לחזרתו של אליהו שלמרות הודעתו מחמישי כי לא יהיה בסגל שיחק מול אזור. בכר: "ביום חמישי בערב בוריה זימן אותי ואת רועי אליהו לשיחה וכמו בכל משפחה ישבנו כמו שני אנשים מבוגרים וליבנו את העניינים. רועי לקח אחריות ושיחק מול אזור". 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
המאמן בובה
(חחחח: 13:54 07-02-2016)
המאמן הוציא שחקן מהסגל וההנהלה דאגה שהוא יחזור וישחק? אז זה לא מאמן זאת בובה. מאמן שההנהלה קובעת לו מי ישחק צריך לקום וללכת באותו הרגע.
2
עופר בכר
(שיכון: 16:45 07-02-2016)
עופר בכר לך הביתה וקח את הבן שלך חוץ מצהובים ו12 דקות שיחק נגד אזור קיבל אדום הכל קובינות זרקתה את עומר נעים שהבן שלך ישחק אמרתה שאתה רוצה להגיע לפלאוף עשיתה כתבות כל שבוע קודם תלמד להתנהג לאנשים בכבוד אז ישחקו בשבילך
3
גברים !!!
(אייל: 13:10 12-02-2016)
כמו הרמה של מי שמדליף משיחות בקבוצה גם הרמה של מי שמגיב בפחדנות ולא מזדהה יש מה להגיד אומרים בפנים ו..בכבוד תשנו הרגלים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?